T.A.R.
Rivipelaaja
Mitä se edes tarkoittaa, onko hän joku ylipäällikkö?
Sellainen käsitys siitä jää että on enempi vipua kuin sinulla ja minulla.
Mitä se edes tarkoittaa, onko hän joku ylipäällikkö?
Kieltämättä hieman epäselvää mikä on kenenkin rooli. Onko moderaattori aina myös ylläpitäjä? Eikös tuo Administrator ole koko systeemin pääkäyttäjäoikeudet omaava henkilö?Tämä Heke voisi muokata tuon statuksensa kun lukee joku administration. Mitä se edes tarkoittaa, onko hän joku ylipäällikkö? Ylläpitäjä siihen jos kerran sellainen on tai muuten suu suppuun.
Kieltämättä hieman epäselvää mikä on kenenkin rooli. Onko moderaattori aina myös ylläpitäjä? Eikös tuo Administrator ole koko systeemin pääkäyttäjäoikeudet omaava henkilö?
Mulla valikko näyttää tältä. En ole näihin koskenut, vaan antanut olla sillä oletuksella miten ne ovat olleet kun profiileja on luotu. Alan näitä nyt klikkailla läpi ja katsotaan mitä tapahtuu.katso liitettä 3338
Tämän profiilipäivityksen jälkeen moni palstalla yllättyy.
"Täh, Heke on ylläpidossa?"
"Ylläpidon jäsen".
Tästä samaa mieltä. Jatkoajassakin on näköjään takerrettu tuohon kömpelöön argumenttiin, että ei ymmärretä administratorin olevan edes osa ylläpitoa. Kaikkien internetin keskustelufoorumeiden vähääkään pidempiaikaisten käyttäjien luulisi ymmärtävän adminin istuvan korkeimmalla jakkaralla. Tuntuu siltä, että tarkoituksella vedetään tonttulakkia päähän.Ylöspidossa.
Ihan siis tosissaanko ei osata hahmottaa että Administrator kuuluu ylläpitoon? Tähän kouroon lähti sitten muita höpsöjä mukaan. Ei ole tyhmäksi heittäytymisellä mitään pohjaa jos sen pään ottaa.
Näiden rivipelaajien ja luottopelaajien perässä "Ylläpidon jäsen" -tagi on jees, mutta Administrator pitäisi osata erottaa ilman mitään tägejä.
Positiivista episodissa oli, että kaikki halukkaat pääsevät nyt tekosyyn nojalla purkamaan turvallisessa ympäristössä (Jatkoaika) pahimmat kiukut ja ärsytykset Ilvesfoorumia kohtaan.
Tästä samaa mieltä. Jatkoajassakin on näköjään takerrettu tuohon kömpelöön argumenttiin, että ei ymmärretä administratorin olevan edes osa ylläpitoa.
Eikä hänen kohdallaan ongelma ole niinkään moderointi
Tästä vielä sellainen nyanssi, että "En tiennyt että se on mode" on aika huono tekosyy ja pointin missaaminen vaikka itse reaktio olikin ylilyönti.
Käyttäytyminen kanssakirjoittajia kohtaan tulisi olla samanlaista riippumatta kohteesta ja statuksesta.
Se avattiin vain ja ainoastaan siitä syystä, että mitään muuta kautta ei moderaattoreihin saanut yhteyttä, kun tuo nimimerkki on poistettu. Jos saa niin sitä en löytänyt.
Tämä asia sovittiin jo ja en lähde näihin ronkkimisiin enään ottamaan kantaa.
Omasta puolestani olen pahoitellut tapahtunutta.
Ylläpitäjille alkolukot, olisiko mitään? Vai jäisikö tänne enää ylläpitäjiä ensinkään?
Nämä vihjailut voi jättää pois. Itse en ainakaan arvosta vaikka olisi kuinka kieli poskella heitetty.Ylläpitäjille alkolukot, olisiko mitään? Vai jäisikö tänne enää ylläpitäjiä ensinkään?
On.Onko normaalilla kuolevaisella mitään mahdollisuutta päästä ylläpidon saappaisiin kehittämään foorumia?