• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Moderaattoreiden toiminta

Teme-74

Luottopelaaja
Ilves talous ketjun vois varmaan aukasta ?

1mmanuel

Luottopelaaja
Screenshot_20250405_194827.jpg

Ymmärrän miksi viesti poistettiin, mutta ehkä syyhyn voisi inasen lisätä kontekstia. Piti hetki pohdiskella että mitä sitä tulikaan kirjotettua kun ei syykään mitään kertonut :D

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
katso liitettä 13799
Ymmärrän miksi viesti poistettiin, mutta ehkä syyhyn voisi inasen lisätä kontekstia. Piti hetki pohdiskella että mitä sitä tulikaan kirjotettua kun ei syykään mitään kertonut :D
Tämä kyllä. Itse sain tässä juuri vähän aikaa sitten bännit eikä viestissä kerrottu yhtään että mitä kommenttia se bänni koski. Itse oletin että erään mouhon kanssa molemmin puolin huumorilla heitettyä "vittuilua". Mutta kun asiaa ei pääse edes tiedustelemaan/selittämään siinä kohtaa kun bänni iskee koska kaikki toiminnot foorumilta viedään. Eli ei nyt kiitos mitään helvetin naapurin pohjois-korea meininkiä tänne tai edes niin että asiasta pystyisi edes yhden moden kanssa keskustelemaan.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Tämä kyllä. Itse sain tässä juuri vähän aikaa sitten bännit eikä viestissä kerrottu yhtään että mitä kommenttia se bänni koski. Itse oletin että erään mouhon kanssa molemmin puolin huumorilla heitettyä "vittuilua". Mutta kun asiaa ei pääse edes tiedustelemaan/selittämään siinä kohtaa kun bänni iskee koska kaikki toiminnot foorumilta viedään. Eli ei nyt kiitos mitään helvetin naapurin pohjois-korea meininkiä tänne tai edes niin että asiasta pystyisi edes yhden moden kanssa keskustelemaan.
Molemmat saitte jäähyn, koska varoituksesta huolimatta jatkui silloin siinä ketjussa se vääntö.

Se äkkiä ottaa mukaansa muita ja sitten ketju menee ihan lukukelvottomaksi.

Pohjois-Koreaa ei ole tulossa, mutta kokonaiskuva huomioitiin.

Kuitenkin Toskalan Vesan sanoin: siitäkin selvittiin :)

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Molemmat saitte jäähyn, koska varoituksesta huolimatta jatkui silloin siinä ketjussa se vääntö.

Se äkkiä ottaa mukaansa muita ja sitten ketju menee ihan lukukelvottomaksi.

Pohjois-Koreaa ei ole tulossa, mutta kokonaiskuva huomioitiin.

Kuitenkin Toskalan Vesan sanoin: siitäkin selvittiin :)
Jotenkin oletin että tajusitte sen että ihan läpällä siinä puolin ja toisin kuittailtiin. Mutta vettä sillan alla.