Kuulin vain että siellä on Ässilläkin sellainen tilanne ettei konkurssi välttämättä ole kaukana. Sponsseilla maksattamisen ymmärrän mutta mistä niitäkin riittää näihin kaikkiin pelaajiin joita sinne on tässä viimeisen 2kk aikana tullut?
Höh. Vaikka ylempänä monet osasivat tämän Kontiolan purkauksen ennakoida ja tämä nyt ei sitten pidäkkään paikkaansa.
Vaan kyseessä vain loukkaantuminen pelissä.
No mikä sitten lienee totuus. "Pientä vaivaa" Hämeen Sanomien mukaan, mutta pelaa seuraavassa pelissä. Vähintään outo ajankohta jäädä pelistä pois. Hyvin pystyi mailalla nakuttelemaan vastustajan selkää tokan erän lopulla kuitenkin. Ehkä tuli ranteet kipeiksi.
Näinhän se voi olla joo. Itse en hirveästi itkisi vahvistusten perään koska mielestäni tällä kaudella tärkein asia on selviäminen yleensäkin ja mahdollisimman hyvältä pohjalta lähteminen uuteen areenaan.Itse olen vielä aika skeptinen näiden konkurssipuheiden kanssa ja siis koskien kaikkia Liigan seuroja. Kaikki velkojat hyvin pitkälti tietävät ettei näillä seuroilla ole mitään järkevää realisoitavaa ja olisi myös aikamoinen mainehaitta esim vakuutusyhtiölle. Tekisikö taas seura omasta aloitteestaan konkurssin? Epäilen vahvasti ettei.
Toki tämä ei millään poista sitä seikkaa, että turpiin tulee rankasti ja näitä vahinkoja tullaan korjaamaan vielä vuosienkin päästä. Tosin osalle seuroista juurikin tuo korjausoperaatio saattaa olla liian iso pala ja konkursseja tullaan näkemään 1-3 vuoden jänteellä.
Näinhän se on, mutta samalla pitää kyllä olla kartalla mihin olisi mahkut jos x ja x hankitaan tjms. Tällä kaudella vain Lukko näyttää olevan huipputasoinen nyt ja kauden lopussa.Näinhän se voi olla joo. Itse en hirveästi itkisi vahvistusten perään koska mielestäni tällä kaudella tärkein asia on selviäminen yleensäkin ja mahdollisimman hyvältä pohjalta lähteminen uuteen areenaan.
Kyllä todellakin ihmetyttää. Myös se ihmetyttää, että tämmösten tilastojen kaveri ylipäätään tulee Suomeen. Olisin melkein yhtä ihmeissäni vaikka olisi HIFK:iin tullut.Hieman kyl oudoksuttaa millä rahoilla Ässät heiluu...vai eikö ketään muuta ihmetytä?