Miro Nalli

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 829
Ja tämä vuodatus tekee Nallista Sportin nelosketjun laituria paremman pelaajan koska...?
Jos tuosta kolmikosta pitäisi yksi valita,
ehdottomasti nalli.
Kuten kirjoitin, nuo kaksi sysipaskaa,
Nallilla asennetta, on ilves.

Pointti selvä.
Miksi raahata paskaa ulkomailta jos omasta kylästä löytyy vähintään yhtä hyvä ja halvemmalla?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Miksi raahata paskaa ulkomailta jos omasta kylästä löytyy vähintään yhtä hyvä ja halvemmalla?
Oliko tarkotus tuoda paskan tilalle toinen paska vai kentien paskan tilalle potentiaalinen roolipelaaja? Niimpä.

Harmi että Gregu ei onnistunut välttävästi edes runkosarjassa. Pudotuspeleissä oli ok.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 679
Oliko tarkotus tuoda paskan tilalle toinen paska vai kentien paskan tilalle potentiaalinen roolipelaaja? Niimpä.

Harmi että Gregu ei onnistunut välttävästi edes runkosarjassa. Pudotuspeleissä oli ok.
Gregoire oli kokeilu josta oli vaikea etukäteen sanoa mitä sieltä saadaan. Nousi suht positiivisessa valossa esiin yritteliäisyydellään kevään peleissä, kokonaiskuva jäi kuitenkin rankasti negatiiviselle noista vajaasta 60 pelistä mitä meillä pelasi. Täten ollen sopimuksen jatkaminen olisi ollut pienestä hyvästä loppuotannasta huolimatta aika järjettömyyttä.

Ja ei millään pahalla, mutta Nalli oli täysin samaa paskaa eri purkissa. Nähty jo ja ei mielestäni ole mestaruustason jengiin edes neloseen vakkaripelaaja. Esimerkiksi Päkkilä oli tässä roolissa jo luksusta. Toivottavasti tämän kauden nelosen jätkät onnistuu. Sinne on ehdolla mm. Björkqvistiä, Könöstä ja, ehkä Väisästä.

Parempaa odotetaan kuin Gregoire tai Nalli. Nuo kaksi menisi max rotaatiossa varapelaajina. Nekin minuutit varsinkin alkukaudesta mieluummin junnuille.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 822
Jos tuosta kolmikosta pitäisi yksi valita,
ehdottomasti nalli.

No, minä näin kyllä Gregoiren monipuolisempana pelaajana kuin Nallin. Gregillä oli paljon puutteita pelaajana, mutta joukkueen mies ehdottomasti. Ainakin itse arvostan kun meni HPK-pelissä ojentamaan Karjalaista. Vaikka turpaan siinä tuli niin ainakin näytti että tämä kaveri ottaa luodin porukan puolesta ja Karjalaisen ajojahti meidän pelaajia kohti päättyi siihen.

Mutta makuasioitahan nämä. En minä silti näe että Nalli olisi merkittävästi enempää Ilvekseen tuonut.

Kuten kirjoitin, nuo kaksi sysipaskaa,
Nallilla asennetta, on ilves.
Niin Ilves että oikein itse pyysi sopimuksen purkua kun peliaikaa ei ollut tiedossa. Mitä Tillun olisi pitänyt siinä tilanteessa tehdä. Pitää väkisin seurassa niin että kukaan ei ole tyytyväinen? Syyskuussa 2022 Ilveksen hyökkääjät oli

Suomi
Mäntykivi
Virtanen
Bau
Haapala
Tikka
Kontiola
Päkkilä
Ruokonen
Nyman
Räty
Mieho
Oden
Tuulola
Sebök

Kenen sopimus olisi pitänyt sen hetkisellä tiedolla purkaa että saadaan Nallille peliaikaa? Myöhemmin Odenin ja Miehon sopimukset purettiin ja Ruokonen ja Tuulola osoittautui flopeiksi, kyllä.

Pointti selvä.
Miksi raahata paskaa ulkomailta jos omasta kylästä löytyy vähintään yhtä hyvä ja halvemmalla?

Palkoista on huono sanoa vielä mitään, mutta voi hyvin olla että Gregoire ja Alvarez oli halvempia mitä Nalli maksoi Sportille. Ei nämä kuitenkaan sellaisia pelaajia olleet että saavat itse määritellä sen summan millä Ilvekseen tulevat.
 

Tim Calahan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
123
Sano vaan mitä me tehdään kaverilla joka just ja just mahtui viime kauden Sportin neloseen.

Vai onko se vaan mukavaa heitellä näitä järkeviä kommentteja Tillusta jotka ei pohjaudu mihinkään faktaan?
Tillun hankintapolitiikka on tässä se ongelma. Hankitaan alaketjut täyteen jätettä muualta.

Nallilla viime kaudella 58 peliä runkosarjaa Sportissa joten ei nyt ihan kauheen vaikeeta näyttänyt olevan mahtua.

Väitän kyllä että Nallista tai E. Järventiestä olisi saatu enemmän asennetta, työntekoa ja tehoja viime kaudella kuin Alvarezista, Bausta tai Gregoiresta.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 829
Niin Ilves että oikein itse pyysi sopimuksen purkua kun peliaikaa ei ollut tiedossa. Mitä Tillun olisi pitänyt siinä tilanteessa tehdä. Pitää väkisin seurassa niin että kukaan ei ole tyytyväinen? Syyskuussa 2022 Ilveksen hyökkääjät oli

Eikös Nalli joutunut myrrän koirankoppiin?

Ei kun se oli Tillun koirankoppi.

Täältä luin :)
Niin se nyt on tieto niin läheltä kuin ikonä voi, että myrrä olisi halunnut nallin pitää ja tätä peluuttaa.
Sopii miettiä kenelle se ei sopinut ja miksi esim tuulolan rahtilaiva sai ansaitsemattomasti seilata pelistä toiseen.

Tämä on juuri kuten aikaisemmin kirjoitin, täällä posista riittää pelkkä ”varma lähde” haapalan sopparista kahteen tusinaan peukutukseen ja nämä ikävät jutut vaativat valokuvan tapahtuneesta mutta sekin varmasti tuomittaisiin muokatuksi trollin tekeleeksi.

Minun mielipide että kokoonpanossa pelaa ne jotka valmennus haluaa siinä pelaavan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 829
Ipa1970:n fiksaatio Nalliin ja Miehoon taas pomppaa esiin. Ei kumpaakaan kaivata.
Ei tässä kumpaakaan kaivata.
Enempi kaivataan sitä ammattitaitoa jossa nämä korvattaisiin edes samantasoisilla, puhumattakaan paremmilla pelaajilla jos näistä halutaan hankkiutua eroon.
Siinä on epäonnistuttu.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
Väitän kyllä että Nallista tai E. Järventiestä olisi saatu enemmän asennetta, työntekoa ja tehoja viime kaudella kuin Alvarezista, Bausta tai Gregoiresta.
Sää voit olla tätä mieltä ja mää olen todella vahvasti eri mieltä.
Miksi otat tähän mukaan Alvarezin? Alvarez lähti ja Järventie oli silloin vielä organisaatiossa, mutta jännä ettei nähty silti käyttöä.

Ja mitä tulee Bauhun niin kumpis noista sankareista Järventie/Nalli pelaa sentterinä? Kuinka paljon niillä on U20 kisoja vyöllä?

No ensi vuonna se nähdään. Haluatko ottaa jonkun harmittoman vedon, kummasta on enemmän hyötyä? Bausta meille vai Nallista jollekkin tai Järventiestä Tapparan liiga joukkueelle :)

Se, että on oma kasvatti ei voi jumalauta olla noin sokea kohta. Kyllä meillä on pelannut niitä omia junnuja joilla se taso riittää. Vai pitäiskö meidän tarkoituksella huonontaa meidän joukkuetta ihan vaan sen takia, että saadaan omia kasvatteja rosteriin?

Make this make sence.
 

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
159
Oli lähdön syy mikä tahansa, niin ei mitään pahaa sanottavaa Nallista. En osaa sanoa sopiiko enää koskaan Ilveksen kokoonpanoon, mutta mikään "turhake" tai "paska" ei todellakaan ole. On ansainnut niin Ilves-aikanaan kuin sen jälkeenkin täyden kunnioituksen faneilta.

Uskoin että Alvarez parantaisi kevättä kohden. Grégoiressa oli kulttipelaajan aineksia. Ruokosen uran käänne HPK-vuosien jälkeen pysyy ainakin mulle edelleen mysteerinä. Tuulolasta en viitsi sanoa mitään. On ehkä tyhmää vertailla eri kausien erilaisia pelaajia keskenään, mutta kyllä mä Nallin olisin nähnyt minä päivänä tahansa esimerkiksi näiden neljän sijaan kokoonpanossa, varsinkin nyt jälkikäteen tarkasteltuna.

Mikäli jatkaa yhtä tyylikästä, Ilves-sydämistä linjaa kuin tähänkin asti, niin ei voi muuta kuin toivoa kaikkea parasta jatkoon!
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 810
Ei tässä kumpaakaan kaivata.
Enempi kaivataan sitä ammattitaitoa jossa nämä korvattaisiin edes samantasoisilla, puhumattakaan paremmilla pelaajilla jos näistä halutaan hankkiutua eroon.
Siinä on epäonnistuttu.
Tässähän se kiteytys vaikka saatkin kuraa niskaan.

Nimilläkään ei väliä sinänsä, tässä yhtälössä toki olivat Mieho ja Nalli. CHL:n takia tuotiin reserviä ja leveyttä mutta enemmän ja vähemmän kaikki olivat heikkoja hankintoja.

Alaketjujen kasaaminen ollut haastavaa.
 
Ylös