Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Tupsukorva35 sanoi:
Artsi sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
29.11. Jokerit-Tappara: Ylivoimaa edeltää Ville Niemisen kyseenalainen jäähy. Ylivoimalla Moses huitaisee Barkovia viikate-iskulla käsille ja syntyy ratkaisumaali. Tästä ei vielä videota.

Ei minua tietenkään naapurin häviö haittaa, mutta panee vihaksi tämä Narrien suosiminen.

Nyt Pelicans tarjoaa meille mahdollisuutta tulla ohi. Nyt tämä pitää Ilveksen käyttää. Ei Pelsut loputtomiin ota turpaan.
Miten se Villen jäähy vaikutti tuohon maaliin kun se loppui melkein 2 min aiemmin? http://www.sm-liiga.fi/ottelut/raportti/37705.html

Jahas. Jatkoajan keskusteluista sai toisenlaisen kuvan. Katsotaan ensi kerralla liigan sivuilta.

Tuosta huitaisusta piti viheltää Mosekselle jäähy. Yllättäen sitä ei vihellettyä saatu.

Kyllä liigassa on paskat tuomarit.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

HeGe41 sanoi:
Tuosta huitaisusta piti viheltää Mosekselle jäähy. Yllättäen sitä ei vihellettyä saatu.

Kyllä liigassa on paskat tuomarit.
Minä en ole nähnyt kuin tuon tilanteen, missä Barkovilta vietiin takakarvauksella kiekko ja se ei minusta ollut mitenkään jäähyn arvoinen. Siis tilanne, mistä tuo Jokerien voittomaali syntyi.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Tuosta huitaisusta piti viheltää Mosekselle jäähy. Yllättäen sitä ei vihellettyä saatu.

Kyllä liigassa on paskat tuomarit.
Minä en ole nähnyt kuin tuon tilanteen, missä Barkovilta vietiin takakarvauksella kiekko ja se ei minusta ollut mitenkään jäähyn arvoinen. Siis tilanne, mistä tuo Jokerien voittomaali syntyi.

Mistäs päivämäärästä lähtien takakarvaus on tarkoittanut kovaa lyöntiä kiekollisen käsille? Itse olen ymmärtänyt, että takakarvaus tarkoittaa kiekon riistämistä kovalla luistelulla sekä hyvällä ja aktiivisella mailapelillä (lue: kiekollisen mailan nostaminen, mahdollisesti mailaan napauttaminen...)
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

HeGe41 sanoi:
Mistäs päivämäärästä lähtien takakarvaus on tarkoittanut kovaa lyöntiä kiekollisen käsille? Itse olen ymmärtänyt, että takakarvaus tarkoittaa kiekon riistämistä kovalla luistelulla sekä hyvällä ja aktiivisella mailapelillä (lue: kiekollisen mailan nostaminen, mahdollisesti mailaan napauttaminen...)
En kinaamaan asiasta ala, mutta kerran TV:stä katsottuna tuo oli minusta juurikin se "mailaan napauttaminen" ja sekin sivulta päin, eikä päältä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Mistäs päivämäärästä lähtien takakarvaus on tarkoittanut kovaa lyöntiä kiekollisen käsille? Itse olen ymmärtänyt, että takakarvaus tarkoittaa kiekon riistämistä kovalla luistelulla sekä hyvällä ja aktiivisella mailapelillä (lue: kiekollisen mailan nostaminen, mahdollisesti mailaan napauttaminen...)
En kinaamaan asiasta ala, mutta kerran TV:stä katsottuna tuo oli minusta juurikin se "mailaan napauttaminen" ja sekin sivulta päin, eikä päältä.

Enkä minä ota tätä kinaamisena. Kiinnostaa vain ihan harrastuksen puolesta tietää, että kuinka ihmiset osaavat nähdä tilanteet niin kovin erilailla.

www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/smliiga/uutiset.shtml/2012/11/1666100/barkov-menetti-kiekon-tapparalle-kylma-suihku-paatossekunneilla

Ei sillä ole väliä, että tuleeko lyönti sivulta vai päältä. Osumakohta ratkaisee. Nyrkkisääntö on yksinkertainen: osuma saa tulla alemman käden alapuolelle eikä lyönti saa olla kova.

Tässä tapauksessa osuma tulee liian korkealle sekä on liian kova.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 756
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Suikkasella alkaa vähemmän yllättäen kuupassa kiristämään. Kommentit Blues tappion jälkeen:

- Taas ollaan finaalissa. Jumbofinaalissa, saatana. En tiedä mitä tehtiin erätauolla, vai onko valmentajat niin vitun tyhmiä, että antavat huonoja ohjeita. Jos joku haluaa näyttää ovea, niin sitten näyttää ovea. Jos jonkun Jésuksen löytää, joka saa tämän joukkueen pelaamaan paremmin, niin sitten kannattaa vaihtaa valmentajaa helvetin äkkiä. Voi olla vaan vähän vaikeaa.

;D
 

merkkari

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Suikkanen alkaa naulaan omaa arkkuaan noila lausunnoilla. Ihan kuin Juupekin aikanaan. Kun syy löytyy joukkueesta vaikka puolijoukkuetta on kohta vaihdettu ja maalilla on ollu stanley cup voittajaa niin eiköhän homma ala oleen lahessa paketissa. Veikkaan että jos Pelsut ottaa Ipalta pataan niin maanantaina ei Suikka oo enää Lahessa valmentajan roolissa. Saa nähä :)
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
418
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2012112916392789_sm.shtml

Ja näin Suikkanen on ilmeisesti lähdössä pois Lahdesta. Ilvekseen Raipen opettajaksi??
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 602
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Ilvesfan sanoi:
http://www.iltalehti.fi/smliiga/2012112916392789_sm.shtml

Ja näin Suikkanen on ilmeisesti lähdössä pois Lahdesta. Ilvekseen Raipen opettajaksi??

Voisin kohtalaisen summan lyödä vetoa, että Suikkasen osoite ensi kaudella löytyy Turusta.
 

minzu85

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

En halua nyt kenenkään varpaille taas astua, mutta en ymmärrä ittekkään mikä kohu tuossa Jokerit-Tappara pelistä tuli kun se oli minusta ainenkin aika selvä mailan napauttaminen, josta ei pidäkkään jäähyä tulla.

Hyvin Kekäläinen sanoo iltalehdessä :)
"Mistä vitusta se käy kuumana? Siitäkö, että he kahvasivat 60 minuuttia? Kekäläinen puhisi."

Toi Rautakorpi kiekko on kyllä just tota....Toivottavasti miestä ei IKINÄ erehdytä päästämään maajoukkueen tehtäviin.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 292
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

HeGe41 sanoi:
Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Mistäs päivämäärästä lähtien takakarvaus on tarkoittanut kovaa lyöntiä kiekollisen käsille? Itse olen ymmärtänyt, että takakarvaus tarkoittaa kiekon riistämistä kovalla luistelulla sekä hyvällä ja aktiivisella mailapelillä (lue: kiekollisen mailan nostaminen, mahdollisesti mailaan napauttaminen...)
En kinaamaan asiasta ala, mutta kerran TV:stä katsottuna tuo oli minusta juurikin se "mailaan napauttaminen" ja sekin sivulta päin, eikä päältä.

Enkä minä ota tätä kinaamisena. Kiinnostaa vain ihan harrastuksen puolesta tietää, että kuinka ihmiset osaavat nähdä tilanteet niin kovin erilailla.

www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/smliiga/uutiset.shtml/2012/11/1666100/barkov-menetti-kiekon-tapparalle-kylma-suihku-paatossekunneilla

Ei sillä ole väliä, että tuleeko lyönti sivulta vai päältä. Osumakohta ratkaisee. Nyrkkisääntö on yksinkertainen: osuma saa tulla alemman käden alapuolelle eikä lyönti saa olla kova.

Tässä tapauksessa osuma tulee liian korkealle sekä on liian kova.
Pakko olla HeGen kanssa samaa mieltä. Itsekin olen antanut lukuisia jäähyjä juuri sen tähden, että lyönti osuu käsille. Tässä tapauksessa rangaistus huitomisesta olisi ollut oikea tuomio. Noissa lyönneissä pahimmillaan murtuu sormia, joten ei tämä ole ihan turhaa lässytystä.
 

Hermis

Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Suikkanen ei pelkää potkuja. http://www.iltalehti.fi/smliiga/2012112916392677_sm.shtml

- Jos joku haluaa näyttää mulle ovea niin sitten näyttää. Jos jonkun Jésuksen löytää joka saa tämän joukkueen pelaamaan paremmin niin äkkiä hänet kannattaa ottaa. Voi vain olla aika vaikeaa, Suikkanen sanoi Blues-pelin jälkeen.

Pelicansin kaikki hankinnat - niin ulkomaalaiset kuin kotimaisetkin - ovat olleet täydellisiä floppeja.

- On valmentajan tehtävä saada miehet pelaamaan. Sama se on formuloissa: kuskin on saatava auto kulkemaan. Mutta totuus on, ettei Minardi mene yhtä kovaa kuin Ferrari, Suikkanen totesi.

Alkaa puheet olemaan sitä luokkaa, ettei paluuta kohta ole.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 641
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Noma sanoi:
Voisin kohtalaisen summan lyödä vetoa, että Suikkasen osoite ensi kaudella löytyy Turusta.
Vaihtoehtojen joukkoon kun lisätään HIFK, niin ollaan saletissa.
 

Tammi 30

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
480
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Viisas mies jos on valitsee Hifkin. Siellä ura voi lähteä uuteen nousuun turussa ei todellakaan.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 292
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Frölunda vapautti Matt Duchenen. Olisko kiinnostusta?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12571
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Tero sanoi:
Noma sanoi:
Voisin kohtalaisen summan lyödä vetoa, että Suikkasen osoite ensi kaudella löytyy Turusta.
Vaihtoehtojen joukkoon kun lisätään HIFK, niin ollaan saletissa.

Jos Suikkanen järjestää puheillaan itselleen potkut ja jos HIFK jonkin kummallisen sattuman kautta sattuisi vapauttamaan samoihin aikoihin Sormusen tehtävistään, yhtälö olisi valmis jo tämän kauden aikana.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 639
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Simma sanoi:
Frölunda vapautti Matt Duchenen. Olisko kiinnostusta?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12571

Ehkä tää just ja just mahtuis meidän kovaan sentteri osastoon :)
 

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
503
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Ikurin Vire sanoi:
Simma sanoi:
Frölunda vapautti Matt Duchenen. Olisko kiinnostusta?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12571

Ehkä tää just ja just mahtuis meidän kovaan sentteri osastoon :)

Pitäskö ostaa pari Petri support -paitaa lisää ? :p
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Ylös tämäkin. SaiPa ei pelaa tällä kaudella välierissä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös