Generous on tosi reilu pelaaja, kun suostuu ottamaan koko ajan itse kuokkaansa sen sijaan, että antaisi.
Herää toisaalta kysymys, miksi tällainen pelaaja hankittiin, koska hänestä ei ole edes sellaiseksi alakerran isännäksi ja fyysiseksi pelotteeksi, jollaista monet hänestä odottivat.
Kieltämättä huvittava kommentti jopa sinun suusta:
"Generous on tosi reilu pelaaja, kun suostuu ottamaan koko ajan itse kuokkaansa sen sijaan, että antaisi."
Tälläinen pelaaja hankittiin käsittääkseni siksi, että joukkueen sisältä on tullut tälläinen toive.
Tälläisellä meinattiin että Ilves tavoitteli mm, Bloodia ja Denisovia, eli kovaluista puolustajaa.
Se ettei Gene ole täysin ollut sellainen, voi johtua monestakin asiasta. Takavuosilta tiedämme ettei Gene kovia otteita kaihda, mutta voisko olla mahdollista että valkuilta tullut viestiä ottaa vähän rauhallisemmin ?
Geneltä fiksu veto olla edes yrittämättä lyödä, ku Hakanpäällä oli kypärä päässä. Oikeestaan mua ei sinänsä kiinnosta paskan vertaa se, että saisko Gene selkäänsä vaikka jokapäivä. Mutta jos vaikka joukkueen sisällä nostattaa henkeä, että joku uhrautuu jonkun puolesta niin hyvä hyvä.