Seisomisurheilu
Luottopelaaja
Eiköhän joku täällä ole koulurehtori niin nyt tilaa noita tärkeitä oppikirjoja
Mikä mahtaa olla Lippu.fi:n provikka? Itse ostaisin ennemmin vaikka tuon kirjan (olen sen toki jo ostanut).
Kirjan 1. painokseen on sijoitettu rahaa, toivottavasti se myydään loppuun eikä kirjoja jää varastoon homehtumaan.Jos sen 29,90€ kirjan ostaa fanikaupasta, niin meneekö siittä edes vitosta seuralle?
Pitää se pukin konttiin hankkia.
Ajatus oli alunperin järjestää joululahjakamppis esim. Hope ry:n vähävaraisille muksuille (esim. ostetaan porukalla lippuvouchereita, jotka lahjoitetaan Hopelle). Tämä on tilassa bubbling under toistaiseksi.
En löytänyt Ilveksen sivuilta helppoa tapaa hankkia vaikka irtolippunippuja ja jakaa niitä eteenpäin, joten jos vaikka joku haluaa antaa aikaisen joululahjan lapselleen tai esittää idean Hopelle lahjoittamisesta, niin ottakaa minuun yhteyttä yksityisviestillä.
Meneekö tosta tuotosta iso osa Ilvekselle?Kirjan 1. painokseen on sijoitettu rahaa, toivottavasti se myydään loppuun eikä kirjoja jää varastoon homehtumaan.
Taitaa kaikki jopa mennä IlvekselleMeneekö tosta tuotosta iso osa Ilvekselle?
Pistän tilaukseen ihan kohta.
Saako jo ennakkotilata?Mitä tähän seuran tukemiseen tulee yleisemmin, niin itse kyllä takoisin toimistolla nyt kiireenvilkkaa, kun rauta on kuumaa eli NHL-avut vielä remmissä. Eli...
Laadukkaana A3-kuvajulisteena ja pelaajien aidoilla nimmareilla kehyksissä:
"The Best in Business":
Ruotsalainen, Dostal ja Välimäki
"The Young and the Speedy":
Maccelli, Hayton ja Järventie
"From Atala with love":
Antonen, Meskanen ja Suomi (en kyllä muista yhtään kuka oli Atalan ulkojäiltä mutta menkööt..)
Hinta 50e per juliste ja saa laittaa laskun sähköpostiin
Mitä tähän seuran tukemiseen tulee yleisemmin, niin itse kyllä takoisin toimistolla nyt kiireenvilkkaa, kun rauta on kuumaa eli NHL-avut vielä remmissä. Eli...
Saako jo ennakkotilata?