Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

B

Luottopelaaja
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Jokereiden Nordlundille Peltosen telomisesta 2 ottelua pelikieltoa. Samalla kurinpitoryhmä muuttuu.

"Liigahallitus päätti antaa Markus Nordlundille sääntökohtien 520b-Laitataklaus ja 527-Kohtuuttoman kova peli mukaisesti kahden ottelun pelikiellon. Kyseessä ei ollut päähän kohdistunut taklaus, eikä ryntäys"

Kohtuuttoman kova peli? Selvä.

"Liigahallitus katsoi lisäksi, että kurinpito tulee palauttaa takaisin pelissä aktiivisesti mukana olleiden henkilöiden hoidettavaksi ja päätti nimittää välittömin vaikutuksin loppukauden ajaksi uuden kurinpitoryhmän. Ryhmän puheenjohtajana toimii entinen SM-liiga- ja NHL-pelaaja Iiro Järvi ja jäseninä liigalegenda ja NHL-pelaaja Janne Ojanen sekä entinen liigatuomari Karl Ekholm. Kurinpitäjänä jatkaa Sampo Liusjärvi."

Korpikoskea kuunneltu? :p Saa nähä pistääkö Ojanen värilasien takaa Kantolalle 20 matsia kakkua.. vitsi vitsi.

Näin SM-liigassa.

minzu85

Guest

Noma sanoi:
Päivä, jona SM-liiga kuoli.

Tässä olet aivan oikeassa!
Tämän tapauksen vuoksi olisi paikallaan kannanotto seuraavassa koti pelissä?

B

Luottopelaaja

minzu85 sanoi:
Noma sanoi:
Päivä, jona SM-liiga kuoli.

Tässä olet aivan oikeassa!
Jatkoajan puolella on jo suunnitteilla jotain mielenilmausta huomiselle kierrokselle. Saa nähä tuleeko mitään.

Iker78

Vakiokokoonpanossa

Eipä tunnu olevan nää sanktiot missään linjassa.... Vuoriselle kenkää! Sm-liiga on tällä hetkellä pelkkä VITSI!

Tumme

Rivipelaaja

Sanonko mitä... Kohta varmaan myös liian kovasta laukauksesta aletaan jakamaan pelikieltoja, jos blokkaava pelaaja tai maalivahti loukkaantuu vedon seurauksena. Kyllä tässä jonkinasteinen mielenilmaus olisi paikallaan.
Media vie ja SM-liiga vikisee.

Topi

Guest

Kuulin että Tapparan Pekka Saravo ja Teemu Aalto harkitsevat teatterikoulun pääsykokeisiin osallistumista. ;)

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

Topi sanoi:
Kuulin että Tapparan Pekka Saravo ja Teemu Aalto harkitsevat teatterikoulun pääsykokeisiin osallistumista. ;)

Kyllä molemmat mielestäni aika hyvin kommentoivat tilanteita. Aaltokin totesi, että hetken näki tähtiä, mutta sitten vain nopeasti vaihtoaitioon. Ja eipä Saravokaan hirveästi 'näytellyt' kun lähti osuman jälkeen välittömästi pukukoppiin ja ei tullut enää pelaamaan. Topihan olisi kentällä vain karjaissut ja käynyt iskemässä maalin..

Tuollaisten lapsellisten ja 'nokkelien' kommenttien takia saa välillä kyllä hävetä joukkueen muita kannattajia. Koitetaan nostaa Ilves ylös omalla positiivisuudella, ei näin.

Brooks

Luottopelaaja

minzu85 sanoi:

Älkää nyt ainakaan mitään ulosmarssia suunnitelko.

Ilveksen kotiotteluissa sitä ei nykyään huomaisi kukaan, kun halli on muutenkin melkein tyhjä.

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

Brooks sanoi:
minzu85 sanoi:

Ilveksen kotiotteluissa sitä ei nykyään huomaisi kukaan, kun halli on muutenkin melkein tyhjä.

Tänään taas 6 - 0 tappio, niin voi seuraavassa kotipelissä 4500 tehdä tiukkaa.

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

ipa1970 sanoi:
Herätys, koko kauden tehnyt 4500 tiukkaa.

En ole kovin tarkkaan seurannut katsojakeskiarvoja, mutta eikös lauantaisin ole tulleet aina ne 'paremmat' luvut. Lähinnä niitä tarkoitin, se on surullista jos lauantaipelien keskiarvo olisi jotain hieman päälle 4000.

Topi

Guest

Rauman Kukko sanoi:
Topi sanoi:

Kyllä molemmat mielestäni aika hyvin kommentoivat tilanteita. Aaltokin totesi, että hetken näki tähtiä, mutta sitten vain nopeasti vaihtoaitioon. Ja eipä Saravokaan hirveästi 'näytellyt' kun lähti osuman jälkeen välittömästi pukukoppiin ja ei tullut enää pelaamaan. Topihan olisi kentällä vain karjaissut ja käynyt iskemässä maalin..

Tuollaisten lapsellisten ja 'nokkelien' kommenttien takia saa välillä kyllä hävetä joukkueen muita kannattajia. Koitetaan nostaa Ilves ylös omalla positiivisuudella, ei näin.

Älä höpise! Jos Aalto olisi nähnyt hetken tähtiä niin hän ei olisi kyllä pelannut heti seuraavassa vaihdossa. Kuulemma Saravokin oli olut eilen harjoituksissa ihan normaalisti. Että tällaisia lapsellisia juttuja!

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

Topi sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Topi sanoi:

Älä höpise! Jos Aalto olisi nähnyt hetken tähtiä niin hän ei olisi kyllä pelannut heti seuraavassa vaihdossa. Kuulemma Saravokin oli olut eilen harjoituksissa ihan normaalisti. Että tällaisia lapsellisia juttuja!

Kyllä 'tähtiä' voi nähdä hetken ja olla sen jälkeen taas täydessä iskussa. Itse ainakin olen lyönyt pääni ja minuutin jälkeen olen pystynyt jatkamaan touhujani. Ja varmasti jos jääkiekkomailalla lyödään toista sormille, niin se tärähtää pahasti, mutta _seuraavana_ päivänä voi jo jälleen pelata.

Tuosta jälkimmäisestä voin kertoakin sellaisen omakohtaisen kokemuksen, että joskus nuoruudessa sormeni jäi koripallon ja kaverin käden väliin. Hetken ajan tuntui, että nyt lähtee taju ja oli pakko mennä makaamaan. Seurauksena oli musta ja turvonnut sormi, mutta sitä pystyi silti jo käyttämään seuraavana päivänä, ainoastaan liikerata oli rajoittunut.

Että kyllä, lapsellisia juttuja. Kokeile kamppailu-urheilua esimerkiksi, siellä niitä tähtiä näkyy useinkin ja sitten jatketaan lyömistä.

Satunnainen

Luottopelaaja

Rauman Kukko sanoi:
Kyllä 'tähtiä' voi nähdä hetken ja olla sen jälkeen taas täydessä iskussa. Itse ainakin olen lyönyt pääni ja minuutin jälkeen olen pystynyt jatkamaan touhujani.

Olen näissä asioissa NHL:n kannalla, ts. päävamman saanutta pelaajaa ei todellakaan pidä lähettää pian tilanteen jälkeen jäälle. Perinteisesti tosin Suomessa näihin on suhtauduttu vähätellen.

vilho

Vakiokokoonpanossa

Satunnainen sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Kyllä 'tähtiä' voi nähdä hetken ja olla sen jälkeen taas täydessä iskussa. Itse ainakin olen lyönyt pääni ja minuutin jälkeen olen pystynyt jatkamaan touhujani.

Olen näissä asioissa NHL:n kannalla, ts. päävamman saanutta pelaajaa ei todellakaan pidä lähettää pian tilanteen jälkeen jäälle. Perinteisesti tosin Suomessa näihin on suhtauduttu vähätellen.
Hyvä pointti, eikös se ole joku dark room tjsp. rapakon tuolla puolella jonne pelaaja viedään jos on epäilyskään aivotärähdyksestä? Täällä toki seuraavalle ylivoimalle vaan pelaamaan. "Ei tunnu missään"

minzu85

Guest

Brooks sanoi:
minzu85 sanoi:

Kalpa fanit vissiin ainenkin marssivat toisella erällä katsomosta pois.

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

vilho sanoi:
Satunnainen sanoi:
Rauman Kukko sanoi:

Hyvä pointti, eikös se ole joku dark room tjsp. rapakon tuolla puolella jonne pelaaja viedään jos on epäilyskään aivotärähdyksestä? Täällä toki seuraavalle ylivoimalle vaan pelaamaan. "Ei tunnu missään"

Eiköhän tuossa tilanteessa ollut selvää ettei aivotärähdystä tullut. Pelkästään tärähti. Itse en koe, että Aalto olisi edes esittänyt muuta.

Topi

Guest

Jaahas. Summasella tuomio päällä ja oli Iltalehden mukaan eilen taas räyhännyt Vuoriselle. Eikös tuo ole raskauttavaa? Mitenkähän liiga tällä kerralla reagoi? Piteneekö toimitsijakielto?

vilho

Vakiokokoonpanossa

Rauman Kukko sanoi:
Eiköhän tuossa tilanteessa ollut selvää ettei aivotärähdystä tullut. Pelkästään tärähti. Itse en koe, että Aalto olisi edes esittänyt muuta.
Tuomarissa oli kuitenkin sen verran lääkärin vikaa, että totesi Aallon loukkaantuneen ja antoi Kantolalle 5+20..?

Status
Viestiketju on suljettu.