Mikko Mäkelä

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja

ilvesperhe

Luottopelaaja
60v. Pelaajana oli hyvä. Sitten mies oli välikätenä ja junaili Ilveksen Manngardin omistukseen, tunnetuin seurauksin. Mäkelä oli New York Islandersin aikoina tutustunut Vincentiin. Onnea merkkipäivän johdosta. Minulle Persona non grata.
(Maksumuuri jutussa, missä ei sanallakaan mainita noita Manngard kuvioita.)

Historiallisella hetkellä Mikko Mäkelä mietti miljoonia tuijottavia suomalaisia – raju reaktio vaihtopenkillä

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viimeisen pelikauden terveiset.

Liitteet

• Screenshot_20250228-113343.jpg
    Screenshot_20250228-113343.jpg
    115,3 KB · kertaa luettu: 120
  • Screenshot_20250228-113201__01.jpg
    Screenshot_20250228-113201__01.jpg
    185,8 KB · kertaa luettu: 126

Jonis Nemis

Vakiokokoonpanossa
Sai potkut Tapparasta, ura paketoitiin siinä. Jäi kyllä köntsän maku suuhun miehestä.

Teme-74

Luottopelaaja
Mäkelän ja Ilveksen suhteen sattu jo aikasemmin hiukan erikoisia episodeja. Oliko 91-92 kausi ku olivat Sirenin ja Summasen kanssa sopineet että tulevat kaikki Ilvekseen. Noh, Mäkelälle luvattiin TPS,ssä isompi raha ni sinne meni. Kyllä tästä muistaakseni Siren ainaki herneen nenään veti. En tiä mikä suhde Mäkelällä on nykyään Ilvekseen, ku ei aamulehti kuulu tilauksiini, mikäli siinä mitään siitä puhuttiinka.

Jonis Nemis

Vakiokokoonpanossa
Haluaisin kuulla, että mitä Tapparan pukukopissa on sanottu Miksan suulla Ilveksestä. Jos kuulemani pitää paikkansa, niin köntsän maku jne.

punakone

Luottopelaaja
Mäkelän ja Ilveksen suhteen sattu jo aikasemmin hiukan erikoisia episodeja. Oliko 91-92 kausi ku olivat Sirenin ja Summasen kanssa sopineet että tulevat kaikki Ilvekseen. Noh, Mäkelälle luvattiin TPS,ssä isompi raha ni sinne meni. Kyllä tästä muistaakseni Siren ainaki herneen nenään veti. En tiä mikä suhde Mäkelällä on nykyään Ilvekseen, ku ei aamulehti kuulu tilauksiini, mikäli siinä mitään siitä puhuttiinka.
Niin asia on niin että kaikkien piti saada sama raha kun palaavat Ilvekseen..mutta toimari Hirsimäen paperissa oli ihan eri summa mitä sovittu ja äkkiä toimistosta pois ja soitto Ansakselle ja ajelu Turkuun ja hyvä sopimus taskuun..kyllä Miksaa on Hakametsässä näkynyt viime vuosina kun olen jutulla ollut..

Jonis Nemis

Vakiokokoonpanossa
Tästä ainakin yks muu tarina: kuka maksaa muuttokulut valtameren taa…eikä tää ollu mun pointti, vaan mitä sanottiin/vai sanottiinko mitä Tapparan kopissa kaudella 1998-99…

Teme-74

Luottopelaaja
Niin asia on niin että kaikkien piti saada sama raha kun palaavat Ilvekseen..mutta toimari Hirsimäen paperissa oli ihan eri summa mitä sovittu ja äkkiä toimistosta pois ja soitto Ansakselle ja ajelu Turkuun ja hyvä sopimus taskuun..kyllä Miksaa on Hakametsässä näkynyt viime vuosina kun olen jutulla ollut..
Uskon ku noin sanot, ja oletan että lähteenä voi olla joku muukin ku Mäkelä?. Eikä siinä asiahan on ollu ja menny. Aikanaan kovasti likku tosiaan tarinat Mäkelän loikkaamisesta isomman tarjouksen perässä Tepsiin.