Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja päinvastoin:Malliesimerkki miten tapahtuu, kun joukkue on täynnä huippupelaajia joiden annetaan pelata vaan. Ei viivelähtöjä ja yli mietittyjä taktiikoita, pelkkää pelaamista
Esim stransky meillä on varmaan liigan kovimpia ensikaudella jos saa vapaammat kädet kuin ankeuttajan kiekossaMalliesimerkki miten tapahtuu, kun joukkue on täynnä huippupelaajia joiden annetaan pelata vaan. Ei viivelähtöjä ja yli mietittyjä taktiikoita, pelkkää pelaamista
Mun papereissa Stransky on 40-45 pisteen mies, jos hänen ympärilleen saadaan muodostettua tasapainoinen ketju, ja tietenkin iso rooli kokonaisuudessa.Esim stransky meillä on varmaan liigan kovimpia ensikaudella jos saa vapaammat kädet kuin ankeuttajan kiekossa
Eiköhän sielläkin kuitenkin vähän taktiikoita ja pelitapoja ole eikä pelkkää pelaamista.Malliesimerkki miten tapahtuu, kun joukkue on täynnä huippupelaajia joiden annetaan pelata vaan. Ei viivelähtöjä ja yli mietittyjä taktiikoita, pelkkää pelaamista
Lähempänä Hölön kiekko on Vierumäkeläistä kiekkoa kuin vaikka Grönborgin pelitapaa.Esim stransky meillä on varmaan liigan kovimpia ensikaudella jos saa vapaammat kädet kuin ankeuttajan kiekossa
Tottakai, mutta katso nyt tota peliä.Eiköhän sielläkin kuitenkin vähän taktiikoita ja pelitapoja ole eikä pelkkää pelaamista.
Lähempänä Hölön kiekko on Vierumäkeläistä kiekkoa kuin vaikka Grönborgin pelitapaa.
Tsekkiveljet yrittää ihan tosissaan päästä aikasin suihkuun.Ruotsi ei olekkaan lyöty.
Niinku mä sanoin, Ruotsi on maajoukkueiden TapparaKyllähän hannuhanhet tämän vielä kääntää.
Jos oppii luopumaan kiekosta napsun aiemmin.Mun papereissa Stransky on 40-45 pisteen mies, jos hänen ympärilleen saadaan muodostettua tasapainoinen ketju, ja tietenkin iso rooli kokonaisuudessa.
Ei pidä kyllä nykypäivänä yhtään paikkaansa, on vuosikaudet flopannut maajoukkue tasolla, edellinen mitali, tosin kulta 2018, tiputtu välillä jo lohkovaiheessakin. Olympialaisissakin pronssipelissä nokkaan Slovakialle 4-0. Suuruus on katoavaista.Niinku mä sanoin, Ruotsi on maajoukkueiden Tappara