Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VP sanoi:Joo vaikea kyllä uskoa että naapuri koko kautta sukeltaisi. Ottihan se Tapolakin aikanaan aika karun tappioputken.
Ikurin Vire sanoi:Repo palaa vahvistamaan Tapparan heikkoa hyökkäysosastoa. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000005387351.html?ref=rss
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Itse alan uskoa et jotain heppuja lähtee kohta jo ulos päin. Ei voi vaan tommosia ukkoja tulla koko ajan pelkästään sisään päin. Niin mahdoton rosteri et omasta mielestä menee jo haitallisen överiksi ja alan uskoon, et porkkanoitten kausi menee käteen, ku liikaa tähtiä. Laske Revon tähtistatuksen pelaajiin liigassa.
Lasken viime kauden eht-jampat Kärjen ja Ojamäen myös niihin tähtipelaajin kans, mutta he ovat tähän asti flopanneet. Enempää ei nyt kiinnosta porkkanarosteria pohtia.parkano79 sanoi:kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Itse alan uskoa et jotain heppuja lähtee kohta jo ulos päin. Ei voi vaan tommosia ukkoja tulla koko ajan pelkästään sisään päin. Niin mahdoton rosteri et omasta mielestä menee jo haitallisen överiksi ja alan uskoon, et porkkanoitten kausi menee käteen, ku liikaa tähtiä. Laske Revon tähtistatuksen pelaajiin liigassa.
Miksi lähtis? Ramu Revolle sentteriksi viä lisäksi. Luetteles ny tähdet Tapparan hyökkääjistä Kuuselan ja Peltolan lisäksi? Ehkä zabo ehkä ei.
parkano79 sanoi:kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Itse alan uskoa et jotain heppuja lähtee kohta jo ulos päin. Ei voi vaan tommosia ukkoja tulla koko ajan pelkästään sisään päin. Niin mahdoton rosteri et omasta mielestä menee jo haitallisen överiksi ja alan uskoon, et porkkanoitten kausi menee käteen, ku liikaa tähtiä. Laske Revon tähtistatuksen pelaajiin liigassa.
Miksi lähtis? Ramu Revolle sentteriksi viä lisäksi. Luetteles ny tähdet Tapparan hyökkääjistä Kuuselan ja Peltolan lisäksi? Ehkä zabo ehkä ei.
Brooks sanoi:Kuinkahan innokas Repo itse on palaamaan Suomeen? Florida on pyytänyt Tapparalta lupaa peluuttaa Repoa farmissa, mutta Tappara ei ole siihen suostunut.
Jos Repo olisi halunnut jatkaa Pohjois-Amerikassa, motivaatio ei taida olla ihan korkealla. Muutenkin kyseessä aika hankalana tunnettu persoona.
El Reino sanoi:Eliteprospectissa hänet on muuten kirjattu ensi kaudeksi Springfield Thunderbirdsin riveihin yhdessä Juho Lammikon kanssa. Tämä kirjaus farmijoukkueeseen lienee kuitenkin vain automaatio, kun pelaaja tiputetaan NHL-rosterista.
En tiedä, mitä pelipaikkaa Repo on pelannut junnuna, mutta koko liigauransa on mielestäni ollut laitahyökkääjänä. Tosin hyökkäyssuuntaan olisi keskelläkin varmasti enemmän annettavaa kuin Tapparan keskiviikkona eniten pelanneella sentterillä. Se kun oli Juhani Jasu.El Reino sanoi:Tapparallehan tämä on hyvä uutinen, koska juuri sentteriä tuo miehistö kaipaa.
Satunnainen sanoi:En tiedä, mitä pelipaikkaa Repo on pelannut junnuna, mutta koko liigauransa on mielestäni ollut laitahyökkääjänä. Tosin hyökkäyssuuntaan olisi keskelläkin varmasti enemmän annettavaa kuin Tapparan keskiviikkona eniten pelanneella sentterillä. Se kun oli Juhani Jasu.El Reino sanoi:Tapparallehan tämä on hyvä uutinen, koska juuri sentteriä tuo miehistö kaipaa.
Äsken kattelin Tappara-IFK pelin ja kyllähän Tapparalla pomminvarma puolustuspeli on,toskala sanoi:Ei sillä että minulla jotain sitä vastaan olisi että naapurissakin saadaan vähän maistaa sitä liigakannattajan arkea. Kjäh, kjäh.