Torski
Tähtipelaaja
Sori mut on mennyt aivan ohi, mitä tässä on Ipalta kopioitu?
Katso vaikka tämä niin tiedät.
Taitaa olla ihan oman mediatiimin tuotoksia.Olisko sama firma tehnyt ne? Leikkaa, liimaa.
Ilveksen herkuttelut napattu täyden hallin tunnelmasta ja kaikki materiaali autenttista. Tapparan katsomoissa tyhjiä paikkoja ja viimeinen ylävitonen tehty mainosta varten tyhjässä hallissa.
Ei ne tuota mainostusta osaa, aina olleet todella surkeita. Onhan se "Tappara on terästä"-laulukin junttiuden multihuipentuma.
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei tuo meidän "We Are the Kings" mikään "Bohemian Rhapsody" ole. Hyvän kannatuslaulun pitää olla juuri sopivan juntti ja yksinkertainen ja sellainen mitä itse rallattelee hyvillä mielin ja vastustaja kuuntelee hammasta purren ja kiukkua nieleskellen.
Lukolla on helvetin hyvä molari tandemi vielä kaiken lisäksi.Itse en nyt ihan ymmärrä tätä Lukon hypetystä, johtuuko sitten vain siitä että ainut Joukkue joka tällä hetkellä tekee hieman nimekkäämpiä hankintoja. Mutta jos verrataan Ilvekseen, niin yksi kova sentteri Ipalle, niin ollaan vähintään rinnalla, koska puolustus on kiven kova.
Onneks meillä on leppi ja antonen niin ei hätää. Kopo tolppien välissä, all good!
jos meinataan kuuden joukossa olla niin kehitysaskelia vaaditaan vielä akselilta joona ikonen, saarela ja vainionpää etenkin. Mikäli änäri starttais vasta joulu-tammikuussa oliskohan meidän mahdollista saada eräs tsekki maaliin vielä yheks kaudeks!
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei tuo meidän "We Are the Kings" mikään "Bohemian Rhapsody" ole. Hyvän kannatuslaulun pitää olla juuri sopivan juntti ja yksinkertainen ja sellainen mitä itse rallattelee hyvillä mielin ja vastustaja kuuntelee hammasta purren ja kiukkua nieleskellen.
No We Are The Kings nyt on sata kertaa parempi biisi kuin tuo naapurin junttihoilatus. Ja tämä ihan musiikillisesta näkökulmasta ilman minkäänlaisia värilaseja.Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei tuo meidän "We Are the Kings" mikään "Bohemian Rhapsody" ole. Hyvän kannatuslaulun pitää olla juuri sopivan juntti ja yksinkertainen ja sellainen mitä itse rallattelee hyvillä mielin ja vastustaja kuuntelee hammasta purren ja kiukkua nieleskellen.