julli65
Luottopelaaja
Niin meinaat että maksavat mottipäisen,sopimuksen purusta?Tästä uskallan olla eri mieltä.
Niin meinaat että maksavat mottipäisen,sopimuksen purusta?Tästä uskallan olla eri mieltä.
No uskalla olla. Mutta sopimusta on vielä ensi kausi.Tästä uskallan olla eri mieltä.
Missä välissä Tillu on noin sanonut?Eikös Tillu sanonut maalivahtitandemin olevan valmis? En tiedä onko jäänyt silloin Lankkua odottelemaan.
Mielestäni taisi Ilvestyskirjan jaksossa näin sanoa. Saa korjata, jos olen väärässä.Missä välissä Tillu on noin sanonut?
Meillä on sopimus Malekin kanssa. Ja tietysti kovasti toivotaan, että herra myös pelaa täällä vielä ensi kauden. Muuten on maalivahti-osasto aivan hämärän peitossa.
Korhosen Markus minusta vihjaili podissa siihen suuntaan, että Marek olisi palaamassa kotiin. Mutta ilmeisesti sekin oli vain kuuntelijoiden toiveunta. Tillu ei kyllä vihjaillut mitään muuta kuin, että joukkueen rakennus on hyvällä mallilla tms.Mielestäni taisi Ilvestyskirjan jaksossa näin sanoa. Saa korjata, jos olen väärässä.
Ainoastaan Malekin lähtö voisi avata oven Lankulle.
Joo ok. Voi olla, että olen nähnyt tai lähinnä kuullut unta sitten, että olisi sanonut olevan valmista kauraa veskat.Korhosen Markus minusta vihjaili podissa siihen suuntaan, että Marek olisi palaamassa kotiin. Mutta ilmeisesti sekin oli vain kuuntelijoiden toiveunta. Tillu ei kyllä vihjaillut mitään muuta kuin, että joukkueen rakennus on hyvällä mallilla tms.
Eri huhujen mukaan.Mites tämä Pavlat, sama homma vai eri?
Luot nyt kyllä sen verran omia kuvitelmia, että kannattanee taas ottaa askel taaksepäin ja haistella kukkia.No tästä itse ymmärtäisin näin.
Eri huhujen mukaan.
Pääasia, että on tsekkiläinen ykkösveskari.Eli Pavlat - Malek ok. Langhamer - Malek ei ok.
?
Ei Lankkua vielä pysty kiinnittämään. Siinä syy miksi näin.Eli Pavlat - Malek ok. Langhamer - Malek ei ok.
?
Ei Lankkua vielä pysty kiinnittämään. Siinä syy miksi näin.
Samaa katsoin. Torjui kuitenkin Oskarshamnin edellisen voiton näissä karsinnoissa, viime pelissä luukulla ja nyt ei edes luukulla..Tänään ei ole edes kokoonpanossa?
Olisko kipeenä tmsSamaa katsoin. Torjui kuitenkin Oskarshamnin edellisen voiton näissä karsinnoissa, viime pelissä luukulla ja nyt ei edes luukulla..
Muoks oli maalissa sarjan toisessa pelissä jonka HV vei 4-0
Ei tainnut olla luukkuvahtina edes edellisessä pelissä.Samaa katsoin. Torjui kuitenkin Oskarshamnin edellisen voiton näissä karsinnoissa, viime pelissä luukulla ja nyt ei edes luukulla..
Muoks oli maalissa sarjan toisessa pelissä jonka HV vei 4-0