Jaa. Ideat loppu, kun kerta kukaan ei ole ollut lähelläkään oikeata vastausta-ei liity mitään paidan jäädytykseen tai kuolemaan
-Pois voi sulkea että Ilves myisi tai ostaisi jotain tai kaupittelisi osakkeita
-tai koskisi ketään Ilves Hockey Oy toiminutta ex pelaaja tai nykyistä pelaajaa/työntekijää/omistajaa
Minulle ei mitään tästä makseta mut pieni asia on saanut tääälkä paljon mielenkiintoa
Ja lopuksi kukaan ei ole ollut edes lähelläkään sinne päin olevaa vastausta..
@punakone pääsee tiputtaan aloituskiekon/saa kuukauden juniori/senioripalkinnon ja Suomelta pelipaidan.
Tää voisi olla kyllä. Kylkeen vielä ilmoitus jostain alumnien hyväntekeväisyysmatsista Hakametsässä, niin saadaan sekin liitettyä tarinaan.Asiaa pohdittuani niin lähden itsekin hyväntekeväisyyslinjalle.
Ajankohdan vuoksi lähden veikkaamaan jonkinlaista Ilveksen joulupataa eli osa lipputuotoista ohjataan vähävaraisille perheille. Tämä olisi mielettömän hienoa, jos joku tällainen olisi.
Iloinen asia siinä mielessä että mahdollisuus tehdä muille hyvää ja surullinen sillä tapaa, että valitettavasti Suomessa on avun tarpeessa olevia perheitä.
Tämä on nyt toistaiseksi parasta mitä itseltä irtoaa. Pahoittelen jos joku jotain vastaavaa on jo veikannut. Viestejä tulee siihen tahtiin ettei ihan kaikkia muista.
Sen verran pakko palata aiheeseen, että valaiskaa tyhmää. Onko tämä poismeno joskus vahvistettu ns. henkilökohtaiseksi ratkaisuksi ?No johan on jännää, nuo Suomista koskevat viestit voi varmaan siirtää sinne johonkin paidanjäädytysketjuun. Ovat ehkä ajankohtaisia joskus tulevaisuudessa.
Minulla on ideat kyllä ihan loppu, toivottavasti nyt ei mitään negatiivista ole.
Ilveksestä tehdään koskettava elokuva tai jännittävä draamasarja. Jouko Myrrää näyttelee Dwayne "The Rock" Johnson, Raimo Helmistä Punakone itse.
Kyllä ne mahtuu.. sanotaan vaan, että siinä.. vedä kä...Ei taida Myrrän työkintaat mahtua Dwaynen käsiin.
Tämähän oli Hakametsässä ja toimi mainiosti, eli voisi liittyä vihjeet tähän.Ilveksen avausmaalin jälkeen heitetään pehmoleluja jäälle.
No se ei paljon vaadi. Ei millään pahalla ketään kohtaan.Jos silloin lanseerataan uus Ilves biisi taas? Jopa parempi, kun se edellinen
En ainakaan itse ole kuullut mitään muuta teoriaa.Sen verran pakko palata aiheeseen, että valaiskaa tyhmää. Onko tämä poismeno joskus vahvistettu ns. henkilökohtaiseksi ratkaisuksi ?