Michael Keränen

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Vs: Michael Keränen

Todella ikävä takaisku ja toivotaan, että Juupe ja Tuokkola olivat hieman väärässä ajan suhteen.

Luultiin, että tarvittiin yksi ratkaisupelaaja, mutta nyt tarvitaan ainakin kaksi. Yhtä kovaa korvaajaa tuskin löytyy. Harmi Keräsen kannalta, sillä pistepörssin voitto ei olisi ollut mahdottomuus. Vielä kun Sandellkin vaikuttaa olevan hieman pipi.

Miksi lyödään joka puolelta jatkuvasti? Eikö me olla kärsitty jo tarpeeksi?

Ilves97

Luottopelaaja

Kyllähän Väänänen Keräsessä roikkuu, mutta huonoa tuuria toi tosiaan enemmän on kun Ossi kaatui Keräsen päälle.

vilsku

Vakiokokoonpanossa

Ilves97 sanoi:
Kyllähän Väänänen Keräsessä roikkuu, mutta huonoa tuuria toi tosiaan enemmän on kun Ossi kaatui Keräsen päälle.
Näin on, ei siitä ainakaan mitään tahallista telomista saa mitenkään...

Ainakin Ruutu.fi katseltuna näytti siltä että Keränen olis noustessaan pidellyt solisluutaan...Jos näin on niin ei välttämättä nuo "kausi ohi" arviot ole kaukaa haettuja. V*ttu kun v*tuttaa...

B

Luottopelaaja

Pajuojan Julle twitterissä: "Varovaista posiviestiä... Iltarukouksiin maininta vihreästä miehestä #keränen #Ilves #Liiga"

toskala

Luottopelaaja

bulftrik sanoi:
Pajuojan Julle twitterissä: "Varovaista posiviestiä... Iltarukouksiin maininta vihreästä miehestä #keränen #Ilves #Liiga"

Laitetaan nyt sormet ristiin ja kaikki muut toiveet taivaalle, vaikka pahalta näyttää

El Reino

Tähtipelaaja

Tämä menee kategoriaan "Fuck The Shit".

Ei tuossa tilanteessa ole mistään isommasta telomisesta kyse, vaan valitettavasta sattumasta. Michael ei väistä ketään ja on siksi pörssikärki, mutta toisaalta asettaa itsensä pelityylillään alttiiksi kontakteille.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

bulftrik sanoi:

Nonni. Avovaimo on noissa lääketiedehommissa vähän niinku pro. Hän sanoi, että solisluumurtumaa (tai muutakaan murtumaa) ei voi todentaa ilman röntgeniä. Eli voi olla että siellä on solisluu arastellut pelin jälkeen, mutta lopulta kyseessä olisikin vain kova kolaus luukalvoon. On kuulemma herkkä. Myös solisluun kiinnittymispaikan venähdys mahdollinen. Tosin piti epätodennäköisenä sitä.

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

HeGe41 sanoi:
bulftrik sanoi:

Nonni. Avovaimo on noissa lääketiedehommissa vähän niinku pro. Hän sanoi, että solisluumurtumaa (tai muutakaan murtumaa) ei voi todentaa ilman röntgeniä. Eli voi olla että siellä on solisluu arastellut pelin jälkeen, mutta lopulta kyseessä olisikin vain kova kolaus luukalvoon. On kuulemma herkkä. Myös solisluun kiinnittymispaikan venähdys mahdollinen. Tosin piti epätodennäköisenä sitä.

Paitsi jos murtuma on niin paha, että sen huomaa ulkoisesti kokeilemalla. Mutta tuskin niin pahasti on mennyt.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Murehditaan sitten, jos tarvitsee..
Tuskin on sormiin tuntuvaa murtumaa, kyllä se olisi sitten tullut Pajuojankin tietoon, eikä hän olisi toiveikas enää.
Ehkä selvisimme säikähdyksellä.

Ja Jokerit.. tervemenoa KHL:lään, ei jää ikävä.. viettehän varmasti Ruutun mukananne...

Topi

Guest

Ilveksenmiäs sanoi:
Tuskin on sormiin tuntuvaa murtumaa, kyllä se olisi sitten tullut Pajuojankin tietoon, eikä hän olisi toiveikas enää.

Ja Jokerit.. tervemenoa KHL:lään, ei jää ikävä.. viettehän varmasti Ruutun mukananne...

Et kai tarkoita meidän Ruuttua? ;)

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

Rauman Kukko sanoi:
HeGe41 sanoi:
bulftrik sanoi:

Paitsi jos murtuma on niin paha, että sen huomaa ulkoisesti kokeilemalla. Mutta tuskin niin pahasti on mennyt.

Jos LL mulle sanoo, että "tosi harvoin murtumissa toinen luu törröttää tuolla ja toinen täällä", ni kai mä LL:a uskon.

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

HeGe41 sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
HeGe41 sanoi:
bulftrik sanoi:

Jos LL mulle sanoo, että "tosi harvoin murtumissa toinen luu törröttää tuolla ja toinen täällä", ni kai mä LL:a uskon.

Varmasti kyseessä on harvinainen tapaus, mutta itse tiedän yhden junnukiekkoilijan jolle kävi niin vuosia sitten.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Topi sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:

Et kai tarkoita meidän Ruuttua? ;)
Niin joo korjaus.. Ruudun... :)

Edustaja

Vakiokokoonpanossa

HeGe41 sanoi:

Ei kai siellä murtumaa ole jos tollanen twiitti on ilmestynyt. Lievätkin sijoiltaanmenot olkapään ja solisluun pään alueella sen sijaan aiheuttavat usein ikäviä vammoja mm. nivelsiteissä. Tuuri täytyy käydä jos voimattomana ja kipeänä retkottavan käsivarren toipumisennuste on kuukauden tai vähemmän.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

Edustaja sanoi:
HeGe41 sanoi:

Ei kai siellä murtumaa ole jos tollanen twiitti on ilmestynyt. Lievätkin sijoiltaanmenot olkapään ja solisluun pään alueella sen sijaan aiheuttavat usein ikäviä vammoja mm. nivelsiteissä. Tuuri täytyy käydä jos voimattomana ja kipeänä retkottavan käsivarren toipumisennuste on kuukauden tai vähemmän.

En herätä häntä tän takia, mutta saatat olla oikeessa. Mutta esim. kuukausi olisi voitto tämän hetken tietoon verrattuna.

Jos Ilces jää PO-pelien ulkopuolelle, ni se on ok. Mutta toivottavasti sen ulkopuolelle jäädään ykköstykin kanssa. Jos jäädään ilman, niin jossiteltavaa jää liiaksi.

merkkari

Guest

En usko että Keräsen takia ulos jäädään sääleistä. Tarvittavat pisteet varmasti raavitaan kasaan ilmanki. Kuuden sakkiin ei ole asiaa ja sääleissä oli keräsen maaleille tarvetta. Toivottavasti saadaan mies siiheks kuntoon. Yhdelle uudelle miehelle olis nyt tarvetta.

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja

Loukkaantumiseen johtanut tilanne Väänäsen kanssa näytti katsomoon aika lailla vahingolta.

Sen sijaan viime peleissä on ollut todella ikävä katsoa, miten Tero Koskirannan ja Tomi Mäen tasoiset puukädet yrittävät ajella Michaelia poikkareilla ja laitataklauksilla. Totta kai vastustajan tähtipelaaja on merkitty mies, mutta kyllä sitäkin voi pelata rehdisti kovaa taklaamalla ja vaikka pitämällä hätätapauksessa kiinni mieluummin kuin hakemalla noita loukkaantumisniittejä.

niemi637

Vakiokokoonpanossa

Itse olen nyt useampaan kertaan katsonut ton keräsen loukkaantumisen. Ossi väänänen olisi hyvin olla voinut kaatumatta ja viellä kaiken lisäksi kaatuma hetkellä kaatuun mailan tupilla tohon keräsen kylkeen. Onko se vahinko vai tahallinen

Samankaltaiset ketjut