El Reino sanoi:Tapparan CHL-pelin mainos teemalla "Koko Pirkanmaan joukkue" on melko heikkotasoinen viritelmä. Itse katsoin ekalla silmäyksellä, että onko taas tulossa joku väsynyt hyväntekeväisyystempaus.
Westerlundhan sanoi edellisen Jokeri visiitin jälkeen ettei enään valmenna kuin pesteissä joissa kokee olevan jotain mielenkiintoa ja haastetta. Leijonat ja khl Jokerit on ilmeisesti sellaisia tarjonnut.Jikomn sanoi:Westerlundia arvostetaan jenkeissä melko paljon hyvän olympiamenestyksen takia, ja joissain huhuissa ja ehkä vain suomalaisten fantasioissa hänestä puhutaan Florida Panthersin päävalmentajaa ensi kaudesta lähtien. Nää nyt on näitä, mutta en usko että Erkan ura päättyy tai edes pitää välivuotta kahden hyvän jokerivuoden ja olympia pronssin jälkeen.
Uutisen mukaan paikkaa tuon pari viikkoa loukkaantumisesta toipuvaa Gregory Mauldinia. Varmaan ihan hyvä paikka näyttää osaamistaan mm. Sveitsin rahaseuroille.bulftrik sanoi:Sekä Zach Hamill siirtyy Sveitsiin, Gottéronin joukkueeseen. Kahden viikon sopimus kyseessä(?).
http://www.eliteprospects.com/t.php?id=247331
El Reino sanoi:Tapparan CHL-pelin mainos teemalla "Koko Pirkanmaan joukkue" on melko heikkotasoinen viritelmä. Itse katsoin ekalla silmäyksellä, että onko taas tulossa joku väsynyt hyväntekeväisyystempaus.
toskala sanoi:El Reino sanoi:Tapparan CHL-pelin mainos teemalla "Koko Pirkanmaan joukkue" on melko heikkotasoinen viritelmä. Itse katsoin ekalla silmäyksellä, että onko taas tulossa joku väsynyt hyväntekeväisyystempaus.
Itse mietin että olisiko tässä yritys kääntää positiiviseksi energiaksi tämä Ilves-fanien Mouhijärvi-naljailut. Eli muistuttaa että Tappara ei ole vaan tamperelaisten joukkue.
toskala sanoi:El Reino sanoi:Tapparan CHL-pelin mainos teemalla "Koko Pirkanmaan joukkue" on melko heikkotasoinen viritelmä. Itse katsoin ekalla silmäyksellä, että onko taas tulossa joku väsynyt hyväntekeväisyystempaus.
Itse mietin että olisiko tässä yritys kääntää positiiviseksi energiaksi tämä Ilves-fanien Mouhijärvi-naljailut. Eli muistuttaa että Tappara ei ole vaan tamperelaisten joukkue.
Oksettavin taklaus hetkeen mitä on tullut nähtyä. Saas nähdä montako peliä Semir saa pelikieltoa.Battery sanoi:Ässien KHL-tähti Semir Ben Ladenin Kokkalan päähän kohdistunut taklaus: https://youtu.be/I9DyVzXToJg?t=228
Hyppy ja suoraa päähän. Eikö olisi karkoitus Tunisiaan jo paikallaan?
#13 sanoi:Rockya saattaa vähän kuumottaa, ja tuskin jää tähän (gratton, masi etc.)....
IlvesSince92 sanoi:#13 sanoi:Rockya saattaa vähän kuumottaa, ja tuskin jää tähän (gratton, masi etc.)....
Hei Masia ei voi edes samassa lauseessa mainita bensaimurin tai grattonien kanssa. Masi todennäköisesti pelaa tällä kaudella EHT pelejäkin, jos pysyy kunnossa.
Vastenmielinen taklaus. Mutta myös kommenttisi on tuon lopun osalta valitettavan vastenmielinen. Miksi suomalainen pitäisi karkoittaa Tunisiaan? Jääkiekkopelin vuoksi?Battery sanoi:Ässien KHL-tähti Semir Ben Ladenin Kokkalan päähän kohdistunut taklaus: https://youtu.be/I9DyVzXToJg?t=228
Hyppy ja suoraa päähän. Eikö olisi karkoitus Tunisiaan jo paikallaan?
IlvesSince92 sanoi:#13 sanoi:Rockya saattaa vähän kuumottaa, ja tuskin jää tähän (gratton, masi etc.)....
Hei Masia ei voi edes samassa lauseessa mainita bensaimurin tai grattonien kanssa. Masi todennäköisesti pelaa tällä kaudella EHT pelejäkin, jos pysyy kunnossa.
Baloun sanoi:IlvesSince92 sanoi:#13 sanoi:Rockya saattaa vähän kuumottaa, ja tuskin jää tähän (gratton, masi etc.)....
Ei niin, muut tappelee, Masi vetää kuolleesta kulmasta niitin päähän.
Masi ja EHT ei enää kuulu samaan lauseeseen.
Tämän vedon voin ottaa kiinni. Tuskin tosin pelaa edes ehjää kautta, sen verran Masin pelityylillä "sattuu ja tapahtuu".IlvesSince92 sanoi:Jos pelaa ehjää kautta niin varmasti puhutaan samassa lauseessa. Kattomaan vaan