Moderaattoreiden toiminta

Mielestäni taas nuo yksittäiset huhu-ketjut ovat epäonnistunut idea. Kuka päättää, mikä huhu on tarpeeksi luotettava saadakseen oman ketjunsa? Esimerkkinä vaikka tuo Jykän ketju, miehen jota on jo syksystä asti pidetty Tapparan miehenä. Ei logiikkaa.

Itse palaisin yhden mayhemiketjun taktiikkaan, siinä pääsi kunnolla fiilikseen!

Tästä samaa mieltä, että myös ihan yleinen huhu-ketju on hyvä olla. Oma ketju vasta sitten, kun huhu on varteenotettava esim median (ei Seppänen) kautta.

Nyt on kuukauden kakku lusittu. Erikoista kyllä, että minulle ei kerrottu bännin syytä eikä tätä mainittu myöskään bänniketjussa. Erikoista myös se, että ilman aiempaa kurinpitohistoriaa minulle lätkäistiin kuukauden kakku suoraan. Tietääkseni en ole tehnyt niin vakavaa rikkomusta, että tämä olisi oikeudenmukaista mutta turha sitä on enää valittaa.

Mukavaa alkanutta kesää modetiimille ja muille foorumilaisille:ilves:

Nyt on kuukauden kakku lusittu. Erikoista kyllä, että minulle ei kerrottu bännin syytä eikä tätä mainittu myöskään bänniketjussa. Erikoista myös se, että ilman aiempaa kurinpitohistoriaa minulle lätkäistiin kuukauden kakku suoraan. Tietääkseni en ole tehnyt niin vakavaa rikkomusta, että tämä olisi oikeudenmukaista mutta turha sitä on enää valittaa.

Ihmettelinkin, minne mies oli hävinnyt.
Mukavaa että pääsit taas kirjoittelemaan.

No onneksi kuukausi on vain yksi kullin luikaus.

Ihmettelinkin, minne mies oli hävinnyt.
Mukavaa että pääsit taas kirjoittelemaan.
Kyllähän siinä meinasi töissä hulluksi mennä, kun ei päässytkään lukemaan foorumia. Mukavaa saada näinkin lämmin vastaanottothumbsup

Siis eikö bannissa pääse edes lukemaan foorumia?
Ei pääse. Minulla näytti aluksi että ”porttikielto” päättyy 23. Toukokuuta, mutta sitten kun kyseisenä päivänä foorumin avasin, niin porttikielto olikin pidennetty 1. Kesäkuuta saakka. Viime yönä sain vasta ensimmäisen kerran auki, mutta satuin olemaan sangen päihtynyt, joten päätin olla kirjoittamatta vielä tuolloin. Missään vaiheessa ei minulle mitään syytä tälle bännille kerrottu. Olisi mukava kuulla syyt bännille ja kuka minulle lätkäisi suoraan kuukauden kakun. Ilmeisesti olen kyseisen moderaattorin epäsuosiossa.

Ei pääse. Minulla näytti aluksi että ”porttikielto” päättyy 23. Toukokuuta, mutta sitten kun kyseisenä päivänä foorumin avasin, niin porttikielto olikin pidennetty 1. Kesäkuuta saakka. Viime yönä sain vasta ensimmäisen kerran auki, mutta satuin olemaan sangen päihtynyt, joten päätin olla kirjoittamatta vielä tuolloin. Missään vaiheessa ei minulle mitään syytä tälle bännille kerrottu. Olisi mukava kuulla syyt bännille ja kuka minulle lätkäisi suoraan kuukauden kakun. Ilmeisesti olen kyseisen moderaattorin epäsuosiossa.
Aikas raa'alta kuullostaa. En itse ainkaan löytänyt viestiä, mistä irtoaisi kuukausi ensikertalaiselle.
Toki jos ks viesti on poistettu

Siis eikö bannissa pääse edes lukemaan foorumia?

Ingocnito-tilassa pääsee lukemaan.

Kyllähän siinä meinasi töissä hulluksi mennä, kun ei päässytkään lukemaan foorumia. Mukavaa saada näinkin lämmin vastaanottothumbsup
Eikö päässyt edes lukemaan? Olin siinä käsityksessä ettei vain voi laittaa viestiä. Modet ottakkee vastaus tästä rikoksesta ihmiskuntaa vastaan

Eikö päässyt edes lukemaan? Olin siinä käsityksessä ettei vain voi laittaa viestiä. Modet ottakkee vastaus tästä rikoksesta ihmiskuntaa vastaan
Ei auennut koko foorumi. Foorumin pääotsikot näkyi kuin tyhjälle paperille kirjoitettuna, mutta mikään ei auennut.

Ei auennut koko foorumi. Foorumin pääotsikot näkyi kuin tyhjälle paperille kirjoitettuna, mutta mikään ei auennut.
Ohhoh, pitää sitten olla hieman varovaisempi. Tuossa tulisi kyllä hulluksi etenkin jonkun Launchin aikana kuten Luikauksen kohtalo....

Itse en bännejä antanut, mutta kävin lukaisemassa poistettuja viestejä, niin siellä oli ennen bännejä tarrakeskusteluun liittyen kommentti "Jalolla muna syvällä kurkussa" jne.

Eli tuosta kommentista ilmeisesti annettu bänniä. Olisi varmaan varoituskin riittänyt.

Itse en bännejä antanut, mutta kävin lukaisemassa poistettuja viestejä, niin siellä oli ennen bännejä tarrakeskusteluun liittyen kommentti "Jalolla muna syvällä kurkussa" jne.

Eli tuosta kommentista ilmeisesti annettu bänniä. Olisi varmaan varoituskin riittänyt.
No aika kova tuomio kerta heitolla kyllä tuollainen.

Nääh, tuollaisia kusipäisiä kommentteja kun viljelee niin menee kategoriaan ”ihan oma syy”
Kuukauden tuomio ilman varoitusta on aikas rankka.

Ylensä foorumin pahimmat öyhöttäjätkin saavat kahden viikon bännit/kuukauden.

YP:n ei pitäisi silti jaella bännejä oman vitutuksen takia. Tässä oli kyseessä nimimerkki jolla ei historiaa ollut niin suora kuukauden bänni on ilman varoitusta kyllä omasta mielestä liikaa tuossa kohtaa.
Tällaisesta ei ole ollut kysymys. Tutkittiin asiaa ja @Luikaus oli kaksi samanaikaisesti raportoitua viestiä, jossa rikettä oli.

Toinen oli tuo Jaloon liittyvä ja toinen oli toisen käyttäjän uhkailuun liittyvä viesti.

Keskustelimme tästä modeporukalla ja otamme palautteen vastaan sekä pyrimme paremmin lisäämään läpinäkyvyyttä. Olemme pahoillamme siitä, että kommunikointi jäähystä oli todella heikkoa.

Takaisin