Paitsi että kolmikosta Nyman on selvästi lahjakkain ja toisaalta onnistuu monipuolisetkin ratkaisut, on pelisilmää ja taito syöttää. Puuttuu tietty terävyys lähdöissä, mutta katotaan nyt kauden edettyä saako ominaisuuksia miten muokattua, ja toisaalta isolta kaverilta odottaa hyvää kiekonsuojaamista.Pakko kyllä sanoa, että ei Baptisten kokonaisvaltainen peli mitään erikoista ole ja ei miestä kentällä hirveästi näy. Ratkaisuhetkillä lapa on kuuma. Tämän varmaan Tapparan miehetkin voi allekirjoittaa. Mutta, tuokin on yksi syy lisää miksei samassa jengissä voi olla sekä Meskasta, Baptistea, että Nymania. Ei voi olla liian monta kärkkyjää.
Itse äänestin Baptisten voittajaksi tässä, mutta eikai se nyt vielä kahden kierroksen jälkeen näytä yhtään miltään mihinkään suuntaan.Ja kyllä se näyttää nyt jo aika ilmeiseltä, että Bap vie tän "keskinäisen kilpailun". Mikä ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, että hän olisi joukkueelleen arvokkaampi pelaaja kuin Mese meille.
Eikä Nyman välttämättä jää pelkäksi haastajaksi. Siinä Palveen rinnalla kunhan, ja jos sävelet löytyy ni voi alkaa maaleja tuleen. Nymanin haastiksia kuunnelleena hämmästyttänyt miten miellyttävän, ja jalat maassa pitävän vaikutuksen tästä nuoresta miehestä saa.Jos (ja kun) Mesen arvoa mitataan lähinnä maaleilla, mä olisin itse jo ihan tyytyväinen 15 maalin runkosarjaan. Ainakin itse olen mieltänyt Iksan meidän ykköspyssyksi snaippereista ja Jampan kovimmaksi haastajaksi.
Ja kyllä se näyttää nyt jo aika ilmeiseltä, että Bap vie tän "keskinäisen kilpailun". Mikä ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, että hän olisi joukkueelleen arvokkaampi pelaaja kuin Mese meille.
No eipä kyllä. Mutta täytyyhän sitä nyt vähän negailla.Itse äänestin Baptisten voittajaksi tässä, mutta eikai se nyt vielä kahden kierroksen jälkeen näytä yhtään miltään mihinkään suuntaan.
No luonnollisesti ollaan kuitenkin IlvesfoorumillaNo eipä kyllä. Mutta täytyyhän sitä nyt vähän negailla.
Tavallaan aika haastava tämä ikonen-Meskanen akseli, toisaalta jokunen vuosi takaperin hyvin Suomi tai Are Meskasta sieltä vasemmalta kaarelta, tai takatolpan juurelta löysi ylivoimis. Ikonen noin muuten erinomainen pelaaja, mutta hukkaan menee Mesekin jos ei oikea paikka löydy. Lämäri tai ranne perhanan hyvät.No luonnollisesti ollaan kuitenkin Ilvesfoorumilla
Toki jos ajatellaan nyt niin, että Ikonen palaa ensi viikolla peleille niin Meskasen vastuu ylivoimassa pienenee, että tänään olisi kyllä Meskasen paikka avata maalihanat.
Toki Ikosen paluu varmaan tarkoittaa myös sitä, että Meskanen siirtyy tsekkien vierelle kun tää Päkkilä - Mäntykivi - Meskanen ei ole kyllä toiminut sitten ollenkaan.
Sori, livetulokset väitti eilen että Nick syötti viimeisen maalin.... mutta ei näköjään syöttänytkään.Jaa no sitte Liigan appi bugaa (ei yllätävää)
Itse otin. Harmikseni sain kolmannessa erässä todeta, että Mese tiesi että mulla oli toi lapulla, sillä ei saanut maaliia paikasta josta paukuttaa 99% kerroista sisään.Kukas otti sen hatun kiinni 51 kertoimella?
Otan syyt niskoilleni ettei hattutemppua tullutkaan kun menin sanomaan toisen erän jälkeen Meskaselle että olisiko tänään jopa hattutempun paikka.Kukas otti sen hatun kiinni 51 kertoimella?