Tuollainen oksennus ei kuulu urheiluun piste.Täällä pahotellaan mieltä Vaasalaisten tifosta Jaksuhaleja kaikille
Itse olen mielestäni oikealla ja silti tuollainen paska ei kuulu tifoon.Tais kommareilla mennä tunteisiin
Mun mielestä tossa ei ole juuri mitään mielen pahottamisen arvoistaItse olen mielestäni oikealla ja silti tuollainen paska ei kuulu tifoon.
Kyseessä viittaus Tampereen sisällissotaan, ei se välttämättä hyvänkään maun rajoissa ole.Mun mielestä tossa ei ole juuri mitään mielen pahottamisen arvoista
En minä mieltäni pahoittanut, vaan sanoin, että tuollainen paska ei urheiluun kuulu. Meneekö kaaliin?Mun mielestä tossa ei ole juuri mitään mielen pahottamisen arvoista
Teidän, mikä viittaus tuossa on. Pysyn silti mielipiteessäni.Kyseessä viittaus Tampereen sisällissotaan, ei se välttämättä hyvänkään maun rajoissa ole.
Mun mielestä vähän sama asia...En minä mieltäni pahoittanut, vaan sanoin, että tuollainen paska ei urheiluun kuulu. Meneekö kaaliin?
Ole sitten sitä mieltä.Mun mielestä vähän sama asia...
Sulla on oikeus mielipiteeseen. Muista silti, että keskustelet asiasta Ilvesfoorumilla täälä voidaan nähdä asiat huomattavasti eri näkökulmasta kun muualla.Teidän, mikä viittaus tuossa on. Pysyn silti mielipiteessäni.
Tiedän tämänkin.Sulla on oikeus mielipiteeseen. Muista silti, että keskustelet asiasta Ilvesfoorumilla täälä voidaan nähdä asiat huomattavasti eri näkökulmasta kun muualla.
Ja vetovoimaisimman muuttopaikkakunnan. Muistakoon pohojanmaalaset kierrättää ne kondomit suviseurojen jäljiltä ensi kesänä.Täytyy kyllä mielikuvituksen lentää, kun Pohjanmaalta, tuolta Suomen raamattuvyöhykkeeltä, tullaan kertomaan suurkaupungin olevan junttila.
Tifo oli kyllä naurettavan huono. Meni hetki ennenkuin edes tajusi ettei siinä ollut vain harmaa kangas. Ja sitten vetivät vielä vapaussotaan liittyvän aiheen. Vaasassa valkoisia ja sitten teidän porukan nimi on red army, huutista.No olihan se odotetun tuhnu "mega" matka.
Alussa hyvä meno, tifo oli vähän siinä rajamailla mutta menkööt.
Sit alko kaikkien 4 chänttien laulaminen väheneen ja tyydyttiin käsimerkkeihin ja huuteluun
Kolmos erässä Palo Penastakin lähti enemmän ääntä.
Tipsinä Suomen-ruotsalainen, ei ne tuomarit vedä käteen vaikka kuinka pyydätte.
Arvosana 5/10
Pitäisiköhän heidän tuhota itsensä koska identiteettikriisi on aika ilmeinen?Vaasassa valkoisia ja sitten teidän porukan nimi on red army, huutista.