Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Tappara tekee vielä uuden megamatkan tällä kaudella Turkuun 1.3 ja varmaan paljon enemmän jengiä menossa.
Muistakaa ottaa omat retkituolit mukaan.

Toutain

Luottopelaaja
Tappara tekee vielä uuden megamatkan tällä kaudella Turkuun 1.3 ja varmaan paljon enemmän jengiä menossa.

1735415558854.png

Don Corleone

Luottopelaaja
Aijotaanko siellä tuunata lisää Massikoiden, Zetorien ja Deutzien penkkejä?

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
tiedättekö..

mää tipahdin ihan totaalisesti tälle jatkoajan "Meidän Seula"-chantille(?) ja hymyilin ääneen ja mietin että paljonko Rauhala tarvitsee verenpainelääkkeitä tämän jälkeen:

katso liitettä 11774
Aivan älyvapaa keksitty juttu, kuka tällaista paskaa keksii??

T. Rauhala

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
On tää saakeli ollu viihdettä.
Ei hele, lisääää!!

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Ei tee mieli antaa neuvoja edes vahingossa, mutta kyllä tosta reissusta jää varmaan tavan mouharille käteen vain penkkienpaskominen ja taas jonkin ulostulon vaatiminen senioritansseilta.

Niin kauan kun tuota "kulttuuria" kannattelee TFC rahoineen suoraan joukkuekonsernin alaisena niin mitään kehitystä ei tapahdu.

Annan ensimmäiset rispektini kun onssit järjestää itse moisen reissun johonkin muualle kuin turkuun (toimitusjohtaja ex mouho) joka vaatii järjestelyä, ja itse joidenkin muidenkin asioiden tekemistä, kuin katsomossa capoilun ja tifon tiimoilta.

Ei voi edes verrata, mutta tuollaisen "valmiiseen pöytään" konseptin jos Ilves tuottaisi, niin lähtijöitä olisi varmaan 8000, koska se on seuran tuottama ja mainostama.

Onneksi täällä reissut tuottaa Osasto ja sitten I-I omalle kultilleen.

Kun opettelee koordinoimaan ja järjestämään asioita, niin sillon noi kulkueetkaan ei näyttäisi tuolta.

10 ihmistä commandopipot päässä, kuin jollain Legialla, mutta bandiksessa hassuja hattuja ja muita rehupuntteja, jotka on koko paskan kasvot taas kerran. Tuollaisena toki itse mouharin miellänkin.

Hienoa toki, että reissaaminen maistuu muuallakin.

Älkää muuttuko ikinä, pliis.