Jos todellakin aiomme olla sarjataulukon sijalla kuusi runkosarjan päätyttyä, niin Ilveksen pelaajien pitäisi olla erittäin kehittyneitä, varsinkin nuorten pelaajien. Mikäli siis emme tule saamaan yhtäkään ulkomaalaisvahvistusta (sentteriä/laitahyökkääjää).
Vs: Mikä on Ilveksen sijoitus ensi kaudella runkosarjan päätyttyä?
Luulen, että Ilves taistelee ensi kaudella putoamista vastaan. Eli 14. sija odottaa Tamperelaista jääkiekkojättiä.
Lisäksi hankinnat kertovat aika karua kieltään. Ilvekseltä ei tällä hetkellä löydy johtavaa ja varmaa ykkösketjun miestä joka tekee maaleja illasta toiseen.
Puolustus on myös aikamoinen kysymysmerkki. Ajatellaanko nuoren Jokipakan ja entisen maajoukkumiehen Ville Koistisen puolustavan kaikkien edestä. Tämä on surullista mutta totta.
Itte olen aina sanonut, ettei kauteen lähtiessä ole kellään pelaajalla eikä minulla ole muuta tavoitteita kuin mestaruus... Vaikka kuinka näyttäisi pahalta.
Siis runkosarjan sijoitusta ajatellessa vähintään 10. sija ja kaikki sen alle on pettymyksiä.
Ilves taistelee loppuun asti säälipleijaripaikasta, mutta jää lopulta sijalle 11. Toki toivon, että pelit jatkuisivat vielä runkosarjan jälkeenkin, kunhan ne ei jatku karsinnoissa.
A-Peli sanoi:
Ilves taistelee loppuun asti säälipleijaripaikasta, mutta jää lopulta sijalle 11. Toki toivon, että pelit jatkuisivat vielä runkosarjan jälkeenkin, kunhan ne ei jatku karsinnoissa.