Kiekkopanda
冰球很酷!
Mirolle kaikkea hyvää. Syöttö Konnan Kärpät pelin jatkoaikamaaliin ei unohdu
Keväällä julkaistu*
Sodan myötä markkinatkin meni sekaisin joten ihan ymmärrettävää että tälläiseen ratkaisuun päädyttiin.
Nalli ulos ja Päkkilä jatkaa... Voi nyt v*ttu sanon minä.
Kaikkea hyvää Kärpät sarjan game7 ratkaisu maalin syöttäjälle jatkoon.
Mä en oikein pääse jyvälle tähän Nalli/Päkkilä-kuvioon. Miehet eivät ole mitään siamilaisia kaksosia, vaan täysin erityyppiset ja eri roolin pelaajat, joilla on myös omat halunsa urakehityksensä suhteen. Nallihan on aivan hyvin saattanut itse pyytää sopimuksen purkua, kun on huomannut, että peliaika tulee olemaan kortilla.
Tottakai minullakin on tietynlaista lukkarinrakkautta omia kasvatteja kohtaan, mutta ei tämä kyllä Päkkilään liity mitenkään.
Sportti laittanu vähän erikoisemman mallisen pahvin, kun kuvassa lukee "pelaajasopimus 2022-2004"Pelaajauutinen: Miro Nalli vahvistamaan Sportin hyökkäystä
Miro Nalli (23) siirtyy Vaasan Sportiin Tampereen Ilveksestä. Sport on solminut kahden kauden mittaisen sopimuksen Nallin kanssa.vaasansport.fi
Samaa naureskelinSportti laittanu vähän erikoisemman mallisen pahvin, kun kuvassa lukee "pelaajasopimus 2022-2004"
Miro varmaan nuorenee sitten vuosi vuodeltaSportti laittanu vähän erikoisemman mallisen pahvin, kun kuvassa lukee "pelaajasopimus 2022-2004"
Juu, ei se niin mene, että Ilves vain sijoittelee pelaajia miten ja minne tahtoo. Nallista en itsekään olisi halunnut luopua, mutta Päkkilään vertaaminen on turhaa monesta syystä, kuten mm. siitä, että sopimuspelaajan kohdalla myös pelaajan omat lähtöhalut ovat ratkaisevassa asemassa. Nyt voidaan päätellä, että Nalli halusi pois, kun taas Päkkilän tilanteesta meillä ei ole mitään hajua.
Jep ehkä ainoa miten Päkkilä voidaan vetää tähän keskusteluun on siinä, että peluutuksen perusteella oli hierarkiassa edellä Nallia. Tämä saattoi olla myös olla yksi tekijä Nallin ratkaisussa, koska tuo asema on vähän kiistanalainen.
Siis en missään nimessä vertaillut Nallia ja Päkkilää.Mä en oikein pääse jyvälle tähän Nalli/Päkkilä-kuvioon. Miehet eivät ole mitään siamilaisia kaksosia, vaan täysin erityyppiset ja eri roolin pelaajat, joilla on myös omat halunsa urakehityksensä suhteen. Nallihan on aivan hyvin saattanut itse pyytää sopimuksen purkua, kun on huomannut, että peliaika tulee olemaan kortilla.
Tottakai minullakin on tietynlaista lukkarinrakkautta omia kasvatteja kohtaan, mutta ei tämä kyllä Päkkilään liity mitenkään.
Siis en missään nimessä vertaillut Nallia ja Päkkilää.
Kunhan ilmaisin mielipiteeni asiasta, että minä olisin mielummin nähnyt Nallin Ilveksessä kuin Päkkilän. Ei mitään sen erikoisempaa.
Muutenkaan voiteta Sportia koskaan, niin nyt siellä on sitten lisäksi joku joka tekee sen satavarman maalin meitä vastaan.