Don Corleone
Luottopelaaja
EI KAISananvapaus vuonna 2024
Miksi sinun totuus kerrobts meille lampaille, on poistettu. Varmasti WEFCIAFBIUSAEUNATO joukkueen syytä!!
EI KAISananvapaus vuonna 2024
Mielestäni erittäin hyvää toimintaa mode tiimiltä kun Ukrainan sotaa koskevaan ketjuun alkaa tulee WEF yms häröilyä.Sananvapaus vuonna 2024.
Hävettää että meidänkin porukasta löytyy kaltaisiasi höyrypäitä.Sananvapaus vuonna 2024.
Joo, ja muutenki kukaan Suomalainen Pressa ei n.80 vuoteen ole ollu läheskään yhtä pahas paikas mitä Ukrainan Zelensky nyt. Stressitasot varmasti käsittämättömät.Älkääs nyt. On ehdoton ihmisoikeus päästä toteamaan jääkiekko- ja jalkapalloaiheisella Ilvesfoorumilla, että kun sotaakäyvän maan 24/7/365-valmiustilassa olevalla presidentillä silmä lupsuu, on kyse kokaiinihöyryistä eikä väsymyksestä.
Itse olen ehdottoman sananvapauden puolella, poislukien uhkailu ja solvaaminen. Luotan siihen, että hölmöimmätkin väitteet ja -mielipiteet tulevat keskustelun piiriin ja osoitettua naurettaviksi jos ansaitsevat. Tabut ovat myrkkyä ja kertovat sairaista kipukohdista.Sananvapaus tarkoittaa sitä, että saat kertoa mielipiteesi ilman ennakkosensuuria tai pelkoa rangaistuksesta pelkän mielipiteen takia. Ei sitä, että saisit kirjoittaa ihan mitä tahansa yksityishenkilöiden ylläpitämälle foorumille. Ei tälle foorumille kirjoittaminen mikään ihmisoikeus ole.
Tosin tämäkin on varmaan sitten globalistiCIAWEFnatsien salajuoni juuri sinunkaltaisia vapaustaistelijoita vastaan.
Avattu on.Voisko joku mode ystävällisesti avata pelaajien ketjut kommentoitaviksi.
En muista mitä just sää olit sinne vastaillut, mutta katselin just kyseistä ketjua ja sieltä oli sen yhden mouhotrollin viestit poistettu. Yleensä ylläpito tykkää poistaa sekä noi provoviestit että niiden saamat vastaukset. Toki en tästä aivan 100% varma ole, ylläpito saa itse joko tukea mun huomiotani tai kumota sen.katso liitettä 8506
Kiinnostaisi tietää mitä olen trollaillut tai provoillut? No eipä tuolla väliä, hyvä että moderoidaan.
Aivan joo, hyvä niin.En muista mitä just sää olit sinne vastaillut, mutta katselin just kyseistä ketjua ja sieltä oli sen yhden mouhotrollin viestit poistettu. Yleensä ylläpito tykkää poistaa sekä noi provoviestit että niiden saamat vastaukset. Toki en tästä aivan 100% varma ole, ylläpito saa itse joko tukea mun huomiotani tai kumota sen.
Vahva sama.Kyllä täytyy sanoa, että modet täällä on seuran tasolla, eli ihan kärkiporukkaa. Ei toki kokemusta monestakaan muusta foorumista, mutta asiallista on tekeminen. Ensin aina selkeästi huomautetaan, pikkuasioihin ei puututa ja vasta todelliset ylilyönnit karsitaan pois. Todella hienoa tekemistä, ei mitää huonoa sanottavaa.
Eikä ole mitään nuoleskelua, mutta kyllä positiivistakin palautetta pitää antaa kun selkeästi aihetta on, negatiivinen löytää aina perille.. ja sitä riittää.
Vahva sama.
Niinhän se menee, että kun jotain valitettavaa löytyy niin siitä kyllä kirjoitetaan suupielet vaahdossa, mutta kun kaikki menee hyvin ja modet hoitaa hommansa hyvin niin harvoin mitään positiivista kuuluu.
Toi moderointi on ihan oikeesti aika raskasta välillä.
En tiedä oletko ollut täälä ikinä modena, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa, että sitä kritiikkiä tulee aivan helvetin paljon.Mutta se on kyllä puutaheinää, että moderaattoreita olisi laajemassa mitassa kritisoitu.
Ei ainakaan itselläni ole ollut mitään aihetta.Moderointi on raskasta se on totta ja täytyy antaa respektiä niille, jotka sitä vapaaehtoistyönään tekevät.
Mutta se on kyllä puutaheinää, että moderaattoreita olisi laajemassa mitassa kritisoitu. Vain harvakseltaan muutama yksittäinen ja katkera ulostulo on näkynyt siitä lähtien kun 2017 palstalle rekisteröidyin, eikä tällaiset kannanotot ole koskaan saaneet peukuttajaryhmää taakseen, päinvastoin päätöksiin ollaan oltu lähes yksimielisen tyytyväisiä.
Sä se jaksat pitää kiinni tuosta narratiivistaToivottavasti modet kestää omassa vitutuksessaan myös jäätävän kritiikin mitä joukkue ansaitsee juuri nyt, eikä lyö kosto-bannia sen vuoksi ilman varoituksia.