M22
Luottopelaaja
Vanha vitsi jatkoajasta, meni mullakin pari ekaa kertaa ohi, vaan ei enää.Olisitko lähteny Kuivilalla ens kauteen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanha vitsi jatkoajasta, meni mullakin pari ekaa kertaa ohi, vaan ei enää.Olisitko lähteny Kuivilalla ens kauteen?
Puhutaan vielä tästä kaudesta ni #23Kuka se puolustaja on?
Tämä rapala NIELAISTAAN mukisematta.Taitaa olla Ilveksellä ostopaikka A-Liigassa tähtäimessä. Eipä kyllä itseäni lämmittäisi, mutta jokainen tietysti tavallaan.
Hyvä jatko. Toivottavasti. Olisin itse ehkä odottanut vielä tovin, maailma on täynnä kuumien starttien veskareita. Ja en siis epäile isosti että kyykky tulisi mutta 9 peliä on todella pieni otanta ja skouttauksien jälkeen maailma voi olla toinen. Mutta mitä nyt on nähty niin hyvä jatko.
Sitten syntyykin pari kysymystä.
Pavlatin loppukausi. Pelaako täysiä tulevaisuudesta muualla vai mukautuuko tilanteeseen?
Mihin Kuivila suuntaa? Ura ei siedä enää vuotta odottamista (sillä odotuksella että Tapsa palaa)
Hyvä jatko. Toivottavasti. Olisin itse ehkä odottanut vielä tovin, maailma on täynnä kuumien starttien veskareita. Ja en siis epäile isosti että kyykky tulisi mutta 9 peliä on todella pieni otanta ja skouttauksien jälkeen maailma voi olla toinen. Mutta mitä nyt on nähty niin hyvä jatko.
Sitten syntyykin pari kysymystä.
Pavlatin loppukausi. Pelaako täysiä tulevaisuudesta muualla vai mukautuuko tilanteeseen?
Mihin Kuivila suuntaa? Ura ei siedä enää vuotta odottamista (sillä odotuksella että Tapsa palaa)
Pahoittelen että katson asioita pidemmällä aikaikkunalla.katso liitettä 16590
Ole huoleti, kaikki päätyy parhain päin.
En ole kassari asiantuntija. Olen vain nykyinen penkkiurheilija ja entinen peluri. Sen vähän mitä olen perillä siihen mitä tulee mv-peliin, niin kyllä tällä Mantaliksella on ns. kokonaispaketti melkoisen hyvin kasassa.Pahoittelen että katson asioita pidemmällä aikaikkunalla.
Tilastollisesti noin 500 laukauksen jälkeen maalivahdin prosentit alkaa asettua (toki tämä kauden aikana)
Ja kuten sanoin, tähän asti nähdyllä hyvä sopimus.
Victor Fasth sai Anaheimista aikanaan jatkon kuuden pelin jälkeen. Siirtyi Edmontoniin ja ei pelannut sopimustaan loppuun. Fedotov Phillyssa tovi sitten. Maalivahtien kanssa pitää olla varovaisempi vaikka oddsit olisivatkin kohdallaan