Mantas Armalis

Kyllä mä tykkään. Pilkuissa eleetön. Tänään tosiaan oikeastaan Ässien vikamaali on ainoa mistä voi jossittelua hakea.

Lähtisin edelleen siitä, että Mantakselle nyt vaan minuutteja. On vaan jotenkin paljon vakuuttavampi kun Pavlat tällä hetkellä.

Kyllä mä tykkään. Pilkuissa eleetön. Tänään tosiaan oikeastaan Ässien vikamaali on ainoa mistä voi jossittelua hakea.

Lähtisin edelleen siitä, että Mantakselle nyt vaan minuutteja. On vaan jotenkin paljon vakuuttavampi kun Pavlat tällä hetkellä.
Ensi viikolla (ainakin toivottavasti) pelaa tuplapelit, kun Pavlat on majupeleissä.

Ero varmaan vielä kotostuu noiden tyylien erilaisuuden takia, tuo Armalis on sellainen korostetun eleetön ja rauhallinen

Tykkään paljon tästä kaverista kohta on Domino vaarassa menettää 1 maalivahdin paikan jos Mantas jatkaa peli peliltä parantamista

Takaisin