Hande
Rivipelaaja
Hyvin rimmaa
Tää on muuten pedari
Jaellut myös kuvia housuun paskantamisesta yms.
Edit: Ja ennen kuin saan syytteet jostain kunnianloukkauksesta, niin hän on siis itse myöntänyt tämän videolla.
Hyvin rimmaa
Joo. Ehkä vähän kyseenalaista sanoa, että on myöntänyt lähetelleensä vehkeensä kuvia alaikäisille ja kertonut videoillaan asian olevan täyttä totta.Tää on muuten pedari
Edit: Ja ennen kuin saan syytteet jostain kunnianloukkauksesta, niin hän on siis itse myöntänyt tämän videolla.
Hyi vittuTää on muuten pedari
Varmaan Heljangon ja Rafkinin kavereita.Mikä näitä Tepsiläisiä vaivaa...
Onhan tää kaiffari ihan vasta haukkunut fc Inter fanejakin n-sanalla. Eiköhän meillä ole parempaakin tekemistä kun naureskella tälläisen kaverin edesottamuksille ja olla antamatta huomiota. Tarkempaahan edunvalvontaa tuo kaveri tarvitsisi ja sääli muille ja itselleen, että pääsee touhuamaan tuollaista.Tää on muuten pedari
Näillä Kemppaisilla ei ole muutenkaan ihan kaikki Lukot sarjakärjessä. Tässä tuon edellisen serkkupoika.
Näillä Kemppaisilla ei ole muutenkaan ihan kaikki Lukot sarjakärjessä. Tässä tuon edellisen serkkupoika.
Edunvalvontaa nimenomaan, ettei näitä asioita pääsisi tapahtumaan, mitä on viime aikoina tapahtunut.Onhan tää kaiffari ihan vasta haukkunut fc Inter fanejakin n-sanalla. Eiköhän meillä ole parempaakin tekemistä kun naureskella tälläisen kaverin edesottamuksille ja olla antamatta huomiota. Tarkempaahan edunvalvontaa tuo kaveri tarvitsisi ja sääli muille ja itselleen, että pääsee touhuamaan tuollaista.
Niko ei taida enään sikailla edes multiliveissä. Ravaa joskus Ilveksenkin otteluissa.
Joo. Ja tapahtunut vuosia. Eihän toi kaveri osaa lukea edes kunnolla. Ei vähennä tekojen vakavuutta, mutta jokainen voi miettiä minkä tasoisesta kaverista puhutaan.Ei ole serkkupoika, vaan ihan velipoika. En tiedä mitä tästä uskaltaa sanoa, muuta kuin ettei ole omena kauas puusta pudonnut.
Edunvalvontaa nimenomaan, ettei näitä asioita pääsisi tapahtumaan, mitä on viime aikoina tapahtunut.
Hyvin rimmaa
Juu.. ei tuomita, eikä pilkata.. näitähän löytyy Tepsin fanikatsomosta ainakin 50, joten normaalia ja yleistä.Henkka on kyllä persoona. Instagram myös samanlaista settiä.
En nyt hirveästi viitsi kaverille nauraa kun tuolla on oikeasti joku pahemman luokan kehitysvamma mille ei voi mitään.
Käykö siellä edes niin paljon yleisöä?Juu.. ei tuomita, eikä pilkata.. näitähän löytyy Tepsin fanikatsomosta ainakin 50, joten normaalia ja yleistä.
Ei.. mutta kausikorttilaiset lasketaan lukuihin, vaikka eivät olisi paikalla.Käykö siellä edes niin paljon yleisöä?