Vaikken kuulukaan sisäpiiriin, olen kuullut luotettavalta neljännen tai viidennen käden lähteeltä, että pelitapaskeptikkojen seura on laittanut pillit pussiin, koska he alkoivat epäillä olemassaolonsa tarkoitusta. Niin ikään pelievoluutiokriitikkojen kerho on lakkauttanut toimintansa, koska jäsenistön enemmistö kasvoi kuluneen vuoden koettelemuksissa niin itsekriittiseksi. Olen myös antanut kertoa itselleni, että kaikkein kovapäisimmät fundamentalistit aikovat jatkaa toimintaansa jonkinlaisena epämuodollisena verkostona, ja ainakin jotkut suunnittelevat siirtävänsä yhteydenpidon Ilvesfoorumille, koska tämä on ainoa paikka, jossa heillä vielä on joitakin ymmärtäjiä ja sielunkumppaneita.
Olen myös kuullut vihiä siitä, että Hämeenlinnan suunnalta olisi tulossa jonkin verran täydennystä: ne, joiden mielestä sijat 10-11 olisivat olleet HPK:lle ihan hyvä sijoitus, koska asiantuntijat sijoittivat Kerhon usein jopa Ilveksen alapuolelle, ja koska HPK:lla on valtavasti velkaa eikä ensinkään vetovoimaa, koska pelaajabudjetti oli niin pieni, suurimmat tähdet lähtivät ja joukkue jouduttiin kokoamaan pitkältä takamatkalta. Tämä pieni joukko on syystä tai toisesta tullut siihen johtopäätökseen, että Ilvesfoorumilta he löytäisivät samalla tavalla ajattelevia Ilves-faneja.