Masi Marjamäki

Topi

Guest
Vs: Masi Marjamäki

Rauman Kukko sanoi:
laku-mambo sanoi:
suitsuke sanoi:
Kyllä nyt on luottoa että masi nähdään viimeistään tapparaa vastaan kehissä :)

Laukesin

Voi hyvinkin pitää paikkansa! Esimerkiksi ensi kauden avaus voisi olla todennäköinen ajankohta paluulle.

Minä taas en usko että "Laku" laukesi! Mitä Masiin tulee niin eiköhän parin viikon sisällä kaukaloon hyppää.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Masi Marjamäki

näsinneula sanoi:
Pitkä on ollut Masin paussi ja hankala toipuminen. Jos (!!!!) laatikkoon pääsee, niin tositoimissa vasta selviää onko enää pelimieheksi ja kestääkö (!!!) paikat .....
Itse olen käsittänyt että Masin kanssa on pelattu "varman päälle", eli periaatteessa pelkoa siitä että sama paikka pettäisi heti ei ole. Sen takia toipuminen onkin kestänyt niin kauan. Tietenkin se voi mennä rikki jos käy todella huono tuuri. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
 

Edustaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
373
Vs: Masi Marjamäki

Mikäli Masi palaisi pikapuoliin askiin, ehtisi hän mahdollisiin play-offseihin mennessä pääsemään hyvään pelivireeseen ilman suurempia takapakkeja. Olisi merkittävä apu niihin vääntöihin.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Masi Marjamäki

Mistä nämä huhut Masin pikaisesta palaamisesta kentille ovat saaneet alkunsa? Siitä, että taas julkisuuteen on kerrottu, että Masi käy jo luistelemassa? Samaa virttä on veisattu jo elokuusta asti, joten itse en ainakaan pistä juurikaan painoa sille. Uskon miehen pelaamiseen kun näen kentällä.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 592
Vs: Masi Marjamäki

suitsuke sanoi:
Kyllä nyt on luottoa että masi nähdään viimeistään tapparaa vastaan kehissä :)

Nyt on kyllä suitsukkeet ja mirhat sekaisin. Voin kirjoittaa oodin teikäläisestä yksityisviestinä, jos on lauantaina askissa. En hirveästi laske Masin varaan keväällä, jos ylipäätänsä tämän kauden aikana edes palaa. Olen toki tyytyväinen jos nähdään hänet piakkoin pelaavassa kokoonpanossa, mutta kuten moneen kertaan olen todennut niin mitään hurjia odotuksia ei kannata Masille laittaa. Taistelee varmasti yhtä kovasti kuin aina, mutta saattaa joihinkin tilanteisiin mennä aremmin. Kaikkensa antaa vuorenvarmasti! Tuon pituinen tauko peleistä ei voi olla näkymättä. Onko Pesonen esimerkiksi yhtä kova kuin kaudella 09-10?

Mitä pikemmin, sen parempi! Terveys etusijalla, totta kai.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 196
Vs: Masi Marjamäki

Ilveksenmiäs sanoi:
On jo varma tieto, että jos ei lopeta uraansa, niin pelaa viimeistään Tapparaa vastaan !

Mistä tämä varma tieto?

Uskon vasta kun näen :D
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Masi Marjamäki

Eli jos edellisenä iltana iskee flunssa, niin se on sitten ura ohi...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 204
Vs: Masi Marjamäki

Ei vaan sitten pelaa viimeistään seuraavan kerran Tapparaa vastaan ;)

..näin Ilvesmäisen ympäripyöreästi sanoen...
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 437
Vs: Masi Marjamäki

Pitkän aikaa jo naurattanut tämä Marjamäki case. Kaikki ennustukset paluusta menee perseelleen kerta toisensa jälkeen ja silti porukka jaksaa kysellä että koska palaa, koska pelaa ja odottaa vesi kielellä ihan kuin kyseessä olisi joku Crosby.

En ole jaksanut enää aikoihin tuhlata ajatuksia Masiin. Ilmestyy joskus kentälle Liigapelissä jos ilmestyy.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Masi Marjamäki

Joo onhan se nyt täysin naurettavaa, että kapteenia joku odottelee vielä tämän kauden puolella kokoonpanoon.

Jollei halua ajatuksia miehen paluulle uhrata, niin kannattanee ihan suosiolla pysyä tästä ketjusta muualla.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Masi Marjamäki

Itse odotan Masin paluuta, en niinkään pelillisesti vaan hengen luojana ja kovana tsempparina. On täysin eri asia onko kapteeni varusteet päällä vaihtopenkillä kun aitiossa kattomassa peliä.
 

Dunkkius

Guest
Vs: Masi Marjamäki

Onhan siellä kapteeni nytkin pelaamassa, jolla varmaan kaiken järjen mukaan vahvempi side nykyiseen joukkueeseen, kuin Masilla. Ovat kuitenkin reenanneet ja pelanneet yhdessä jo pidemmän aikaa.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Masi Marjamäki

Dunkkius sanoi:
Onhan siellä kapteeni nytkin pelaamassa, jolla varmaan kaiken järjen mukaan vahvempi side nykyiseen joukkueeseen, kuin Masilla. Ovat kuitenkin reenanneet ja pelanneet yhdessä jo pidemmän aikaa.
Yhtään Näppilää vähättelemättä, kyllä Marjamäen johtajan ominaisuudet on ihan eri tasolla.
 

Dunkkius

Guest
Vs: Masi Marjamäki

VP sanoi:
Dunkkius sanoi:
Onhan siellä kapteeni nytkin pelaamassa, jolla varmaan kaiken järjen mukaan vahvempi side nykyiseen joukkueeseen, kuin Masilla. Ovat kuitenkin reenanneet ja pelanneet yhdessä jo pidemmän aikaa.
Yhtään Näppilää vähättelemättä, kyllä Marjamäen johtajan ominaisuudet on ihan eri tasolla.
Yhtään Marjamäen johtajaominaisuuksia vähättelemättä voisin väittää olevan parempi, ettei Masi liiaksi ottaisi asioita omiin käsiinsä tämän kauden aikana. Olisi toki hyvä, että pelaamaan tulisi.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 326
Vs: Masi Marjamäki

Eikös joksus loka-marraskuussa kerrottu Masin paluun olevan lähellä. Eli näyttää siltä, että miehen (Ilves) ura on taputeltu.
 

HJ27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
196
Vs: Masi Marjamäki

Jos Masi ei palaa ensi viikolla, niin silloin häntä ei saada enää tällä kaudella iskuun.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Vs: Masi Marjamäki

HJ27 sanoi:
Jos Masi ei palaa ensi viikolla, niin silloin häntä ei saada enää tällä kaudella iskuun.

Saako ottaa talteen?
 

HJ27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
196
Vs: Masi Marjamäki

Ikurin Vire sanoi:
HJ27 sanoi:
Jos Masi ei palaa ensi viikolla, niin silloin häntä ei saada enää tällä kaudella iskuun.

Saako ottaa talteen?

Ajatteleppa järkevästi. Vitun pitkä loukkaantuminen ja pelituntuma huonompi kuin Pessillä. Sit Tuokkola ajaa häntä sisään nelosessa jämä minuuteilla.

Ei mitään mahkuja tulla sisään joukkueeseen jos palaaminen kestää yhtään pidempään.
 
Ylös