Päästetyt maalit; avauspelissä 1, Porin pelissä 4, kolmannessa sekä neljännessä taas yksi selän taakse ja tänään 2. Antoi joka pelissä mahdollisuuden voittaa ja otti koppeja mitä joku muu ei olisi välttämättä ottanut Tässä sarjassa ainoassa tappiopelissä oli ehkä sellainen maali minkä olisi parempana iltana ottanut. Torjunta% yli 93 ja pmk 1,61 playoffeissa. Kumpikin parempi kuin runkosarjassa eli mielestäni jos nyt ei kympin suoritus niin melko lähelle. En itse ole huomannut mitään normaalista poikkeavaa eivätkä tilastot tai peliesityksetkään sitä tue. Varma en tietysti ole mutta en minä ainakaan nää mitään syytä huoleen tai mitään vammaan viittavaa.Onkohan Marekilla jotain ongelmaa jossain? Tuntuu jotenkin ettei kaikki ole ihan kunnossa. Tässä olen jutellut myö kaverien kanssa ja ovat huomanneet saman. Jotenkin mennyt maalejakin mitkä on normaalisti kopannut.
Päästetyt maalit; avauspelissä 1, Porin pelissä 4, kolmannessa sekä neljännessä taas yksi selän taakse ja tänään 2. Antoi joka pelissä mahdollisuuden voittaa ja otti koppeja mitä joku muu ei olisi välttämättä ottanut Tässä sarjassa ainoassa tappiopelissä oli ehkä sellainen maali minkä olisi parempana iltana ottanut. Torjunta% yli 93 ja pmk 1,61 playoffeissa. Kumpikin parempi kuin runkosarjassa eli mielestäni jos nyt ei kympin suoritus niin melko lähelle. En itse ole huomannut mitään normaalista poikkeavaa eivätkä tilastot tai peliesityksetkään sitä tue. Varma en tietysti ole mutta en minä ainakaan nää mitään syytä huoleen tai mitään vammaan viittavaa.
Laukausmäärät mitä tässä sarjassa tuli oli tosi pienet. Ässien hyökkäyspeli lähes olematonta. On myös itse sanonut että tykkää sellaisesta pelistä missä tulee tilanteita ja torjuntoja ja laukauksia, pysyy zonessa.Onkohan Marekilla jotain ongelmaa jossain? Tuntuu jotenkin ettei kaikki ole ihan kunnossa. Tässä olen jutellut myö kaverien kanssa ja ovat huomanneet saman. Jotenkin mennyt maalejakin mitkä on normaalisti kopannut.
Ja sitten faktat pöytäänOma lähde kertoo, että ei tuu enää peliäkään pelaa Pelsuja vastaan. Tuskin myöskään finaalissa (tai no pronssipelissä).
Iso kiitos kaikesta Marek! Ikävä tulee.
Eihän sitä nyt voi vielä tietää mitenkään. Flunssasta kuitenkin kyse…Oma lähde kertoo, että ei tuu enää peliäkään pelaa Pelsuja vastaan. Tuskin myöskään finaalissa (tai no pronssipelissä).
Ja sitten faktat pöytään
Tuohon viimeiseen ei tarvitse edes omaa näköä.Huhupuheitahan nämä. Sama lähde tosin tiesi huomattavasti aikaisemmin mm. Haapalan jatkosopimuksen kuin siitä foorumeilla puhuttiin.
Ja OT Henkasta puheen ollen... myös ihan fifty-fifty, että pelaako vai ei.
Tarkoittaisi siis loukkaantumista.Oma lähde kertoo, että ei tuu enää peliäkään pelaa Pelsuja vastaan. Tuskin myöskään finaalissa (tai no pronssipelissä).
Ei nyt tietenkään voi huhuja tosissaan ottaa ja toivotaan, että Marek pelaa lauantaina, mutta jos jotakin isompaa on taustalla, niin taas voidaan miettiä miksi playoffeihin ei hommattu kokenutta kakkosveskaa, kun jo runkosarjassa näki, ettei Malekilla riitä.
Nämä on taas näitä "Suomi ei pelaa enää peliäkään tässä sarjassa, jos ollenkaan kuluvalla kaudella".Oma lähde kertoo, että ei tuu enää peliäkään pelaa Pelsuja vastaan. Tuskin myöskään finaalissa (tai no pronssipelissä).