Rouhija
Luottopelaaja
Joo ne putket aina katkeaa, kun on Ilves vastassa.
Valitettava tosiasia.
Joo ne putket aina katkeaa, kun on Ilves vastassa.
Liigakarsinnat auki, niin selväisi se totuus Jukureillekin.Ei tulisi ikävä, jos poistuisi liigakartalta. Ei tuo mitään lisäarvoa liigaan, päinvastoin.
Jukurit on Liigassa vain mesenaatti Toivakan ansiosta. Talousalue ei yksin riitä elättämään liigaseuraa.
Liigakarsinnat auki, niin selväisi se totuus Jukureillekin.
Ja joukkuemäärä alemmaksi niin on vähemmän "riippakiviä"Liigakarsinnoista samaa mieltä, mutta syynä on ne tyhjennysmyynnit normi kausina. Joukkueita tyhjennettiin siihen tahtiin, että loppukaudesta ei saatu edes täyttä joukkuetta kentälle, siinä ei ole mitään järkeä.
Mielestäni myös tasapelit voisi palauttaa
En ainakaan heittäisi ensimmäistä kiveä.Niin vain on pelit 1-1 tällä kaudella meidän suurseura Ilvestä vastaan. Eikä tuo meidän voittokaan ollut mikään selviö. Kyllä hieman antaisi siimaa näille "uusille"joukkueille liigassa, varsinkin kun oma joukkueemme on ollut löysässä hirressä niin monena vuotena lähihistoriassa.
Itse vaadin ett¨ä Liiga seuralle olisi jotain standardeja urheilulliseen panokseen. Nyt esimerkiksi Jukurit lähinnä vain ottavat tv-sopimuksesta siivun pois ja vastikkeeksi antavat muiden liiga seurojen kannattajille puuduttavia pelejä. Ja ihan sama juttu myös Jypille ja SaiPalleEi suoraan ketään aiempaa kirjoittelijaa kohtaan, mutta mä en lähtisi elvistelemään, isottelemaan tai vähättelemään yhtään. Jukurit niinkuin Spora, niinkuin KK, yms ansaitsevat paikkansa liigassa. Asioita voi tietty katsoa vain oman navan kautta, mutta voi myös pohtia eri kanteilta.
Antaa niille rauhassa kehittää oma kasvutarinansa ja tulla osaksi kiekkokulttuuria. Pienemmällä porukalla voisi olla puolensa, mutta varsinkin nyt suljetussa sarjassa, niin on vain hienoa, että monet eri kolkat ja pitäjät Suomessa pääsevät nauttimaan pääsarjakiekosta!
Eikä se Jukurit niin pahasti perseile jos ottaa huomioon talousalueen ja ajan liigassa, versus TPS, IPA tai vaikka lähes ikuinen alisuorittaja Lukko. Mun mielestä ei ole varaa vittuilla. Toivotaan ensi kaudella suonenvetoa Jukureille josko se siitä lähtisi!