Mulla on Plekkari 2 ja 4, ja molempiin kaikki saatavat Änärit. Itsellä 2 ikimuistosin, kun junnuna, ja vähän aikusempanakin, tuli hakattua sitä. SLY COOPER FOR EVER!
Kaikki pleikkarit olen omistanut ja onhan ps5 ylivoimaisesti paras. nostalgiaa jos ajattelee, niin se sijoittuu kuitenkin enemmän niihin sen ajan peleihin kuin konsoleihin.
Mulla on Plekkari 2 ja 4, ja molempiin kaikki saatavat Änärit. Itsellä 2 ikimuistosin, kun junnuna, ja vähän aikusempanakin, tuli hakattua sitä. SLY COOPER FOR EVER!
En ole koskaan pleikkaria omistanut, mutta oli pakko äänestää ps3 koska sen ajan pelit oli vielä hyviä.
Kolmosen jälkeen innovaatiot peleissä loppu ja yhtiöiden keskittyminen alkoi siirtyä rahastamiseen
Kyllä tuo PS5 on paras, mutta paljon muistoja riittää noilla vanhoilla. Final Fantasy VII ja VIII tuli hakattua varmaan 5 kertaa molemmat läpi ensimmäisellä Pleikalla. Olihan siinä oma fiiliksensä, kun piti vaihdella niitä pelilevyjä välillä.
Erikoisääni PSP:lle, muistan lapsena pelanneeni sillä paljon. Annoin PS3 äänen ihan vain nostalgian merkeissä. LittleBigPlanet kakkosta tuli hakattua paljon.
PS5 omistan ja aika perkeleen hyvä vehje se on kieltämättä.
Erikoisääni PSP:lle, muistan lapsena pelanneeni sillä paljon. Annoin PS3 äänen ihan vain nostalgian merkeissä. LittleBigPlanet kakkosta tuli hakattua paljon.
PS5 omistan ja aika perkeleen hyvä vehje se on kieltämättä.