Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitahan yv.Nyt löysin tänne. Mulla on vanha käyttäjä jota en enää käytä täällä ja en suoraan löytänyt ”poista tili” -nappia profiilista. Onko mahdollista poistaa vanha tili vai pystyykö vain moderaattorit tekemään sen?
Ehkä siihen on vaikuttanut se, että sinä osaa muutaman muun tapulaisen tapaan käyttäytyä ja keskustelet asiallisesti verrattuna näihin trolleihin. Täällähän on mielestäni melko suvaitsevainen linja verrattuna vaikka teidän foorumiin, jossa lähinnä halutaan ringissä runkata ja perseitä nuoleva muka ilvesläinen ”ipapipa” tuottaa tarpeeksi softia sisältöä palstalla pysymiseen.Tohon 3s sääntöön tuli mielee
En tiedä olenko nyt puolesta loukkaantuja kun itse olen jollain ilveellä tämän kohtelun välttänyt, mutta monesti etenkin kannattajaketjuissa keskustelu muuttuu varsin aggressiiviseksi ja solvaavaksi.
"Painu sinä nyt asioines helvettiin"
"Mene muualle ruikuttamaan"
Tämän tyyppisiä viestejä tulee aika usein vastaan niin mietin vaan, että eikö noihin nyt ole mitään seulaa kun keskustelu tykkää mennä sillon tällöin toisen mielipiteen lynkkaamiseksi tai joskus jopa toisen älykkyyden haukkumiseksi. Toki välillä nämä kohdistuvat selviin trolleihin, mutta silti mietin, missä tuon raja menee.
Modejen vastausta odotellessa menen suosikkipaikkaani tekemään suosikkijuttuani
Vittuun ulisemaan
Tohon 3s sääntöön tuli mielee
En tiedä olenko nyt puolesta loukkaantuja kun itse olen jollain ilveellä tämän kohtelun välttänyt, mutta monesti etenkin kannattajaketjuissa keskustelu muuttuu varsin aggressiiviseksi ja solvaavaksi.
Tämän tyyppisiä viestejä tulee aika usein vastaan niin mietin vaan, että eikö noihin nyt ole mitään seulaa kun keskustelu tykkää mennä sillon tällöin toisen mielipiteen lynkkaamiseksi tai joskus jopa toisen älykkyyden haukkumiseksi. Toki välillä nämä kohdistuvat selviin trolleihin, mutta silti mietin, missä tuon raja menee.
Niin. Siinä on mielestäni plussat ja miinukset.LäTäällähän on mielestäni melko suvaitsevainen linja verrattuna vaikka teidän foorumiin, jossa lähinnä halutaan ringissä runkata ja perseitä nuoleva muka ilvesläinen ”ipapipa” tuottaa tarpeeksi softia sisältöä palstalla pysymiseen
Mielestäni tämä eri reaktioiden antaminen on enemmän mahdollisuus, kuin mitään muuta. Jos verrataan vaikka .co:n foorumialustaan, missä kuka tahansa voi liputtaa epämieleisensä sisällön, vaikka se olisi miten asiallinen tahansa. Asialliset keskustelut täällä eivät mielestäni saa reaktiota ”mee nyt siitä” ja tällä palstalla on mielestäni kyllä varsin fiksua väkeä teidän leiristä kun vertaa mihin tahansa somealustaan, joissa monessa esiintyvät vielä omilla nimilläänkin..Niin. Siinä on mielestäni plussat ja miinukset.
Plussana se, että se tosiaan antaa laajemmat mahdollisuudet monipuolisille ja erilaisille keskustelulle.
Sitten taas miinus (tai voi tämä kai jonkun mielestä plussa olla) tämä että filtterin läpi pääsee aivan perkeleesti niitä toisia solvaavia viestejä. Ja sitten kun aika usein ne solvaukset kohdistuu juuri siihen vähemmistöporukkaan asian X mielipiteen kohdalla, niin äänekäs enemmistö rupeaa kirjoittamaan näitä "Mene sinäkin nyt oikeasti jo vittuun täältä" ja spämmäävät täyteen naurureaktioita niin en ihmettele jos joku sen myötä päättää jättää foorumin.
Tähän voikin moni sanoa "hyvä että lähti" mutta jos tänne sitten jää vain yksimielisiä sen myötä niin eikö se ole sitten juuri sitä ristirunkkaamista, mistä tuossa viestissä vastapuolen foorumia kritisoit?
Ja ennenkun joku sanoo, niin en saatana halua .con moderointia tänne.
Jos tietyille henkilöille on tiettyä asiaa yritetty moneen kertaan asiallisesti ja selkeästi kertoa/selittää ja se ei silti mene heillä kaaliin joko heidän omaa tyhmyyttään tai sen takia että provoavat/trollaavat niin mielestäni spoilerissasi oleva teksti on silloin ihan sallittua.Tohon 3s sääntöön tuli mielee
Modejen vastausta odotellessa menen suosikkipaikkaani tekemään suosikkijuttuani
Vittuun ulisemaan
Samaa mieltä siis tietenkin tästä. Ehdottomasti enemmän mahdollisuus kun uhka.Mielestäni tämä eri reaktioiden antaminen on enemmän mahdollisuus, kuin mitään muuta.
Se liputusominaisuus on ihan perseestä, mutta ei siellä mielivaltaisesti voi mitä tahansa viestiä saada lipun alle. Jos oikein muistan niin vaatii että moni eri käyttäjä liputtaa lipun perusteineen, ja sen jälkeen modet tarkistaa sen.verrataan vaikka .co:n foorumialustaan, missä kuka tahansa voi liputtaa epämieleisensä sisällön, vaikka se olisi miten asiallinen tahansa
Juu. Varmasti kismittää, en sitä epäile. Itse toki jättäisin vain huomioimatta toisen osapuolen enkä hyökkäsi päälle. Mutta me kaksi olemmekin hyvin erilaisia persoonia muutenkin.Jos tietyille henkilöille on tiettyä asiaa yritetty moneen kertaan asiallisesti ja selkeästi kertoa/selittää ja se ei silti mene heillä kaaliin joko heidän omaa tyhmyyttään tai sen takia että provoavat/trollaavat niin mielestäni spoilerissasi oleva teksti on silloin ihan sallittua.
Itse sitä mieltä että kusipäät saa kusipään kohtelun. Mielipiteitä saa ja pitääkin olla. Tässä ei kuitenkaan ollut siitä kyse vaan pelkästä vittuilusta/trollaamisesta. Aivan sama mitä nämä kaksi nimimerkkiä yrittävät selitellä joita oletan viestisi koskevan.Juu. Varmasti kismittää, en sitä epäile. Itse toki jättäisin vain huomioimatta toisen osapuolen enkä hyökkäsi päälle. Mutta me kaksi olemmekin hyvin erilaisia persoonia muutenkin.
Näen vaan tuossa sen uhkan että jos nuo eriävän mielipiteen omaavat savustetaan pois niin tästä tulee omien pierujen haistelu- foorumi.
Toki olet varmaan tästä sitä mieltä että olisi hyvä saada trollit tai "tyhmät" käyttäjät pois. Samaa mieltä olen trolleista tietenkin.
Minun mielestäni @Pena85 oli ihan asiallisesti. Kyllä toisti samaa levyä, mutta ei provoillut kuten toinen vastaava.Itse sitä mieltä että kusipäät saa kusipään kohtelun. Mielipiteitä saa ja pitääkin olla. Tässä ei kuitenkaan ollut siitä kyse vaan pelkästä vittuilusta/trollaamisesta. Aivan sama mitä nämä kaksi nimimerkkiä yrittävät selitellä joita oletan viestisi koskevan.
No provoilihan se. Moneen kertaan selkeästi syyt boikotille hänelle kerrottiin ja silti jatkoi sitä omaa pelleilyään.Minun mielestäni @Pena85 oli ihan asiallisesti. Kyllä toisti samaa levyä, mutta ei provoillut kuten toinen vastaava.
Mutta kysynpä nyt kun tägäsin jo.
Pena:
Mikä on sinulle epäselvää Osaston twiitissä. Mitä kohtaa siinä et ymmärrä ja perustele minkä takia
Imo ihan ymmärrettävää. Itse toki olen muutenkin hidas äijä mutta mullakin meni hetki sisäistää, koska ongelmat mitä twiitissä oli Tappara on korjannut siirtämällä kannatajapäädyn ylös, näin twiitissä olleet ongelmat kuten kiintiö, lipun haku katsomosta ei ole enään mahdollisia skenaariota. Luulis ainakin.No provoilihan se. Moneen kertaan selkeästi syyt boikotille hänelle kerrottiin ja silti jatkoi sitä omaa pelleilyään.
Kiitos kysymästä. On aina ilo kun joku vastaa asiallisesti tai kysyy asiallisesti. Siksi päätin vielä vastata vaikka pitikin antaa asian jo olla. Olihan toki muitakin asiallisia kommentteja, kiitos niistä. En yhtään ymmärrä sitä, eikö täällä voida ja pitäisi pystyä keskustella ilman vittuilua ja henkilökohtaisuuksiin menoa. Olen ainakin itse koettanut niitä vältellä.Minun mielestäni @Pena85 oli ihan asiallisesti. Kyllä toisti samaa levyä, mutta ei provoillut kuten toinen vastaava.
Mutta kysynpä nyt kun tägäsin jo.
Pena:
Mikä on sinulle epäselvää Osaston twiitissä. Mitä kohtaa siinä et ymmärrä ja perustele minkä takia
Minun muistaakseni oli ekoilla sivuilla1. Ketjussa ei ollut Osaton tiedotetta ennen kuin Jäähykuningas sen sinne laittoi
Ei se taida olla edes vittuilua vaan dynaamista hinnoittelua. Paikallinen kiinnostaa enemmän kun mikään muu peli. Näkyyhän se yleisömäärissä.2. Boikottikehotuksessa nostettiin ensimmäisenä asiana Tapparan lippujen hinnoittelu ja tämä nostettiin esille myös monessa viestissä. Minä kirjoitin siitä, että minusta Tapparalla on oikeus vittuilla Ilveksen kannattajille lipun hinnoittelulla. Sama oikeus on tietysti Ilveksellä. Mitä väärää tai provoa tässä on?
"On turha odottaa anteeksipyyntöä on" luulisi olevan ilmiselvä juttu pyytää tuota anteeksi, mutta kun ei kuulu, niin ei ole Tappara Osaston näkökulmasta heidän rahoja ansaittut. Siinä pääsyy he boikotoivat. Vai olenko väärässä. Ping aktiivit.3. Toisena syynä nostettiin esille viime kehään kahakka. Ok, se on kvalidi pointti, mutta tältä osin on mielestäni ihan turhaa odottaa anteeksipyyntöä tai vastaavaa.
Tässä tullaan tuohon kohtaan 3. Sillä että katsomo siirretään ei paikata viime kevään välikohtausta saatika muutenkin hankalasti toiminutta yhteistyötä Tapparan kanssa, jota kiinnostaa enemmän raha.4. Tappara korjasi tälle kaudelle kannattajakatsomon sijoittelua. Yritin kysellä eikö tällä ole mitään vaikutusta boikottiin. En saanut vastausta, vain vittuilua.
Ei se itsessään ole paha, mutta vaan saman levyn soittamista mikä voi ärsyttää monia.5. Yhteenvedonomaisesti kysyin vielä sitten, että onko boikotin syyt siten menneisyyteen liittyvät, ei nykyhetkeen. Ok, se oli ehkä turha, mutta en sitä kyllä kovin pahana näe. Siinä tulee viimeistään selväksi mistä on kyse.
Eli sinulle oli epäselvää, se että miksi boikotoida kun uusi katsomojärjestely korjaa kaiken. No ongelma on se, että kaikkea muuta paskaa se ei korjaa ja aktiivien mitta täynnä.6. Eli minusta asia oli epäselvä, siitä tuli erilaista kommenttia enkä juurikaan saanut asiallista selvitystä.
Näinpä.7. Totta kai Osasto ja sen kannattajat saavat pitää boikotin halutessaan. Yhtä selvästi ne, jotka haluavat mennä peliin saavat sinne mennä ilman vittuilua. Ja edelleenkin olen sitä mieltä että Joukkue tästä kärsii enemmän kuin Tappara.