Brooks sanoi:Case Ryan on esimerkki siitä, että kannattaa varoa veteraani-ikäisiä pohjoisamerikkalaisia, joilla ei ole enää sen suurempaa urheilullista kunnianhimoa.
El Reino sanoi:Brooks sanoi:Case Ryan on esimerkki siitä, että kannattaa varoa veteraani-ikäisiä pohjoisamerikkalaisia, joilla ei ole enää sen suurempaa urheilullista kunnianhimoa.
Tämä ei luonnollisestikaan ole kiinni kansallisuudesta, vaan ylipäätään pitää varoa leipäpappeja.
Masce sanoi:Mikkelin Jukurit vahvisti tiedotustilaisuudessa Liiga-taipaleensa alkavan odotetusti Risto Dufvan (3v) ja Ville Niemisen (2+?v) alaisuudessa.
bulftrik sanoi:MTV:n mukaan Jokereille kevyet 13 miljoonaa turskaa ensimmäisestä KHL-kaudesta. Ei se nyt varmaan niin mustavalkoista ole kun näyttää, mutta komea on lukema.
http://m.mtv.fi/sport/jaakiekko/khl/artikkeli/jokerien-khl-avauskaudesta-miljoonien-eurojen-tappiot-tassa-syyt/5318186
Brooks sanoi:luodakseen siten illuusion jostakin suuresta koko kansan KHL- ja Jokerit-huumasta.
Tarinankertoja sanoi:Brooks sanoi:luodakseen siten illuusion jostakin suuresta koko kansan KHL- ja Jokerit-huumasta.
Ja kieltämättä siinä onnistuen.. ainakin paremmin kukn itse odotin. Jatko vaatii suomalaispelaajarungon säilymistä ja menestystä. jatkuvuus näyttää nyt hyvältä , mutta missävaiheessa se asema on vakiintunut niin, että voi pelitapahtuman hinnottelua nostaa, jäö nähtäväx.
VP sanoi:Kalpan Jokela ja Hpk:n Hahl sairastuvalle:
http://yle.fi/urheilu/sm-liigassa_huonojen_uutisten_tiistai__useampi_kapteeni_sairastuvalle/8324664
Topi sanoi:En minä Tapparaa sääli mutta onhan joukkueen ohjelma tällä viikolla ihan "sairas". Tiistaina Tappara pelasi Tsekissä. Joku kertoi että matkaan sisältyi neljän tunnin bussimatka. Sitten lento Suomeen. Tänään joukkue matkustaa Kouvolaan. Tai enhän minä tiedä ovatko jääneet johonkin lähettyville yöksi? Huomenna sitten onkin kotipeli Tepsiä vastaan. Siis kolme peliä neljään päivään. Viimeistään huomenna kannattaa siis veikkaajien lyödä roponsa Tepsi voitolle! Eihän tuollaista kukaan kestä.
LuikuriTattinen sanoi:Pakko kyllä myöntää, että Patrik Laine on kyllä yksi tulevaisuuden huippuja, tai ainakin laukaus on hyvä. Komean maalin teki edellisessä Blues pelissä ja juuri KooKoota vastaan laukoi sellaisen ranteen, ettei hetkeen olla nähty.
Topi sanoi:En minä Tapparaa sääli mutta onhan joukkueen ohjelma tällä viikolla ihan "sairas". Tiistaina Tappara pelasi Tsekissä. Joku kertoi että matkaan sisältyi neljän tunnin bussimatka. Sitten lento Suomeen. Tänään joukkue matkustaa Kouvolaan. Tai enhän minä tiedä ovatko jääneet johonkin lähettyville yöksi? Huomenna sitten onkin kotipeli Tepsiä vastaan. Siis kolme peliä neljään päivään. Viimeistään huomenna kannattaa siis veikkaajien lyödä roponsa Tepsi voitolle! Eihän tuollaista kukaan kestä.