Pätee tännekinEn gloryhunttaa yhtään ulkomaalaista seuraa.
Itsellä vähän vastaavanlainen tarina pienellä twistillä. Oma isä on myös kannattanut Liverpoolia jostain 70-luvun puolivälin tienoilta (seuraa myös aktiivisesti HSV:tä, ollut Hampurissa töissä). Semmonen pieni ero omassa tarinassa on, ettei mulle ikinä ole tuputettu mitään seuraa. Sain siis itse tehdä valintani.Isäni on kannattanut Liverpoolia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Liverpool-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Liverpoolia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi ManU:a.
Nämä on niin klassikoita. Kaveri ollut Pingviini niin kauan kuin muistan ja on aika montaa kertaa, kun on hieman asioista väännetty. Yleensä varsinkin keskinäisen pelin jälkeen, kun toinen mussuttaa kaikesta ja toinen näkee vain tähtiä.Jokusen kerran olen aikuisena kuullut isäni kiroavan, miksei se voinut olla se toinen tässä tarinassa esintyvä punaisilla pelaava joukkue televisiossa. Lisätään vielä semmoinen fakta, että setäni kannattaa Leedsiä joten välillä on joulupöydässä meteliä.
Älä laita tällästä.Itsellä vähän vastaavanlainen tarina pienellä twistillä. Oma isä on myös kannattanut Liverpoolia jostain 70-luvun puolivälin tienoilta (seuraa myös aktiivisesti HSV:tä, ollut Hampurissa töissä). Semmonen pieni ero omassa tarinassa on, ettei mulle ikinä ole tuputettu mitään seuraa. Sain siis itse tehdä valintani.
Valintahan sitten osui viisivuotiaana tuohon mainitsemaasi Liverpoolin arkkiviholliseen. Tarina kertoo, että 1990 FA cupin finaali näytettiin Ylellä ja olin tykästynyt punaiseen pelipaitaan jonka näin tv-ruudulla. 90-luvulla tuli katsottua oikeastaan vain ne pelit mitä Yleltä näki ja sitten 2000-luvulle tultaessa maksukanavien kautta lähes kaikki. Paikan päällä olen aikuisiällä pyrkinyt käymään kerran tai kaksi kaudessa.
Jokusen kerran olen aikuisena kuullut isäni kiroavan, miksei se voinut olla se toinen tässä tarinassa esiintyvä punaisilla pelaava joukkue televisiossa. Lisätään vielä semmoinen fakta, että setäni kannattaa Leedsiä joten välillä on joulupöydässä meteliä.