Marek Langhamer

Rouhija

Luottopelaaja
Jep.

Tshekki tosiaan voitti viikonloppuna Ruotsin 9-3. Maaleista sen verran, että kahdessa ei ollut mitään palaa oikeastaan..Yksi meni vähän helpohkosti miinuskulman tuntumasta sisään. Jännä nähdä valitseeko Kari Jalonen Lankun kisoihin. En yhtään tiedä millasia muita kassareita siellä on.

Eikös sieltä änäristä ollut joku maalivahti tulossa?

Miika Lundin

Luottopelaaja
Peliä katsomatta oli varmasti hörppy.
Vielä ehtii katsoa, kun tulee jälkilähetyksenä TV5:ltä. Joku vikan minuutin 6v5 im -hörppy. :cool:

Mä niin näen sieluni silmillä, kun finaalissa kuudennessa jatkoerässä odotellaan pelkästään, koska Mörkö laittaa sisään, ja King Marek sulkee vaan saatana luukkua Ipan potta päässä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kyllä nyt olen vähän piilofani, mikäli Suomella ei ihan kulkisi kisoissa. Meidän tuurilla Marek varmaan pelailee itsensä änäriin tai jtn. Kukahan noista meinaa olla ykkönen? Dostal?
Taisi Vejmelka olla Arizonan ykkösvahti ja esiintyi ihan kohtalaisesti (ainakin osan kaudesta) NHL-joukkuetta esittävän AHL tiimin edessä joten luulen että hänellä lähtevät pelaamaan.

Neljätoista

Luottopelaaja
Mielenkiintoisinta toki se, että kaikki kolme Tšekin maalivahtia pelasivat Kometa Brnossa kaudella 2018-19, jolloin Dostal siirtyi keväällä Ilvekseen.

Ei kahta ilman kolmatta…