Näin. Itse olen vähän pettynytToistaiseksi voimassa oleva lainasopimus. Tarkoittanee, että voi lähteä koska vaan kesken kauden Arizonaan?
En tiedä miten nuo kuviot varaamattomien ja iäkkäiden kanssa menee, mutta onkohan vielä Eemelillä mahdollisuus tehdä NHL sopimus vai onko jokin raja jo ummessa?Yksi tärkeä kiinnitys rosteriin, vaikkakin "laina", mutta itse uskon, että Macce painaa vielä kauden Ilveksessä. Sitten kun saadaan varmistus, että Eemeli pelaa ainakin vielä kauden täällä, niin kohtuu levollisin mielin saa olla.
Yksi tärkeä kiinnitys rosteriin, vaikkakin "laina", mutta itse uskon, että Macce painaa vielä kauden Ilveksessä. Sitten kun saadaan varmistus, että Eemeli pelaa ainakin vielä kauden täällä, niin kohtuu levollisin mielin saa olla.
Lähdettä tähän, ettei Eemeli ei pelaisi ensi kaudella ilveksessä? Joo buffalosta ollaan kuulemma oltu kiinnostuneita, mutta tässäkö kaikki?
Siitä "aikoja sitten" ajasta tulevaan talveen voikin kehittyä sen verran, että Arizona päättää muuta.Aikoja sitten juttelin Maccellista varsin hyvin Ilveksen asioista perillä olevan kanssa.Sanoi että tarvii lisää fysiikkaa ja henkistä kasvua ja ei ole valmis NHL kaukaloon vielä.
Kauden päättymisen jälkeen ja on hyvin perillä asioista..Eemeli sanoi silloin et jos ei ihmeitä tapahdu hänen kohdalla jatkaa täällä.Siitä "aikoja sitten" ajasta tulevaan talveen voikin kehittyä sen verran, että Arizona päättää muuta.
Eihän sitä koskaan tiedä.
Eemelin kohdalla olen toki optimistisempi että jää. Mutta tuo Maccellin keissi on toisenlainen. Eihän esim Kotkaniemenkään pitänyt alunperin Montrealiin jäädä..Kauden päättymisen jälkeen ja on hyvin perillä asioista..Eemeli sanoi silloin et jos ei ihmeitä tapahdu hänen kohdalla jatkaa täällä.
Se oli silloin, talvella voi olla eri tilanne.Kuules Torski sanon että tää heppu joka antoi lausuntonsa Maccellin fysiikasta on sen tason ammattilainen että tietää tasan tarkkaan missä mennään.Ei tule pelaamaan änärissä.Ei ne siel rapakon takana tyhmiä ole.
Ei sinne mitään keltanokkia oteta kesken kauden. Niin huonosti ei "kojooteilla" tule menemään että tampereelta otettaisiin rookey pelastamaan tilanne.Toistaiseksi voimassa oleva lainasopimus. Tarkoittanee, että voi lähteä koska vaan kesken kauden Arizonaan?
Ei sinne mitään keltanokkia oteta kesken kauden. Niin huonosti ei "kojooteilla" tule menemään että tampereelta otettaisiin rookey pelastamaan tilanne.