Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pok sanoi:Mitäs nämä Jukureiden,Sportin,KooKoon ja Ilveksen sijoitukset ovat ko. kuntopuntareissa? Tuskin paljon korkeampia.
Liigamies sanoi:JYP kiinnostunut Ari-Pekka Selinistä.Lähteenä Iltasanomat
Asylum sanoi:
parkano79 sanoi:Asylum sanoi:
Takaa sen että Kerhon maalilla ei turhaa härdelliä tule olemaan.
Hidas ja kankea, sekä ei ole pelannut tällä kaudella missään joten pelituntuma varmasti on hakosessa. Toisaalta yli 500 peliä NHL:ssä niin rutiini on kovalla tasolla.Jallu sanoi:Taitaa Shane O´Brien olla hidas ja kankea. Aika näyttää.
Ipa41 sanoi:Tuli hetken aikaa katsottua Tapparan peliä, kun Ilveksen pelissä oli erätauko. Tappara on sarjakärjessä ja hallissa on hädintuskin 3500 katsojaa. Säälittävää sanon minä.
Rouhija sanoi:Ipa41 sanoi:Tuli hetken aikaa katsottua Tapparan peliä, kun Ilveksen pelissä oli erätauko. Tappara on sarjakärjessä ja hallissa on hädintuskin 3500 katsojaa. Säälittävää sanon minä.
Samaa mieltä,vaikka vastassa onkin hajuton ja mauton KooKoo.Kyllä Ilveksellä 4500 ainakin olisi,jos sarjakärjessä pelaisi.
Ipa41 sanoi:Tuli hetken aikaa katsottua Tapparan peliä, kun Ilveksen pelissä oli erätauko. Tappara on sarjakärjessä ja hallissa on hädintuskin 3500 katsojaa. Säälittävää sanon minä.
El Reino sanoi:Odotellaan tätä, kun joskus pelaamme sarjakärjessä monta vuotta putkeen. Ei väkeä saada enää entiseen tapaan halliin rutiinipeleihin, kun tarjonta verkon kautta on kattavaa.
sämpylä sanoi:Siä Finley taas ajeli puuntakaa Hippoksella, taitaa olla turpakäräjät eessä Yonkmanin kanssa aikas pian.