Moderaattoreiden toiminta

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Kun ottelun jälkeen ja orastavassa kriisijaksossa pelaajaketjuja auotaan niin sen voi tehdä kahdella eri tavalla:

A) Aukaistaan 2 ketjua varmasti huonoa palautetta saavista pelaajista siten että suurinosa höyrystä puretaan heidän ketjuihin.

B) Aukaistaan kaikki ketjut tasapuolisesti. Eikä manipuloida omia inhokkeja saamaan muidenkin rapaa omalla kustannuksellaan.

Tää on ihan selkeää omien suosikkien/inhokkien manipulointia tällä foorumilla.

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Toive koskien Yleistä Ilves-jääkiekkokeskustelua: voisiko CHL-ketjun napata pois kiinnitetyistä, nyt kun kausi on osaltamme taputeltu? Keventyisi inasen tuon osion näkymä, vaikka mitätön asia onkin. Muut kiinnitetyt otsikot varmasti paikallaan. Kiitos!

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Mitenkään omaa toimintaa väheksymättä toivon modeille lisää tylyyttä tekemiseen ja herkemmin penaltya epäasiallisesta käytöksestä. Toivottavasti sitä uskalletaan antaa nimimerkistä ja mielipiteestä huolimatta objektiivisesti viestittelyn asiallisuuden mukaan.

Kannatan keskustelua ja erimielipiteitä mutta nykyään menee todella helposti solvaamiseen viestit ketjussa kuin ketjussa.

Ps. asiasta toiseen, miksi se mun aloittama ykkösen rikkomisketju suljettiin? Siksikö kun se tapahtuikin vai koska oli turha ketju yp:n mielestä? Itse näin sen perusteltuna perus kokoonpanoketjuun nähden.

Torski

Tähtipelaaja
Mitenkään omaa toimintaa väheksymättä toivon modeille lisää tylyyttä tekemiseen ja herkemmin penaltya epäasiallisesta käytöksestä. Toivottavasti sitä uskalletaan antaa nimimerkistä ja mielipiteestä huolimatta objektiivisesti viestittelyn asiallisuuden mukaan.
Jos tätä olisi modeilla hitusen enemmän, sinä, ipa ja rakitic olisitte jo ulkona foorumilta.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ps. asiasta toiseen, miksi se mun aloittama ykkösen rikkomisketju suljettiin? Siksikö kun se tapahtuikin vai koska oli turha ketju yp:n mielestä? Itse näin sen perusteltuna perus kokoonpanoketjuun nähden.
Vähän sekä että. Se äänestys oli ihan ok ja sitä varten ketjun kai loitkin, muutenhan ketjussa puhuttiin ihan puhtaasti kokoonpanoasioista.