Asylum
Luottopelaaja
Tuo selitystä sille miten Päkkiläkin niin hanakasti edellä rotaatiossa.
Ruokosen hankinnalla spekuloin ennen kauden alkua ja itse olin hankintaa "vastaan". Tietäjät tiesi kuitenkin kertoa, että on aina kokoonpanossa ja ei ole todellakaan tullut rotaatioon. Paskamyrsky ja päänaukominen oli lähes samaa luokkaa kuin Myrrälle kenkää äänestys.
Nyt näyttää vakiinnuttaneen paikkansa useanmin muualla kuin kokoonpanossa. Oli Mirolta oman uransa kannalta todella huono siirto. Jos kaverilla on paloa ja halua silmissä niin ehdottomasti hakemaan sitä roolia jostain muualta! Tai laittamaan sormet ristiin että hyökkäyksestä ei palaa loukkaantuneita saati hommata uusia.
No vielä on aikaa tiputtaa joku edeltä ja saanee vielä useankin paikan näyttää, mutta tätä tahtia ei pelaa isoissa peleissä! Mahtaa harmittaa katsella pelejä verkkareissa.
Ruokosen hankinnalla spekuloin ennen kauden alkua ja itse olin hankintaa "vastaan". Tietäjät tiesi kuitenkin kertoa, että on aina kokoonpanossa ja ei ole todellakaan tullut rotaatioon. Paskamyrsky ja päänaukominen oli lähes samaa luokkaa kuin Myrrälle kenkää äänestys.
Jotenkin vaikeaa uskoa, että näinkin kokeneen pelaajan kohdalla alkukauden poissaoloissa olisi kyse puhtaasti siitä, että pelaaja olisi terveenä muttei mahdu kokoonpanoon. Kaikki on toki mahdollista.
Tähän kohtaan vastauksena, että perustelet miten vain, tämä on ollut Ruokoselle se uran kannalta lasku kausi.
Silti kaipaisin muuten juuri nyt kokoonpanoon tuomaan sitä voimaa k-päisyyttä!!
Nalli taisi tehdä omat johtopäätökset ja lähteä itse. Mutta samaa mieltä, liikaa on tuotu kavereita tuonne 3/4-ketjuun.Ruokonen tarvitsisi nyt sellaisen pidemmän putken kokoonpanossa neloskenttää. Ei hajapelejä siellä täällä. Nelosvitja pitäisi lukita.
Tikka voisi tehdä sitä missä oli pirun hyvä eikä yrtitetä mitään Jori Lehterää. Tuonne neloseen vielä Mieho niin voisi olla ihan toimiva trio ja ajoittain myös tehoilla.
Jälkiviisaana tai ainakin tässä kohtaa kautta voisi tunnustaa, että oli virhe tai ainakin pirun erikoinen siirto heittää "oma poika" Nalli joukkueesta tämän tieltä. Joukkueen syvintä sielua ja Ilves henkeä edustavat Nallit, Suomet, Salmelat, Nymanit ja Ikoset on pirun tärkeitä koko jengin ja yleisönkin silmin.
Tosin vielä ei ole jälkiviisauden aika, ehkä huhtikuussa sitten.
Näkeekö joulua Ilveksessä?
Taitaa olla tällä hetkellä viho viimeinen "nokkimisjärjestyksessä".
Kaikissa viimeisimmissäkin peleissä pukenut vain koska ukkoja tippunut edeltä yllättäen kasa.
Sopimus rahallisesti Ilveksen kanssa todennäköisesti vain aivan liian hyvä, jotta muualle vaihtaisi. Tosin tällähetkellä laskee omia osakkeitaan lähes äkkijyrkällä käyrällä.
Nyt kun T*ppara opetti muille uuden tempun ei varmasti kalliita täytemiehiä haluta minnekkään haalia. Pelataan ykkösmiehistöllä tai siirretään pelejä.
Vai onkohan vaan ollut koko kauden enempi vähempi rikki?
Ainakin Hämeenlinnassa homma rokkasi isosti viime vuonna. Toivotaan toivotaan!Nyt on kavereita "yläpuolelta" tippunut pois edestä. On itsestä enään kiinni ottaa paikka kokoonpanosta! En tiedä mikä etäinen kaverista, mutta uskon/toivon jotain suurta vielä kaverista.
Samaa olen kuullut !Ruokonen ei ole ollut peliesitysten takia viime aikoina ulkona kokoonpanosta.