Jivi Reistola
Vakiokokoonpanossa
VillarealNo kerrotaan nyt sitten se oma seura jota olen kannattanut aivan pikku pojasta asti.
Huh huh vähän jännittää
FC Bayern München
#MiaSanMia
VillarealNo kerrotaan nyt sitten se oma seura jota olen kannattanut aivan pikku pojasta asti.
Huh huh vähän jännittää
FC Bayern München
#MiaSanMia
Good ebening!Villareal
Ootko ihan paikan päällä Walesissa käyny ihasteleen?Bridgend Street A.F.C.
En niin usein, kuin tahtoisin .. sukulaisia asustelee saarilla ja mm. Brittilätkään jonkin verran päässyt tutustumaan..Ootko ihan paikan päällä Walesissa käyny ihasteleen?
Voin olla ylpeä omasta "vara Ilveksestäni"
Irrallisena kommenttina tähän, minkä varmasti tiesitkin, niin Ilves on ollut alusta pitäen (suomenkielisten) porvariseura. Tamperelaisia työväenseuroja ovat ainakin Koovee ja TPV.Muuten tuntuu että etenkin futiksessa tuollaiset kunnon rehdit, perinteiset työväen seurat tuntuvat iskevän meikäläiseen.
Olen asiasta kyllä tietoinen. Omassa suvussa on yhä - vanhemmassa sukupolvessa - paljon kooveelaisuutta, isävainaa vaan diggasi silloin 80-luvulla Ilveksen pelistä ja KooVeen jääkiekkopuolen kaatuessa se oli sitten menoa. Nykyäänhän tätä luokkarajaa ei tamperelaisessa jääkiekossa juurikaan ole, seuravalinnat tulevat enemmänkin lapsuuden ajan vaikutuksista. Näin mullekin kävi, pienestä pitäen Ilves oli ainoa oikea vaihtoehto ja jos mitään muuta valitsi niin olisin lentänyt talosta ulosIrrallisena kommenttina tähän, minkä varmasti tiesitkin, niin Ilves on ollut alusta pitäen (suomenkielisten) porvariseura. Tamperelaisia työväenseuroja ovat ainakin Koovee ja TPV.
Voimia sulle. Kerran kun seuransa valitsee niin se on sitten menoa, vaikka kuinka rankkaa olisi...Ilveksen miehenä jatkan samaa masokistista linjaa myös kv-puolella: Queens Park Rangers...
Edelleen sama. Ilves vain ja ainoastaan, sympatiat asia erikseen.En gloryhunttaa yhtään ulkomaalaista seuraa.
Oli muuten aika upeaa katsella tota kannattajien ja joukkueen yhteistä iloa matsin jälkeen... Toki sen viidennen maalin jälkeen vähän säikäytti että tullaanko ottelu keskeyttämään sen ennenaikaisen pitch invasionin takia, mutta onneksi tuomarilla oli pelisilmää ja vihelsi pelon siinä kohtaa poikki.Ei oikein sopinut mihinkään ketjuun, enkä viitsi avata uutta.
Leverkusen ei kohta ole enää neverkusen, ellei jotain Ilves-sulamista tule vikalla kympillä. Jos Viaplay ei näy, niin Veikkaus-tv:stä voi katsella kehnolaatuista streamia.
Oli nimenomaan erityisen vaivaannuttavaa. Voitat mestaruuden etkä pääse kliimaksin hetkellä juhlimaan joukkuekaveriesi kanssa vaan jotkut lärviset repivät oikealta ja vasemmalta huutaen korvaan samalla ottaen selfieitäOli muuten aika upeaa katsella tota kannattajien ja joukkueen yhteistä iloa matsin jälkeen
Mua nauratti kun jengi oli niin täpinöissään siellä katsomossa jo 4-0 maalin aikaan kun jengia alkoi jo silloin kentälle tulemaan ja Wirtz ja muut joutui jo niitä siinä vaiheessa vähän hillitsemään mutta ymmärtäähän tuon kun ensimmäinen mestaruus koskaan seuralle niin olisin itsekin varmasti ollut menossa kentälle ja lujaa.Tolta sen pitää näyttää myös silloin, kun meidän Ilves joskus hamassa tulevaisuudessa voittaa jotain