Mouhijärven Ilves
Vakiokokoonpanossa
Jatkoa kiitos.
Kalpan otteet on nähty. Kahdesta kolmeen tälliä päähän kuitenkin tulossa kalakukoilta, niin varjellaan Marek siltä...Pendo sanoi lehdistötilaisuudessa, että Lankku tuskin pelaa KalPaa vastaan.
Taitaa Malek pelataKalpan otteet on nähty. Kahdesta kolmeen tälliä päähän kuitenkin tulossa kalakukoilta, niin varjellaan Marek siltä...
Itse joskus maalissa olleena ymmärrän tuon reaktion. Maalivahtina ei odota yhtään että kun suljet kiekon niin kolisee päähän. Maalivahtina et myöskään pysty yhtään ottamaan vastaan tuollaisessa tilanteessa mahdollista kontaktia. Kyllä siinä vähän myös varmasti pelästyy osumaa.Kyllä nyt Marekia on ryöpytetty somessa muiden seurojen fanien toimesta näyttelemisestä. Joo, kyllähän Marek siinä Tepsipelissä itse repii maassa ollessa maskin päästä, mut oliko se tarkoitus tehostaa tapahtunutta. Mietin vaan, että jos itse saisin tällin päähän, niin vois tulla automaattinen reaktio repiä maski päästä, jotta vois pitää kädellä päätä. Asiat ei aina ole niin miltä ulospäin saattaa näyttää.
Kauden ja samalla Ilves-uran viides nollapeli runkosarjassa tilille. Uran viidennellä nollapelillä Langhamer on nyt yhdessä Dostálin kanssa seurahistorian eniten nollapelejä torjunut ulkomaalainen maalivahti runkosarjan peleissä.
Viiteen nollapeliin yhden runkosarjan aikana on Langhameria aikaisemmin yltänyt ainoastaan kolme maalivahtia:
Antti Lehtonen 2016-2017
Mika Pietilä 2000-2001
Vesa Toskala 1998-1999
Pudotuspelit mukaan lukien 37 edelliseen starttiin SM-liigassa 7 nollapeliä.
Taas sama.Tillu, toivottavasti tämä mies on sidottu Ilvekseen loppuiäkseen.
Ei varmasti löydy. Langhamer on liigan kovin yksittäinen pelaaja tällä hetkellä.Jatkosopimusta vaan. Ei löydy parempaa mistään.
Ei varmasti löydy. Langhamer on liigan kovin yksittäinen pelaaja tällä hetkellä.
Jos minä allaolevaa luen oikein, niin onkos nyt Langhamerilla yhden kauden runkosarjanollapelien ennätys?
"Yhden kauden aikana torjuttujen nollapelien ennätys on jaettuna Mika Pietilällä (5+2=7)* kaudelta 2000-01 ja Antti Lehtosella (5+2=7)* kaudelta 2016-17. *Runkosarja + pudotuspelit."