Tänään nähtiin ensimmäistä kertaa sitä Stretsiä, jota tilattiin. Iski maalin ja oli ilkeä. Ilveksen paras kenttäpelaaja tänään. Sai joukkueen syttymään taistelullaan ja vastasi Liukkaan mussutuksiin isällisen jämäkästi.
Tästä samaa mieltä...huomenna muutama kova niitti ja pari maalia niin uskon että on herännyt tähän kevääseen ja mm-lippu on takataskussa..ja tärkein Ilves finaalissa!!Hieno peli ja esimerkki Markolta. Miksi tarvi näin monta ottelua heräämiseen?? Tästä huomena jatkoa kiitos!
Yleisö suorastaan hullaantui, kun Anttila kokeili päätöserässä jalkakikkaa – ja onnistuikin siinä.
”Kun [Timo] Peltomaa oli aitiossa, yritin miellyttää sitä. Temppu oli suoraan Peltomaan kikkakirjasta”, Anttila viittasi joukkueenjohtajaan.
Puhutaanko tässä todella samasta kaverista ketä olen tässä reilut 20 peliä katsellut? Tänään oli kyllä Mörön Ilves uran paras peli (tämän jälkimmäisen stintin). Juuri sitä mitä se on parhaimmillaan maajoukkueessa. Olisi voinut tehdä vaikka kolme.Kommentti: On vain yksi Mörkö Anttila
Marko Anttila on pelaaja, joka yllättää viimeistään silloin, kun kukaan ei enää edes uskalla sitä odottaa, kirjoittaa Jussi Heimo.www.is.fi
Toimittajat hullaantuvat. Toivotaan, että Markon taso säilyy jatkossakin korkeana.
Jep, nämä ovat juuri niitä pelejä, joissa Stretsi nousee esiin, olen 100% varma siitä!
Muutenkin, mun mielestäni ollut erinomainen signaus ja toivottavasti jatkaa myös ensi kaudella... silloin tarvitaan laajuutta, koska CHL!