Myyntimies
Guest
Vs: Marko Sjöblom takaisin Ilveksen johtoon!
Pahoittelut VP tuosta edellisestä viestistäni. Meni jotenkin sinne sun tekstien väliin..Myyntimies sanoi:VP sanoi:Noinko minä olen väittänyt? Luepa nyt ajatuksella uudelleen.Myyntimies sanoi:Miksi siis joku väittää, että nykytilanne on parempi Ilvekselle kuin Markon aika? Omako etu kyseessä vai?
Mielestäni väität juuri näin. Sanot, että Sjöblumin tie ei johtanut Ilveksessä mihinkään. Taas pieleen. Sehän johti loistavaan kiekkobuumiin, jonka seurauksena Ipa johti sarjaa 11. kierroksen jälkeen. Sattumaako? Tuskin. Marko piti hekumaa päällä, sai halliin väkeä, mikä toi sen kuudennen kenttäpelaajan. Myös pelaajat uskoivat paskan jääneen taakse, mutta kun Marko savustettiin ulos, niin taas kynnettiin. Ihan samoin tein. Taasko sattumaa? Uskomatonta, että kaikkien näiden Vincentin ja Jääskeläisen omien kämppien vuokraus ym välistävetojen jälkeen vielä joku on noin saatanan sinisilmäinen..!
Sjöblum osui hyvin joukkueen pelillisen nousukauden aikana ruoriin. Vaikea sanoa, miten mies johtaisi jos nyt taustoilla hääräisi. Uskovaisten mielestä mies olisi tietenkin hommannut jo pari-kolme huippuvahvistusta ja saanut koko Tampereen bisnesmaailman taustoilleen - vastustajilla saattaa olla eri näkökulma. Itse en lähde arvailemaan, mikä skenaario olisi ollut todennäköisin, vaan ajattelen eteenpäin. Sjöblumilla ja Ilveksellä ei ole enää tulevaisuutta.