Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

jurgen sanoi:
Juu, eikä luovuta tietoja. Selkeää etua siis heille ;), mutta toisaalta mikä tahansa joukkue voi tehdä saman ja varmaan on tehnytkin...
Aivan varmasti onkin tehnyt..tiedä vaikka Ilves ( ei ole tosin näkynyt mitenkään ). Aho vaan jotenkin nyt lipsautti asian julki ;)
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Mitähän sielä Vaasassa nyt oikein puuhataan. Valtosella oli jo valmiiksi 1+1 vielä tämän kauden jälkeenkin. Mitä jos ensi kausi lähtee päin honkia alusta asti, joukkue pyörii jumbona ja pelaajat kyllästyvät Valtosen jatkuvaan vittusaatanan huutamiseen. Kenkää pitäisi antaa ennen kauden puoltaväliä mutta hieno homma maksaa palkkaa kotiin 2.5 vuotta.

Erittäin kummallinen sopimuksen jatko tässä vaiheessa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Elomo teki uuden TPS:n seuraennätyksen eilisessä Blues ottelussa. Eniten peräkkäisiä otteluita ilman suoraa voittoa. Nyt lukema on 20. Onnea Miika!

Lisäksi TPS on hävinnyt 11 kotiottwlua peräkkäin ja saanut näintä vain yhden pisteen. Viimeksi joukkue voitti Ilveksen 3-0 perjantaina 21.11.
 

Topi

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Battery sanoi:
Topi sanoi:
ipa83 sanoi:
Vainonen Saipaan, jotkut seurat ne osaa tehdä pienellä budjetilla hyviä hakuja, ipassa puolestaan utj kiukuttelee twitterissa.

Millä perusteella tämä Mikko Vainonen on hyvä haku? Tällä kaudella jossakin "kinkinnatissa" 27 pelissä tehot 0+4.

Oletko Topi aivan tosissasi?

Mikko Vainonen on isokokoinen oman pään pakki, jonka vahvuudet on sijoittuminen, varmuus ja fyysinen peli. Ja onhan tuo 4 pistettä enemmän kuin meidän kiekollisen pakin Järventien pisteet ja yhtä paljon kuin toisen kiekollisen pakin Mäkisen.

Tämä kaikki ottamatta kantaa olisiko Ilveksen kannattanut olla Vainosen perässä.

Palaan vielä tähän sananvaihtoon. Mikko Vainonen on pelannut SaiPassa nyt seitsemän ottelua tehoin 0+0. Että sellainen vahvistus.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 662
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Vainosen onnistumista ei kylläkään mitata tehopisteillä,joten hän OLISI VOINUT esiintyä hyvinkin noilla 0+0-tehoilla,vaan ei ole,sillä eilen Vainonen ei mahtunut SaiPan kokoonpanoon,mutta esimerkiksi täysi märkäkorva William Mäkinen mahtui.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Topi sanoi:
Palaan vielä tähän sananvaihtoon. Mikko Vainonen on pelannut SaiPassa nyt seitsemän ottelua tehoin 0+0. Että sellainen vahvistus.
Et ehkä ole ihan paras henkilö kritisoimaan muiden arvioita. Vai väitätkö esim edelleen, ettei Zaborsky ole kova pelimies?
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 018
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Battery sanoi:
Elomo teki uuden TPS:n seuraennätyksen eilisessä Blues ottelussa. Eniten peräkkäisiä otteluita ilman suoraa voittoa. Nyt lukema on 20. Onnea Miika!

Lisäksi TPS on hävinnyt 11 kotiottwlua peräkkäin ja saanut näintä vain yhden pisteen. Viimeksi joukkue voitti Ilveksen 3-0 perjantaina 21.11.

Ja kaiken tän jälkeen Elomo vielä katsoo asiakseen ruveta vittuilevaan sananvaihtoon paikallisen median kanssa (eilinen TPS-blues) ottelun pressi.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 576
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10616

Juraj Simek siirtyy Luganoon, pajatso tyhjenee entisestään Turussa.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Ja samassa uutisessa oli Gysberssistäkin maininta että on Ruotsiin menossa.. Minnekähän Lucenius ??
 

Topi

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

VP sanoi:
Topi sanoi:
Palaan vielä tähän sananvaihtoon. Mikko Vainonen on pelannut SaiPassa nyt seitsemän ottelua tehoin 0+0. Että sellainen vahvistus.
Et ehkä ole ihan paras henkilö kritisoimaan muiden arvioita. Vai väitätkö esim edelleen, ettei Zaborsky ole kova pelimies?

En ole en, mutta kun jokin muu kuin Ilves kiinnittää pelaajia niin eräiden mielestä ne ovat aina parempia kuin Ilveksen hankinnat!
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Kukakohan ääliö on keksinyt tuon "Lokomo" -nimen Jokereiden Omark-Koukal-Moses -ketjulle? Ettei vaan olis Antti Mäkinen, ei yllättäisi, se on sen verran kova seppä keksimään mukahauskoja juttuja. Korvat vuotaa verta aina, kun kuulee tuon ketjun nimen, Viasatilla Jokereiden ottelujen selostuksissa Mäkinen ja kommentaattori Antti-Jussi Niemi sitä vähän väliä toistelee. Muista ketjuista kyllä puhutaan ketjun sentterin sukunimellä, tyyliin Kapasen ketju, mutta Koukalin ketju on Lokomo. Harvinaisen huonosti keksitty ketjun lempinimi. Tiedän kyllä, että Lokomo -sana tulee tuon ketjun pelaajien nimikirjaimista, mutta tuokin on kyllä tosi keinotekoisesti haettu, ja miten sana lokomo liittyy noin muuten tuohon ketjuun? Toivottavasti edes joku tuosta ketjusta lähtee ensi kaudeksi pois Jokereista, niin ei voida enää käyttää sitä ketjun nimeä.

Vituttaa muutenkin koko Antti Mäkinen. Olen kuullut Mäkisen useampaankin kertaan selostuksissaan puhuvan vähättelevään sävyyn jääkiekon MM-kisoista, puhunut mm. Skoda-cupista, mutta sitten kun Mäkinen vetää Pelipäivä -henkilökuva-studiota, jossa keskitytään yhden jääkiekkohenkilön haastatteluun (esimerkiksi Raipe oli hiljattain vieraana), niin noissa sillä ei ole munaa puhua vähättelevään sävyyn MM-kisoista jollekin entiselle Leijona-pelaajalle, vaan ennemminkin nuoleskelevaan sävyyn luettelee pelaajan MM-kisasaavutuksia. Kaksinaamaista touhua.

Noin muuten tuosta KHL:stä, onhan noita Jokereiden pelejä tullut tuolta Viasatilta jonkin verran kateltua, mutta lähinnä niin, että pelit ovat olleet taustalla, NHL:n takia Viasatin olen ottanut. Täytyy sanoa, että kun omaa joukkuetta ei KHL:ssä pelaa, niin ei tuo KHL kyllä juuri yhtään kiinnosta, puhutaan mitä vaan "koko Suomen Jokereista", itse ennemmin toivon tappioita Jokereille, kun tavallaan pettivät SM-liigan, kun jättivät SM-liigan. Lisäksi ärsyttää nykyisin Jokereiden fanien ylimielinen suhtautuminen SM-liigaan.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

^ Onko tuo Mäkinen tamperelainen? Täällähän Lokomo tunnetaan vain ja ainoastaan metallialan tehtaana, joka nykyään tuntee nimen Metso Minerals. On valmistanut 100-vuotisen olemassaolonsa aikana mm. vetureita, kaivinkoneita, tiekarhuja ja nykyisin murskaimia. Kehitti ja valmisti myös Mir-sukellusveneet.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Brooks sanoi:
^ Onko tuo Mäkinen tamperelainen? Täällähän Lokomo tunnetaan vain ja ainoastaan metallialan tehtaana, joka nykyään tuntee nimen Metso Minerals. On valmistanut 100-vuotisen olemassaolonsa aikana mm. vetureita, kaivinkoneita, tiekarhuja ja nykyisin murskaimia. Kehitti ja valmisti myös Mir-sukellusveneet.

Mäkinen on sanonut syntyneensä Oulussa, mutta asuneensa melkein koko ikänsä Tampereella, mutten tiedä, onko Mäkinen keksinyt tuon Lokomo-nimen tuolle Koukalin ketjulle. Tiedän toki, että Lokomo on entinen tamperelainen tehdas. Sittenhän tuolle Lokomo-ketjun lempinimelle olisikin jotain ymmärrystä, jos Jokerit olisi Tampereelta. Mutta miten tuon lokomo-sana liittyy Koukalin ketjuun (muuten kuin nimikirjaimiltaan), vai liittyykö mitenkään?
 

Taverney

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

bruttokansantuote sanoi:
Kukakohan ääliö on keksinyt tuon "Lokomo" -nimen Jokereiden Omark-Koukal-Moses -ketjulle? Ettei vaan olis Antti Mäkinen, ei yllättäisi, se on sen verran kova seppä keksimään mukahauskoja juttuja. Korvat vuotaa verta aina, kun kuulee tuon ketjun nimen, Viasatin KHL-lähetyksissä Mäkinen ja Antti-Jussi Niemi sitä vähän väliä toistelee. Muista ketjuista kyllä puhutaan ketjun sentterin sukunimellä, tyyliin Kapasen ketju, mutta Koukalin ketju on Lokomo. Harvinaisen huonosti keksitty ketjun lempinimi. Tiedän kyllä, että Lokomo -sana tulee tuon ketjun pelaajien nimikirjaimista, mutta tuokin on kyllä tosi keinotekoisesti haettu, ja miten sana lokomo liittyy noin muuten tuohon ketjuun? Toivottavasti edes joku tuosta ketjusta lähtee ensi kaudeksi pois Jokereista, niin ei voida enää käyttää sitä ketjun nimeä.

Vituttaa muutenkin koko Antti Mäkinen. Olen kuullut Mäkisen useampaankin kertaan selostuksissaan puhuvan vähättelevään sävyyn jääkiekon MM-kisoista, puhunut mm. Skoda-cupista, mutta sitten kun Mäkinen vetää Pelipäivä -henkilökuva-studiota, jossa keskitytään yhden jääkiekkohenkilön haastatteluun (esimerkiksi Raipe oli hiljattain vieraana), niin noissa sillä ei ole munaa puhua vähättelevään sävyyn MM-kisoista jollekin entiselle Leijona-pelaajalle, vaan ennemminkin nuoleskelevaan sävyyn luettelee pelaajan MM-kisasaavutuksia. Kaksinaamaista touhua.

Noin muuten tuosta KHL:stä, onhan noita Jokereiden pelejä tullut tuolta Viasatilta jonkin verran kateltua, mutta lähinnä niin, että pelit ovat olleet taustalla, NHL:n takia Viasatin olen ottanut. Täytyy sanoa, että kun omaa joukkuetta ei KHL:ssä pelaa, niin ei tuo KHL kyllä juuri yhtään kiinnosta, puhutaan mitä vaan "koko Suomen Jokereista", itse ennemmin toivon tappioita Jokereille, kun tavallaan pettivät SM-liigan, kun jättivät SM-liigan. Lisäksi ärsyttää nykyisin Jokereiden fanien ylimielinen suhtautuminen SM-liigaan.
Voimia sulle. Isot on murheet. Itseäni huolettaa niin paljon ilveksen nykytila että en jaksa stressata siitä että jokerit pärjää khl:ssä. Moni varmaan vierastaa ajatusta "koko suomen joukkueesta", enkä minäkään sellaisena jokereita pidä. Silti, haluttiin tai ei, venäjällä Jokerit ovat "se suomalainen joukkue" jonka venäläiset mieltävät suomen joukkueeksi. En pysty siitä olemaan pahoillani että suomalainen joukkue pärjää Khl:ssä pienellä budjetilla ja toivon että Jokerit pysyvä KHLssä, koska en kaipaa liigaan tuollaista ostojoukkuetta.
Jokerit petti liigan? Tekeekö liigalle pahaa se että helsingistä jossa oli kaksi liigajoukkuettta, toinen lähtee ja liigasta poistuu joukkue joka vuodesta toiseen yrittää ostaa mestaruuden? Oletko siis sitä mieltä että liigassa pitäisi olla enemmän joukkueita? Suomen jääkiekkoliito ja Kummola pilaavat sekä liigan että mestiksen tuolla täysin aivottomalla touhullaan. Liigan joukkuemäärää lisätään vaikka sitä pitäisi vähentää. Riittääkö kookoolle liigatason pelaajia ensivuonna kun niitä ei riittänyt sportillekkaan tänävuonna. Mestikseen nousee suomisarjajoukkueita. Sekö on hyvä?
Mitä tulee Lokomoon, itseäni ärsyttää paljon enemmän kerrassaan typerät lempinimet ilvespelaajista tällä foorumilla. Kaiken maailman huurteiset yms.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Taverney sanoi:
bruttokansantuote sanoi:
Kukakohan ääliö on keksinyt tuon "Lokomo" -nimen Jokereiden Omark-Koukal-Moses -ketjulle? Ettei vaan olis Antti Mäkinen, ei yllättäisi, se on sen verran kova seppä keksimään mukahauskoja juttuja. Korvat vuotaa verta aina, kun kuulee tuon ketjun nimen, Viasatin KHL-lähetyksissä Mäkinen ja Antti-Jussi Niemi sitä vähän väliä toistelee. Muista ketjuista kyllä puhutaan ketjun sentterin sukunimellä, tyyliin Kapasen ketju, mutta Koukalin ketju on Lokomo. Harvinaisen huonosti keksitty ketjun lempinimi. Tiedän kyllä, että Lokomo -sana tulee tuon ketjun pelaajien nimikirjaimista, mutta tuokin on kyllä tosi keinotekoisesti haettu, ja miten sana lokomo liittyy noin muuten tuohon ketjuun? Toivottavasti edes joku tuosta ketjusta lähtee ensi kaudeksi pois Jokereista, niin ei voida enää käyttää sitä ketjun nimeä.

Vituttaa muutenkin koko Antti Mäkinen. Olen kuullut Mäkisen useampaankin kertaan selostuksissaan puhuvan vähättelevään sävyyn jääkiekon MM-kisoista, puhunut mm. Skoda-cupista, mutta sitten kun Mäkinen vetää Pelipäivä -henkilökuva-studiota, jossa keskitytään yhden jääkiekkohenkilön haastatteluun (esimerkiksi Raipe oli hiljattain vieraana), niin noissa sillä ei ole munaa puhua vähättelevään sävyyn MM-kisoista jollekin entiselle Leijona-pelaajalle, vaan ennemminkin nuoleskelevaan sävyyn luettelee pelaajan MM-kisasaavutuksia. Kaksinaamaista touhua.

Noin muuten tuosta KHL:stä, onhan noita Jokereiden pelejä tullut tuolta Viasatilta jonkin verran kateltua, mutta lähinnä niin, että pelit ovat olleet taustalla, NHL:n takia Viasatin olen ottanut. Täytyy sanoa, että kun omaa joukkuetta ei KHL:ssä pelaa, niin ei tuo KHL kyllä juuri yhtään kiinnosta, puhutaan mitä vaan "koko Suomen Jokereista", itse ennemmin toivon tappioita Jokereille, kun tavallaan pettivät SM-liigan, kun jättivät SM-liigan. Lisäksi ärsyttää nykyisin Jokereiden fanien ylimielinen suhtautuminen SM-liigaan.
Voimia sulle. Isot on murheet. Itseäni huolettaa niin paljon ilveksen nykytila että en jaksa stressata siitä että jokerit pärjää khl:ssä. Moni varmaan vierastaa ajatusta "koko suomen joukkueesta", enkä minäkään sellaisena jokereita pidä. Silti, haluttiin tai ei, venäjällä Jokerit ovat "se suomalainen joukkue" jonka venäläiset mieltävät suomen joukkueeksi. En pysty siitä olemaan pahoillani että suomalainen joukkue pärjää Khl:ssä pienellä budjetilla ja toivon että Jokerit pysyvä KHLssä, koska en kaipaa liigaan tuollaista ostojoukkuetta.
Jokerit petti liigan? Tekeekö liigalle pahaa se että helsingistä jossa oli kaksi liigajoukkuettta, toinen lähtee ja liigasta poistuu joukkue joka vuodesta toiseen yrittää ostaa mestaruuden? Oletko siis sitä mieltä että liigassa pitäisi olla enemmän joukkueita? Suomen jääkiekkoliito ja Kummola pilaavat sekä liigan että mestiksen tuolla täysin aivottomalla touhullaan. Liigan joukkuemäärää lisätään vaikka sitä pitäisi vähentää. Riittääkö kookoolle liigatason pelaajia ensivuonna kun niitä ei riittänyt sportillekkaan tänävuonna. Mestikseen nousee suomisarjajoukkueita. Sekö on hyvä?
Mitä tulee Lokomoon, itseäni ärsyttää paljon enemmän kerrassaan typerät lempinimet ilvespelaajista tällä foorumilla. Kaiken maailman huurteiset yms.

No voi voi, voimia sulle, kun näköjään provosoiduit kirjoituksestani. Isot on murheet? Luuletko, että nämä ovat minulle isoja murheita? ;D Heti, jos mainitsee jostakin asiasta joka vituttaa, niin heti luulet, että nämä mainitsemani asiat ovat minulle isoja murheita. ;D Eli näköjään väärin vitutettu. Jos mainitsen näiden asioiden minua vituttavan, niin miten luulet, että ne vituttaisivat/stressaisivat minua enemmän, kuin Ilveksen asiat? Jos mä nyt menisin kirjoittamaan viestin, jossa kirjoittaisin, mitkä kaikki asiat minua Ilveksessä vituttaa, niin sekin olisi mielestäsi varmaan väärin vitutettu, koska minä. Mutta nyt, kun en vittuuntunutkaan Ilveksestä, vaan vittuunnuin muista asioista, niin nyt sitten kirjoitat, että "Itseäni huolettaa niin paljon ilveksen nykytila että en jaksa stressata siitä että jokerit pärjää khl:ssä."

Kyllähän Jokereita on ainakin epävirallisesti markkinoitu koko Suomen joukkueena, ja jotkut sitä sellaisena pitää. Ja mulle on oikeastaan hälläväliä, miten Jokerit pärjää KHL:ssä, ei hetkauta suuntaan, eikä toiseen, mutta jos pitää valita, niin mieluummin häviävät, kuin voittavat. Ja kuten totesin, niin lisäksi ärsyttää nykyisin Jokereiden fanien ylimielinen suhtautuminen SM-liigaan.

En ole sitä mieltä, että Liigassa pitäisi olla enemmän joukkueita, vaan olen sitä mieltä, että Liigassa pitäisi olla juuri ne joukkueet, jotka siellä oli viime kaudellakin, Jokerit mukaan lukien. Tai sitten oltaisiin jatkettu Liigaa tästä kaudesta eteenpäin 13 joukkueella Jokereiden lähdön myötä, kun ne nyt kerta lähti pois Liigasta, mutta Sportia ei olisi pitänyt nostaa. Ei näitä keinotekoisia Sportin nostoja.

Ja kyllä Liigalle teki pahaa, että Jokerit lähti Liigasta, jälleen yksi saman kaupungin aito paikallistaistelupari vähemmän. Ja kyllä kaikesta on huomannut, että Liigaa ja Liigaseuroja on ärsyttänyt Jokereiden poislähtö Liigasta.

Vähän tuntuu siltä, että haluat ja yrität nyt väenväkisin eri mieltä olemisen ilosta olla eri mieltä kanssani näistä asioista, koska kirjoittajana olen minä, kun aiemminkin olet vittuuntunut minulle palstalla. Hakemalla haettuja nuo sinun vastaväitteesi. Olet haukkunut minua trolliksi, mutta kukakohan se trolli tässä on.

Mee lukeen Jatkoajan vitutusketjua, kyllä siellä on monasti vielä pienempiä vitutuksen aiheita, kuin mitä äsken tässä ketjussa mainitsin. Mene sinne sanoon kaikille, että "isot on murheet".

Ootko muuten joku Antti Mäkisen fani, oliko Mäkisen haukkuminenkin väärin vitutettu? Onko Mäkisen kaksinaamaisuus sinusta OK?
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Brooks sanoi:
^ Onko tuo Mäkinen tamperelainen? Täällähän Lokomo tunnetaan vain ja ainoastaan metallialan tehtaana, joka nykyään tuntee nimen Metso Minerals. On valmistanut 100-vuotisen olemassaolonsa aikana mm. vetureita, kaivinkoneita, tiekarhuja ja nykyisin murskaimia. Kehitti ja valmisti myös Mir-sukellusveneet.

On täysin tamperelainen, vaikka Oulussa onkin syntynyt. Syystä että, isänsä pelasi Kärpissä silloin, Mäkisen Pekka. Voi hyvinkin sitä kautta repiä lempinimen LoKoMolle, mutta voi myös juontaa juurensa sanaan Lokomotiv, joka on monella eri kielellä veturi ja tietysti KHL-joukkue Lokomotiv Jaroslavlin nimi, itse ainakin rinnastan lokomotiv sanan usein Venäjään. Pekka Mäkinen muuten voitti "muutaman" mitalin Ilveksessä ja tapparassa, "pari" enemmän tapparassa. Antti Mäkinen kuului nuorempana tapparan -79 ikäluokkaan, josta ponnisti monia liigapelureita, kuten Miikka Männikkö ja Mika Noronen muutamia nimiä mainitakseni.

Harmi, että Mäkinen herättää joissakin pahaa tunnetta, itse pidän mieheä Suomen parhaimpiin tai nykyisin varmaankin parhaana jääkiekkoselostajana. Itse en ymmärrä, miksi ketjun lempinimen sanominen aiheuttaa pahaa oloa, kyllähän useinkin hieman tunnetumpia ketjuja kutsutaan lempinimillä. Tupu, Hupu ja Lupu, Teletappi, Finnish Sandwich jne.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 662
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Pekka Mäkinen on myös yksi historian ensimmäisistä Tampereen pettureista,eli suoraan Ilveksestä Tapparaan tai päinvastoin siirtyneistä pelaajista.Ei tuossa joukossa vieläkään taida hirveän montaa pelaajaa olla,Pasi Marjamäki tietysti uusimpana (Kallela rajatapaus,koska pelasi LeKissä,joskin oli Tapparan sopimuspelaaja),mutta Mäkisen siirtyessä ei ollut vielä kuin yhden käden sormilla laskettava määrä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös