Jotain lehmänkauppoja siihen liittyi kun Riika on toinen isäntäkaupunki kevään MM-kisoissa.Mitähän vittua liitto ajatteli tämmöisen seuran tuonnilla?
Jotain lehmänkauppoja siihen liittyi kun Riika on toinen isäntäkaupunki kevään MM-kisoissa.Mitähän vittua liitto ajatteli tämmöisen seuran tuonnilla?
Tuosta saa nyt Teemu halvalla itselleen joukkueen kun Jokerit homma meni pieleen.
Heinolan Peliitat asetettiin konkurssiin
Talousongelmissa rypenyt Heinolan Peliitat on asetettu konkurssiin.www.iltalehti.fi
Itse ainakin yhdistän hakkapeliitoihin. Oikeastihan sen pitäisi olla vaan Heinolan Kiekko.Noista Peliitoista olen pitkään miettinyt: mistä moinen nimi, osaisiko joku valaista? Itse luen sen aina ensin päässäni "Peli-Iitat". Olisiko hakkapeliitoista?
Peliitat oli muuten alkuperäinen nimi jostain 60-luvulta, sittemmin muuttui HeKi:ksi, minkä jälkeen taas Peliitoiksi.Itse ainakin yhdistän hakkapeliitoihin. Oikeastihan sen pitäisi olla vaan Heinolan Kiekko.
Jaa niinkö se menikin. Tainnut silti olla HeKi suuremman osan ajasta?Peliitat oli muuten alkuperäinen nimi jostain 60-luvulta, sittemmin muuttui HeKi:ksi, minkä jälkeen taas Peliitoiksi.
Siellä on myyty jo loppuun ”paikallispelit”.
Anteeksi OT, mutta ei todellakaan. Luultavasti kaikki PKS paikalliset myydään loppuun ja kyseessä absoluuttisen kuollut Mestis.Hmm myyköhän mikään SaiPan tai Sportin peli ens kaudella loppuun?
Kertoo vähän joistain Liiga seuroista ja koko meidän Liigasta ylipäätään.
Minä taas luulen että tämä ensimmäinen nyt meni loppuun ja muut ei mene.Anteeksi OT, mutta ei todellakaan. Luultavasti kaikki PKS paikalliset myydään loppuun ja kyseessä absoluuttisen kuollut Mestis.
Kertoo vähän joistain Liiga seuroista ja koko meidän Liigasta ylipäätään.
En tiedä pelaako Jokerit keravalla kaikki kotipelinsä, mutta eiköhän ne nyt ainakin sen ladon myy loppuun ihan jokaisessa pelissä.Minä taas luulen että tämä ensimmäinen nyt meni loppuun ja muut ei mene.
Tottakai pitääkin olla myyty loppuun tämä kun Jokerit tekee paluun Suomen kentille.
Laskin, että 13 Jokerien kotipeliä olisi Keravalla ja 11 Nordiksella. Harjoitusotteluista yksi on Tikkurilassa ja kaksi Keravalla.En tiedä pelaako Jokerit keravalla kaikki kotipelinsä, mutta eiköhän ne nyt ainakin sen ladon myy loppuun ihan jokaisessa pelissä.
Kyllä toi 11 peliä nordiksella tulee nostamaan Jokerien yleisökeskiarvon ihan mukaviin lukemiin. Voisin kuvitella, että nordiksen peleissä kävis sellainen noin 3000-4000 ihmistä jos vastassa ei ole Kespoo.Laskin, että 13 Jokerien kotipeliä olisi Keravalla ja 11 Nordiksella. Harjoitusotteluista yksi on Tikkurilassa ja kaksi Keravalla.
Vois muutama Nordis pelikin loppuunmyydä ja Keravan pelit varmaan myy helposti loppuun kun niin pieni kapasiteetti. Kumminkin puhutaan kotimaisen kiekon ykkös brändeistä niin ei yllättäis jos yleisökeskiarvo on isompi kuin SaiPallaVaikea ennustaa paljonko Jokerit vetää yleisöä. Varmasti ainakin alkukaudesta on jonkinlaista kiimaa ilmassa, mutta riittääkö imua koko kaudeksi, kun kyseessä on kuitenkin vain Mestis? Mielenkiintoista on myös nähdä lisääkö loppuunmyydyt Jokeri-pelit kiinnostusta K-Espoota kohtaan myös yleisesti. Viime kaudella runkkarin yleisökeskiarvo oli Espossa vain 961.
Mestiksen paras yleisökeskiarvo oli viime kaudella 1600 niin en kyllä mitenkään usko, että 13 peliä 2000 katsojan kapasiteetilla myy tuossa sarjassa loppuun helposti. Kiekko-Espoon kevään ”kiima” veti alle 300 katsojaa per peli (huomattavasti pienemmällä otannalla) kuin SaiPa koko runkosarjassa. Eiköhän nämä SaiPat, Jukurit ynnämuut ole ensi kaudellakin Mestis-seurojen edellä yleisömäärissä.Vois muutama Nordis pelikin loppuunmyydä ja Keravan pelit varmaan myy helposti loppuun kun niin pieni kapasiteetti. Kumminkin puhutaan kotimaisen kiekon ykkös brändeistä niin ei yllättäis jos yleisökeskiarvo on isompi kuin SaiPalla