Jos on tää niin pitää sitten olla bisneslogiikka sellainen, ettei käy samoin kuin Tapparalla Sentterin kanssa.Hakametsä Sport Campus [Tampereen kaupunki]
Hakametsän jäähallin ympäristö saa Nokia Arenan valmistuttua uuden elämän täysin uudenlaisena liikunnan ja urheilun keskittymänä, joka tulee tarjoamaan monipuoliset ja korkeatasoiset puitteet niinwww.tampere.fi
Yhteistyö Hakametsän tulevan kampuksen kanssa? Joku uusi opiskelun ja junioritoiminnan yhdistävä ratkaisu, mikä houkuttelisi junnuja Tampereelle ympäri Suomen? Oon haaveillut tästä!
Ei välttämättä tarvisi osakkaaksi mihinkään lähteä, mutta jos olisi esim. saatu sovittua joku jääkiekko-painotteinen toisen asteen koulutus kaupungin kanssa yms?Jos on tää niin pitää sitten olla bisneslogiikka sellainen, ettei käy samoin kuin Tapparalla Sentterin kanssa.
Ilveksen akatemia?Yhteistyö Hakametsän tulevan kampuksen kanssa? Joku uusi opiskelun ja junioritoiminnan yhdistävä ratkaisu, mikä houkuttelisi junnuja Tampereelle ympäri Suomen? Oon haaveillut tästä!
Vinnie puuttuu listasta..Asiaan ei liity seuraavan asioihin:
-Ukraina
-Ilves Oy(muuta kun peli)
-Ilves Edustus Oy
-Liiga
-KHL
-NhL
-Eikä minun UTJ pestikään
-Honkalehto
-Verottaja
-Rokulipäivä
-Potkut/työsopimus
Tuli vähän oksua suuhun.Ei tule itselle mieleen miksi pitäisi erityisemmin tulla paikalle kuin...
- Vincent Manngard.
"koskettaa ainaskin allekirjoittanutta" - Punakone
Ketäpä ei Manngardin tarina Ilveksen peräsimessä koskettaisi. Ilveksen yhdestä ahdingosta pelastanut Vinnielle Ilves osoittaa kunnioitusta kutsumalla hänet seuraamaan millaiseksi Ilves on kasvanut hänen lähtönsä jälkeen. Ja kaikki kynnelle kykenevät paikalle, jotta Ilves-perheen lämpö saavuttaa Vinnien sydämen joka on sykkii isointen Ilvekselle maailmassa. Sitten mä heräsin.
Miksi koskisi?Ei oo mitään tietoo, mut toivottavasti tää ei koske Haapalaa.
Lopettaminen???Miksi koskisi?
Ei tule itselle mieleen miksi pitäisi erityisemmin tulla paikalle kuin...
- Vincent Manngard.
"koskettaa ainaskin allekirjoittanutta" - Punakone
Ketäpä ei Manngardin tarina Ilveksen peräsimessä koskettaisi. Ilveksen yhdestä ahdingosta pelastanut Vinnielle Ilves osoittaa kunnioitusta kutsumalla hänet seuraamaan millaiseksi Ilves on kasvanut hänen lähtönsä jälkeen. Ja kaikki kynnelle kykenevät paikalle, jotta Ilves-perheen lämpö saavuttaa Vinnien sydämen joka on sykkii isointen Ilvekselle maailmassa. Sitten mä heräsin.