Mantas Armalis

Taitaa olla Ilveksellä ostopaikka A-Liigassa tähtäimessä. Eipä kyllä itseäni lämmittäisi, mutta jokainen tietysti tavallaan.
Tämä rapala NIELAISTAAN mukisematta.

Hyvä jatko. Toivottavasti. Olisin itse ehkä odottanut vielä tovin, maailma on täynnä kuumien starttien veskareita. Ja en siis epäile isosti että kyykky tulisi mutta 9 peliä on todella pieni otanta ja skouttauksien jälkeen maailma voi olla toinen. Mutta mitä nyt on nähty niin hyvä jatko.

Sitten syntyykin pari kysymystä.

Pavlatin loppukausi. Pelaako täysiä tulevaisuudesta muualla vai mukautuuko tilanteeseen?

Mihin Kuivila suuntaa? Ura ei siedä enää vuotta odottamista (sillä odotuksella että Tapsa palaa)

Hyvä jatko. Toivottavasti. Olisin itse ehkä odottanut vielä tovin, maailma on täynnä kuumien starttien veskareita. Ja en siis epäile isosti että kyykky tulisi mutta 9 peliä on todella pieni otanta ja skouttauksien jälkeen maailma voi olla toinen. Mutta mitä nyt on nähty niin hyvä jatko.

Pavlatin loppukausi. Pelaako täysiä tulevaisuudesta muualla vai mukautuuko tilanteeseen?

Mihin Kuivila suuntaa? Ura ei siedä enää vuotta odottamista (sillä odotuksella että Tapsa palaa)

Kaveri kuitenkin vetänyt 250 ottelua SHL:ssä prosentilla 90.8. Ei varmasti jatka täällä 95+ prosentilla, mutta varmasti täysin solidi maalivahti nykyLiigaan.

1767217727531.png

Ole huoleti, kaikki päätyy parhain päin.

katso liitettä 16590
Ole huoleti, kaikki päätyy parhain päin.
Pahoittelen että katson asioita pidemmällä aikaikkunalla.

Tilastollisesti noin 500 laukauksen jälkeen maalivahdin prosentit alkaa asettua (toki tämä kauden aikana)

Ja kuten sanoin, tähän asti nähdyllä hyvä sopimus.

Victor Fasth sai Anaheimista aikanaan jatkon kuuden pelin jälkeen. Siirtyi Edmontoniin ja ei pelannut sopimustaan loppuun. Fedotov Phillyssa tovi sitten. Maalivahtien kanssa pitää olla varovaisempi vaikka oddsit olisivatkin kohdallaan

Pahoittelen että katson asioita pidemmällä aikaikkunalla.

Tilastollisesti noin 500 laukauksen jälkeen maalivahdin prosentit alkaa asettua (toki tämä kauden aikana)

Ja kuten sanoin, tähän asti nähdyllä hyvä sopimus.

Victor Fasth sai Anaheimista aikanaan jatkon kuuden pelin jälkeen. Siirtyi Edmontoniin ja ei pelannut sopimustaan loppuun. Fedotov Phillyssa tovi sitten. Maalivahtien kanssa pitää olla varovaisempi vaikka oddsit olisivatkin kohdallaan
En ole kassari asiantuntija. Olen vain nykyinen penkkiurheilija ja entinen peluri. Sen vähän mitä olen perillä siihen mitä tulee mv-peliin, niin kyllä tällä Mantaliksella on ns. kokonaispaketti melkoisen hyvin kasassa.

Onhan tässä toki riski, että Koskela on kiikuttanut AIVAN mottipäisen naamaan eteen ja mukavoituu. VITTU TILLU.

Tykkään isoista rauhallisista kassareista jotka perustavat pelinsä kokoon. Saattaa olla, että mun fanitus Mantaliksen tyylisiin kassareihin sokaisee, mutta tämä on hyvä diili. Ugh.

Tarkastellaan näitä samomisia sitten taas joskus, jos sen aika on.

Armaliksen tason pysymisen puolesta puhuu se, että perustaa pelinsä siihen että on vain yksinkertaisesti kiekon tiellä, ei tarvitse sätkiä ja sohia ympäriinsä joka suuntaan. Tuntuu lukevan peliä suht hyvin ja riittää kun on oikeassa paikassa ja peittää vaan maalin. Vähän sellainen kokeneempi, meritoituneempi ja isompi versio Malekista. Toistaiseksi myös parempi. @Michallero :n vertaus Lindbäckiin osuva myös.

Meillä on Stanley Cup voittaja maalivahtivalmentajana. Vaikka Karhu ei itse jatkaisi enää ensi kaudella, luotan että Ipan miehenä ihan rehellisen ok suositukset on antanut Tillulle.

Takaisin