AksuSusi
Vakiokokoonpanossa
Vs: Marcus Fagerudd
Kyllä aina kun mennään tällaisella nimettömällä foorumilla henkilökohtaisuuksiin, joka ei ole peliin liittyvää. Marcuksen kohdalla tämä on jo mennyt siihen et kun menee huonosti joukkueella niin johonkin on vaan pahaa mieltä purettava. Tilanteet joista tullut maali tai yms. ei ole välttämättä edes olleet hänen vikansa vaan hän on saattanut olla kentällä samaan aikaan.
Niinkuin olen aikaisemmin sanonut toivottovasti jatkaa koska on nuori pelaaja ja potentiaalia on.
Esim. jos verrataan Aaltoon tai Ladaan, niin noi äijät päässyt todella kevyesti verrattuna siihen miten pelanneet ja vetävät 10x palkkaa Makeen nähden.
toskala sanoi:AksuSusi sanoi:Nii ei voi muuta sanoa kun, että tällaisina hetkinä hävettää ihan hemmetisti olla Ilvesläinen!
Tuo pelaajien arvostelu on Ilveksessä lähes samalla asteella kuin Torontossa. Ja ylpeästi sanon et it se en pelaajien rumaan kritiikkiin ole ikänä lähtenyt ja sen pitäisikin olla kiellettyä foorumilla!
Missä menee kritiikin ja ruman kritiikin välinen ero? Kai nyt pelaajaa saa kritisoida jos se huonosti pelaa? Vai pitäisikö pitää mölyt mahassa vain siksi kun voi tulla paha mieli? Miten sellainen pelaaja voisi koskaan pärjätä missään sarjassa, jos ei ole valmis kuulemaan kielteistä palautetta omasta pelaamisestaan?
Jääkiekon pelaaminen korkeimmalla sarjatasolla on julkinen ammatti ja silloin on oltava valmis sietämään sen julkisuuden hyvät ja huonot puolet.
Mitä Fagerruddiin erityisesti tulee, niin ei tämä nyt vielä yhdellä maalilla ihan mitään jatkosopimusta ja suurta roolia minun papereissani lunasta.
Kyllä aina kun mennään tällaisella nimettömällä foorumilla henkilökohtaisuuksiin, joka ei ole peliin liittyvää. Marcuksen kohdalla tämä on jo mennyt siihen et kun menee huonosti joukkueella niin johonkin on vaan pahaa mieltä purettava. Tilanteet joista tullut maali tai yms. ei ole välttämättä edes olleet hänen vikansa vaan hän on saattanut olla kentällä samaan aikaan.
Niinkuin olen aikaisemmin sanonut toivottovasti jatkaa koska on nuori pelaaja ja potentiaalia on.
Esim. jos verrataan Aaltoon tai Ladaan, niin noi äijät päässyt todella kevyesti verrattuna siihen miten pelanneet ja vetävät 10x palkkaa Makeen nähden.