Jakpot
Luottopelaaja
Toi kolmikko vois pelata myös täällä
Palkonkohan tuo veisi pelaajabudjettia...
Yhden kentän voisi lyödä muotoon:
Ruotsalainen - Borg - Nättinen
Toi kolmikko vois pelata myös täällä
4. Mäntykivi - Björninen - Leino
Pennanenkin sen tietää, että Mänty kuuluu laitaan.
Mitä jää Kärpistä jäljelle, jos me viedään niiden joukkueenrakennuspolitiikka?Palkonkohan tuo veisi pelaajabudjettia...
Yhden kentän voisi lyödä muotoon:
Ruotsalainen - Borg - Nättinen
Mitä jää Kärpistä jäljelle, jos me viedään niiden joukkueenrakennuspolitiikka?
Seurasiko kukaan kuinka Mänty pääsi pelaamaan ja kuinka pelasi? Itse näin vain jatkoajan.
Oli kyllä tylsä, mutta omasta mielestä Mänty pelasi tosi varovaisesti (oudokseltaan laidassa varmasti vaikuttaa). Ei oikein kyllä silti jäänyt hyvällä eikä pahalla mieleen kukaan tosta pelistä ei edes Mänty.Oli kyllä niin tylsä peli, ettei jäänyt mitään mieleen oikeen kenestäkään. Mutta siellä se joukon jatkona.
Ollut joka vaihdossa näkyvä, pelannut myös loistavasti av:lla. Tästähän Mänty saa kunnon buustin loppukauteen!Hieno peli Mäntyltä tänään ja upea maali!
Onnittelut ensimmäisestä maajoukkuemaalista ja -syötöstä!
Sopimus on ainakin ens kaudesta. Just teki vielä joten tuskin on muualle menossa.Onko tällä huikeella vireellä nyt se pelottava vaikutus, että olisikin hänen viimeinen kausi Liigassa vähään aikaan..? Vähän epäilevästi olen tässä jo tovin suhtautunut ens vuoden kokoonpanofantasiointeihin, että onko tämä mies siihen yhtenä isona palana kuitenkaan tarjolla.
Jatkosopimus mennyt ohi vai?Onko tällä huikeella vireellä nyt se pelottava vaikutus, että olisikin hänen viimeinen kausi Liigassa vähään aikaan..? Vähän epäilevästi olen tässä jo tovin suhtautunut ens vuoden kokoonpanofantasiointeihin, että onko tämä mies siihen yhtenä isona palana kuitenkaan tarjolla.