Esa Toskanen
Vakiokokoonpanossa
Tilin poistaminen itse ei kai ole mahdollista?Poisti tilinsä nähtävästi
Tilin poistaminen itse ei kai ole mahdollista?Poisti tilinsä nähtävästi
Kai se on, ei esim Kunton tiliä ikinä moderaattorien toimesta poistettu.Tilin poistaminen itse ei kai ole mahdollista?
Juu en poistanut itse vaan joku modeista poisti. Saanko kysyä syytä, mitä sääntöä tai käyttöehtoa rikoin? Aiemmista huhuista käsittääkseni kärsin jo rangaistukseni? Oon yrittänyt kirjottaa fiksusti ja jokanen voi hakea mun viimesimmät viestit. Mitään huhuja en kirjottanut nyt koska otin jo opiksi aiemmasta.Kai se on, ei esim Kunton tiliä ikinä moderaattorien toimesta poistettu.
Oma mielipide: Tökeröimmät trollit äkkiä hel*****iin, mutta mielivaltaisuuden linjalle toivottavasti ei lähdetä. Muurarin viimeisimmistä toilailuista (?) ei tietoa, mutta toivottavasti modeilla on selkeä linja, jota noudatetaan.Juu en poistanut itse vaan joku modeista poisti. Saanko kysyä syytä, mitä sääntöä tai käyttöehtoa rikoin? Aiemmista huhuista käsittääkseni kärsin jo rangaistukseni? Oon yrittänyt kirjottaa fiksusti ja jokanen voi hakea mun viimesimmät viestit. Mitään huhuja en kirjottanut nyt koska otin jo opiksi aiemmasta.
No siis tästä ei ole edes kyse koska en ole yhtäkään huhua kirjoittanut tänne mun (ansaitun, myönnän) pelikiellon jälkeen. Ja silti mun nimimerkki poistetaan, vaikka oon mielestäni kirjottanut koko illan fiksusti? Toivottavasti tän päätöksen tehnyt mode avaisi vähän mitä foorumin sääntöä nyt rikoin? Olisi myös yleisesti porukalle hyvä tiedottaa säännöistä, niin on kaikille selkeää ihan jatkoakin ajatellen, jos on tullut muutoksia tms.Taitaa olla aikamoinen inkvisaatio foorumilla menossa. Vääräoppiset huhuilijat poistetaan kovalla kouralla. Onko tuloksena huhuvapaa palsta?
Ihan kaikkea paskaa ei kuulu toleroida täällä. Huhujen kohdalla pitää tulos tai ulosMielestä toteutumattomiin huhuihin reagoidaan palstalla turhan vakavasti.
Itse suhtaudun huhuihin siten, että noin 80-90% huhuista on todennäköisesti huteja.
Huhut ovat kaikkien kiekkopalstojen suola ja viihdyttävin elementti.
Toivotaan että saat käyttäjätunnuksesi poistaneelta moderaattorilta palautetta (yksityisviestillä mieluusti).
Myös jos omaa väärän mielipiteen niin voisi lentää ulosIhan kaikkea paskaa ei kuulu toleroida täällä. Huhujen kohdalla pitää tulos tai ulos
Aha se on just niin? Se ei ole mielipide jos väität 110% tarkkuudella jonkin todeksi.Myös jos omaa väärän mielipiteen niin voisi lentää ulos
Vedä vähän happea, jos ei auta niin muutama päivä taukoa palstalta voi auttaa.Ihan kaikkea paskaa ei kuulu toleroida täällä. Huhujen kohdalla pitää tulos tai ulos
Vedä vähän happea, jos ei auta niin muutama päivä taukoa palstalta voi auttaa.
Aika raskasta on kannattaminen, jos huhuista mielensä pahoittaa.
Vielä muistutuksena: jos joku käyttäjä omaa paskoja mielipiteitä tai levittää epämieluisia huhuja, klikkaa käyttäjän kohdalta "Älä huomioi" nappulaa. Kummasti muuttuu foorumi miellyttävämmäksi kertaklikkauksella.
IhanJunnu taas moderoi menemään... Säälittävää toimintaa, kun jonkun toisen viestiin kommentoi hieman humoristisesti, niin samantien heitetään viestit roskakoriin. Eikä ollut mitään mollaavaa, korkeintaan tällä hetkellä tehtävälle analyysityölle naureskelevaa itse kenenkin verkkareista...
Montako raporttia siitä tuli, saisinko tietää totuuden?
Joo siivoilin tänään noita ketjuja enemmänkin. Yleensä kun noita ketjuja perkaa en silloin ole laittanut syytä, mutta voin ehdottomasti jatkossa laittaa jonkun "pysytään ketjun aiheessa" viestin siihen, kun se syy on aina sama näissä tapauksissa. Olen poistanut myös omia viestejäni tänään, kun olen huomannut niiden olevan väärässä ketjussa tai rankasti off-topicin puolella.Lisäkysymyksenä voisin esittää kysymyksen viestin poistamisen syistä? Mitään ilmoitusta ei tullut, onko mielestänne hyvää ja läpinäkyvää moderointia?
Kannatan kyllä IhanJunnun heittämistä pois mode-ringistä... Syynä mielivaltainen ja perustelematon toiminta.
IhanJunnu taas moderoi menemään... Säälittävää toimintaa, kun jonkun toisen viestiin kommentoi hieman humoristisesti, niin samantien heitetään viestit roskakoriin. Eikä ollut mitään mollaavaa, korkeintaan tällä hetkellä tehtävälle analyysityölle naureskelevaa itse kenenkin verkkareista...
Montako raporttia siitä tuli, saisinko tietää totuuden?
Joo siivoilin tänään noita ketjuja enemmänkin. Yleensä kun noita ketjuja perkaa en silloin ole laittanut syytä, mutta voin ehdottomasti jatkossa laittaa jonkun "pysytään ketjun aiheessa" viestin siihen, kun se syy on aina sama näissä tapauksissa. Olen poistanut myös omia viestejäni tänään, kun olen huomannut niiden olevan väärässä ketjussa tai rankasti off-topicin puolella.
Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa.