Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on loistava uutinen!iiipaaa sanoi:25 päivä tätä kuuta Masi saattaa olla jo askissa !
iiipaaa sanoi:25 päivä tätä kuuta Masi saattaa olla jo askissa !
Baloun sanoi:iiipaaa sanoi:25 päivä tätä kuuta Masi saattaa olla jo askissa !
Lähde?
Baloun sanoi:iiipaaa sanoi:25 päivä tätä kuuta Masi saattaa olla jo askissa !
Lähde?
bulftrik sanoi:Kauan Masi on muuten harjoitellut jäällä? Mietin vaan että meneekö kuntoon pääsemisessä kauemmin kun Pessillä..
Ilves sanoi:Miksi minulla on paha kutina, että Masi loukkaantuu ennen kauden loppua uudelleen? En toivo siis kyseistä asiaa, mutta jotenkin semmoinen tunne.
Ilves sanoi:Miksi minulla on paha kutina, että Masi loukkaantuu ennen kauden loppua uudelleen? En toivo siis kyseistä asiaa, mutta jotenkin semmoinen tunne.
Edustaja sanoi:On ollut vajaat pari viikkoa treeneissä ilman kontaktikieltoa. Voisi kuulemma jo pelatakin, mutta halutaan varmistella ja haetaan vielä kovempaa kuntoa.
Kilroy sanoi:Saamani tiedon mukaan on käynyt vasta luistelemassa
pikkasen. Ei pelaa vielä hetkeen tämän perusteella.
Masi Marjamäki on ollut loukkaantumisen vuoksi sivussa peleistä lähes vuoden. Miten hermot ovat kestäneet?
– Kyllä ne kestää. Tämä on opintomatka ja kun tästä selviää, on taas vahvempi. Ovathan ne hermot tietysti kireälläkin olleet.
Toipuminen on onneksi jo hyvällä mallilla.
– Itse asiassa viimeinen kuukausi on edennyt tosi vauhdilla. Eletään silti vielä viikko kerrallaan, ei lähdetä hehkuttamaan. Kuntoutusprosessi elää yhä, mutta jääharjoittelussa olen jo mukana ja se on iso etappi. Nyt täytyy vain jatkaa kärsivällisesti.